Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1702
Skulle gjerne hatt en logo i anledning med et prosjekt jeg har. Mangler photoshopskills.. Logoen skal inneholde teksten "Stålspesialisten". Prosjektet handler om produksjon av stål. Den som lager en logo som jeg godkjenner kan godt få en pengesum. Dette kan vi avtale. Pengebeløp gies etter kvaliteten på logoen. Tenker en oppimot en 200 kr om det er greit?
Takk til den som gidder.
Legg på et siffer og finn én person du kan jobbe med for å finne ut hva du egentlig vil ha.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Den som lager en logo som jeg godkjenner kan godt få en pengesum. Dette kan vi avtale. Pengebeløp gies etter kvaliteten på logoen. Tenker en oppimot en 200 kr om det er greit?
Takk til den som gidder.
Vis hele sitatet...
Er desverre ikke sånn det funker. OPP TIL 200 kroner om du godkjenner en logo som du ikke har sagt hva som skal inneholde, annet enn "Stålspesialisten" blir litt vagt.

Du kan hvertfall ikke vente å få noe snev av kvalitet for 200 kr. Er dette et billig skoleprosjekt kan jeg skjønne det, men om det er noe seriøse greier må du nok hvertfall legge på en liten 0++.

Men kan jo hende det er noen fjortiser som lærer seg photoshop nå som kan hjelpe til.
Kan du gi oss mer info om hva du vil ha på logoen? Hva vil du at logoen skal symbolisere? Hvilke(n) størrelse(r) skal logoen være i?

Til dere som klager over betaling, hvorfor? Trådstarter spurte om noen var villige til å lage logoen til den prisen, ikke om folk som skal klage over betalingen.

Kjedet meg, så jeg kaster ut denne. (Vi vet jo ikke hvordan du vil ha logoen, så det er ikke helt greit å få laget den.)

Sist endret av stick dude; 19. desember 2012 kl. 14:15.
I mine øyne ser det veldig ut som en photoshop logo? Og isåfall hvordan har du planer om å lage riktig format til det?
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
I mine øyne ser det veldig ut som en photoshop logo? Og isåfall hvordan har du planer om å lage riktig format til det?
Vis hele sitatet...
Ser ikke at OP har bedt om et spesifikt filformat. Da er det kanskje greit å få fila i pdf, ps, jpg eller png.
Sist endret av random67489; 19. desember 2012 kl. 17:52.
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
I mine øyne ser det veldig ut som en photoshop logo? Og isåfall hvordan har du planer om å lage riktig format til det?
Vis hele sitatet...
Dette var bare et utkast, hvis jeg skal lage logoen seriøst så bruker jeg selvfølgelig Illustrator (Men jeg vil helst ikke sette inn så mye tid i det, da trådstarter ikke har skrevet noe om hvordan han vil ha logoen)
Sist endret av stick dude; 19. desember 2012 kl. 18:06.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ser ikke at OP har bedt om et spesifikt filformat. Da er det kanskje greit å få fila i pdf, ps, jpg eller png.
Vis hele sitatet...
Jo det er sant. Men nå er jo illustrator best til slikt.

og stick dude

Sant nok!
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Er desverre ikke sånn det funker. OPP TIL 200 kroner om du godkjenner en logo som du ikke har sagt hva som skal inneholde, annet enn "Stålspesialisten" blir litt vagt.

Du kan hvertfall ikke vente å få noe snev av kvalitet for 200 kr. Er dette et billig skoleprosjekt kan jeg skjønne det, men om det er noe seriøse greier må du nok hvertfall legge på en liten 0++.

Men kan jo hende det er noen fjortiser som lærer seg photoshop nå som kan hjelpe til.
Vis hele sitatet...
Er ikke verdens største prosjekt nei. Hvilket format jeg vil ha fila i er greit sitert gjennom "random67489". Dersom noen er villig til å lage logo, PM?
EDIT: Jeg driter i logoen blir laget i photoshop eller Illustrator
Sist endret av MortenYeaH; 19. desember 2012 kl. 18:38.
Men det burde du ikke drite i. Hvis logoen er laget i Illustrator vil logoen kunne gjøre større/mindre uten tap av kvalitet. Dette er bra hvis du skal printe ut logoen på plakater, lage firmaklær, ha logoen på papirer etc.
Sitat av stick dude Vis innlegg
Men det burde du ikke drite i. Hvis logoen er laget i Illustrator vil logoen kunne gjøre større/mindre uten tap av kvalitet. Dette er bra hvis du skal printe ut logoen på plakater, lage firmaklær, ha logoen på papirer etc.
Vis hele sitatet...
Greit, takk for info. Er rimelig blank innenfor dette her... Men om det er gif. eller jpg. eller noe annet, har det noe å si på hvordan kvaliteten blir dårligere under forstørring/minsking? Hva er forskjellen?
http://aleeodom.files.wordpress.com/2010/10/vector-bitmap-graphic.jpg

Det er forskjellen
Sist endret av PyroMartin; 19. desember 2012 kl. 20:12.