Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1774
Har fått det mot epilepsi. Er et uregistrert benzo, men det var ikke problematisk å få det på fritak etter søknad fra spesialist. Jeg gadd ikke ta Rivotril fast mer, ble så jævlig morratrøtt av det. Fint å ruse seg på dog. Er det noen her som har vært borti Frisium? Ruserfaring? Åssen var det ev. best å ta det? Pillene finnes i 10mg. Foreskrevet dose for meg er 10mgx2. Merker ikke noe spes til det. Om det ev. skulle funke på anfallene mine kan jeg uanz ikke si noe om før om et års tid (ut i fra erfaring). Opp igjennom har jeg tålt en og annen pilletripp helt greit.
Sist endret av A&E; 24. februar 2013 kl. 10:04.
Sitat av Wikipedia
In a double-blind placebo-controlled trial published in 1990 comparing it to clonazepam, 10 mg or 20 mg of clobazam was shown to be much less sedating than either 0.5 mg or 1 mg of clonazepam.
Vis hele sitatet...
Tror nok du har fått noe som gir mer antikonvulsivum virkning enn sedativ/muskelrelakserende virkning.