Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2112
Har slutta på jobben og trenger noen freaks i livet. Noen som er gira?
Jeg Joiner sikkert igjen hvis det ikke krasjer med noe (som det helt sikkert ikke gjør)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sure, på forrige treff møtte det opp 13 stykker, så det å finne interesserte i Trondheim er ikke noe stort problem. Sett dato, tid og sted som passer for deg og som du tror passer for andre, og lag en tråd.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jada, er med jeg. Er ikke tre uker siden sist treff engang, tror vi må roe oss ned litt... 16. og 18. desember passer ikke for min del, men noe rundt der hadde vært fint.
Jeg er med så fremt det passer med jobb. Et tips kan være å ta det i mellom 20. desember og 3. januar. Da er folk som regel hjemme og har fri.
Freak-julebord 2010 ftw
Sikkert med jeg og
Anytime! Men helst en helg...
Kan også ha et treff helt urelatert til julen nå i nermeste fremtid, og heller enda et med juletema mot slutten av desember. Møter opp på begge, jeg
Blir kanskje med hvis tidspunktet passer =)
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg er også med om det passer!
Jeg er med.
Dukker nok opp om tidspunktet passer.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
10., 11. og 17. desember passer utmerket for min del. To fredager og en lørdag. Noen andre forslag?

Må uansett til Trondheim før jul, på julegavehandel.
Sist endret av BomberMan; 1. desember 2010 kl. 20:27.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
17. funker ikke for min del hvertfall, men som alltid: Flertallet bestemmer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
10. passer desverre ikke for meg. Men dere får bestemme en dato så skal jeg gjøre mitt beste for å møte opp.
11. passer best for meg
11. passer best her også.
Om det passer er jeg in ;-)
Hva i huleste, jeg klarer ikke huske at jeg har laget denne tråden. Må ha vært bra fucka på tidspunket, lol.