Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2423
Hei

Jeg er på jakt etter to type filmer. En som omhandler det at aliens innvaderer jorda, eller at det forekommer en katastrofe der vi blir truffet av meteorer eller andre planeter.

Disse har jeg sett, så de er ikke vits å ta med:

Armageddon
Green Lantern
I am Number 4
Knowing
Super 8
Battle: Los Angeles
Independence Day
War of the Worlds
Cowboys and Aliens
District 9

Tnx
- Deep Impact
- Skyline
- Starship Troopers
- Cowboys & Aliens

Edit: Glemte Mars Attacks.
Filmen er latterlig, men syns den er verd å se likevel.
Sist endret av Knask; 17. mars 2012 kl. 18:24.
Cloverfield? not too bad
Trådstarter
7 1
Takk, takk. Tror jeg gir meg ut på "Deep Impact", men tar gjerne imot flere forslag. En film jeg likte spessielt godt var Battle: Los angeles, så hvis noen vet om en film som i det hele tatt nærmer seg den, hadde det vært strålende. Er btw min absolutte favoritt film.
Monsters. Høres ut som akkurat det du er ute etter. Det skjer en katastrofe, og gigantiske alienmonstre kommer til jorda.
Cloverfield er kanskje litt lik. Handler om invasjon av New York av et svært alien monster, som slipper ut mindre som invaderer. Utrag fra wiki:
Filmen følger en gruppe med fem unge newyorkere, fra de er på et selskap for en venn, til de prøver å holde seg i live under et angrep på New York City av et monster på størrelse med en skyskraper.
Vis hele sitatet...
Veldig kul film altså!
Begynn å se X-Files. Umulig å ikke like!
Signs *titegn*
The Fourth Kind er utolig bra!
"Close Encounters of the Third Kind"
Første alien filmen jeg så og elsker den ennå. Klassiker!
Predator 1 & 2, elsker begynnelsen på Predator 2 AvP filmene er dritt så styr unna.
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Predators fra 2010 er jo også en god film

Men kanskje ikke helt hva TS er ute etter..
Sist endret av Skauman; 17. mars 2012 kl. 19:43.
Trådstarter
7 1
Så akuratt deep impact. Syntes den var veldig bra. Utrolig rørende, man føler seg veldig "liten" i den store verden etter å ha sett den. En dyp følelse av at alt blir revet fra deg. Gripende og god. 10/10

Tittet litt på cloverfield traileren, men det ser ut til å kunne bli ganske irriterende med et kamera som blir holdt av hovedpersonene?
Sitat av vettafaen Vis innlegg
Tittet litt på cloverfield traileren, men det ser ut til å kunne bli ganske irriterende med et kamera som blir holdt av hovedpersonene?
Vis hele sitatet...
Cloverfield var faktisk ikke så verst. Ble litt freaka ut av den.

The Happening er vel en av mine favoritter.
Må si Cloverfield ikke var noe å skryte av... Helt ok, men man får jo aldri svar på noe. Hele filmen er bare løp hit og dit med kameraet som går fra en ende til en annen med endeløs pusting og pesing... Jaja, smak og behag
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bruker denne tråden og. sett Starship troopers og battle Los angeles.
Starship Troopers 1, war bra resten styr unna dem sugde. falt vel i budsjettet tipper jeg.
Battle Los Angeles. Var og er fett, for dem som liker litt Amerikansk så er denne anbefalt

Har dere flere filmer?
Fyr løs!
Foreslår at dere ser TV-serien "Falling skies", produsert av selveste Spielberg og handler om en gruppe mennesker som forsøker å overleve etter at jorda har blitt invadert av romvesner. En slags "War of the world: the tv-show"
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Bishop Vis innlegg
Foreslår at dere ser TV-serien "Falling skies", produsert av selveste Spielberg og handler om en gruppe mennesker som forsøker å overleve etter at jorda har blitt invadert av romvesner. En slags "War of the world: the tv-show"
Vis hele sitatet...
Stemmer også veldig for denne serien. Har sett nesten alle episodene og den er svært så bra! Kan kanskje virke som om de har hatt litt lavt budsjett synes jeg (litt dårlig CGI osv), men ellers er serien konge.
Jeg tror du hadde likt The Mist