Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1099
Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige ps3 versionene?
Tenker da mest på 60/80gb utgaven og de nye 120/250gb utgavene
http://reviews.cnet.com/consoles/son...-33765068.html

Hoved forskjellen er vel at den er tynnere, altså "slim" som de nye heter.
Og den gamle 60GB versjonen kunne spille PS2-spill.
Har hørt fra noen venner om linux muligheten at den "forsvant" i 120/250gb versionen, stemmer det ?
Sitat av fomox Vis innlegg
Har hørt fra noen venner om linux muligheten at den "forsvant" i 120/250gb versionen, stemmer det ?
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat noe å savne uansett, den var omtrent like brukende som Windows Vista på en 486.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ikke akkurat noe å savne uansett, den var omtrent like brukende som Windows Vista på en 486.
Vis hele sitatet...
Hehe, ok.
Hva med ps2 muligheten, er det noe å savne?
Vil dere si at en ps3 60gb version for 2500 + frakt er bedre enn ps3 120/250gb versionen sånn prismessig?
Sitat av fomox Vis innlegg
Hehe, ok.
Hva med ps2 muligheten, er det noe å savne?
Vil dere si at en ps3 60gb version for 2500 + frakt er bedre enn ps3 120/250gb versionen sånn prismessig?
Vis hele sitatet...
PS3 60GB (av den bakoverkompatible typen) er definitivt verdt 2500, den går ofte for 6-10000 for de som vet hva de selger.

Plass lokalt er iallefall ikke noe problem på min PS3 og jeg har 80GB med 50GB ledig enda (har vel installert og spilt rundt 20 forskjellige spill på den).
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
PS3 60GB (av den bakoverkompatible typen) er definitivt verdt 2500, den går ofte for 6-10000 for de som vet hva de selger.

Plass lokalt er iallefall ikke noe problem på min PS3 og jeg har 80GB med 50GB ledig enda (har vel installert og spilt rundt 20 forskjellige spill på den).
Vis hele sitatet...
ok, den er svensk men men gjør det noe? er snakk om blu-ray og dvd-er også da
Sverige er samme sone som oss, Sone2.
Jeg kan anbefale den første ps3 framfor ps3 slim grunden til det er at du har mulighet til å spille ps2 spill. For de som tenker 80gb er for lite for oss, så tror jeg ikke dere kommer til å bruke mer enn 80gb, det er sjeldent noen bruker opp alle 80gb. Som AtXbYeA sa han har 80gb og har ledig 30gb og han har spilt og installert rundt 20 spill.
Du har linux også for de som syntes det er okay, noe du ikke har på ps3 slim.
blir nok en 60gb version på meg, takk for alle svar
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Dette må da være en sinnsykt informativ tråd siden samtlige innlegg har KP.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Dette må da være en sinnsykt informativ tråd siden samtlige innlegg har KP.
Vis hele sitatet...
Bare min måte å si takk på, og ja, det var da informativt det de kom med?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av fomox Vis innlegg
Bare min måte å si takk på, og ja, det var da informativt det de kom med?
Vis hele sitatet...
Det er subjektivt hvordan KP deles ut såklart... Men jeg så ingen videre kvalitet over noen av innleggene i denne tråden. Uansett er det way off topic. Beklager.