Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 880
Hei, er det noen her som fortsatt spiller Battlefield 3 (PC), Vil veldig gjerne ha noen å spille med, kan fortelle at jeg filmer til min youtube channel i tillegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hit me up, ta en runde nå?
kan godt spille med deg men kommer ikke hjem til "beistet" før neste uke :P hva er Battlelog id'en din11?
Kommer hjem neste uke selv, Mkvarner på Battlelog og er alltids klar til å spille. Har akkurat kjøpt premium selv om jeg ikke støtter melkinga til Dice...
Sist endret av Mkvarner; 19. juli 2012 kl. 23:40.
Jeg kan gått ta en runde eller to, spiller dog ikke ofte BF3 nå, men jeg spiller noen runder en gang i blant
Voxatron på Battlelog (ikke spør hvorfor-.-)
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Kommer hjem neste uke selv, Mkvarner på Battlelog og er alltids klar til å spille. Har akkurat kjøpt premium selv om jeg ikke støtter melkinga til Dice...
Vis hele sitatet...
Melkinga til DICE er i alle fall bedre enn melkinga til Activision.

DeadlockR på Battlelog, er på store deler av denne uka før jeg reiser nordover.
Trådstarter
Heter Zaloz på battlelog, men vil gjerne legge dere til på skype og så eg kan få litt prating i videoene mine gjør ting litt mer interresant

Men skype id kan taes over battlelog chatten, for de som ikke vil at alle skal vite hva den er
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
ER venn med på battelog, er ofte på og spiller. Du sender da aldri invite til å spille? :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
la deg til nå heter noobacake på battlelog om noen vil spille litt ^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Zophram om noen er interessert. Ikke så god enda, men jobber med saken