Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 19767
Går det ann å få nikotin av snus via armhuler, anus, osv..? Samme med Alkohol... Dyppe den i en tampong eller klut og legge under armen?


Takker for svar
Sitat av Lulz
Går det ann å få nikotin av snus via armhuler, anus, osv..? Samme med Alkohol... Dyppe den i en tampong eller klut og legge under armen?


Takker for svar
Vis hele sitatet...
Ja, det går. Du kan til og med kombinere dem, dypp snusen i alkohol liksom!!1
Men så kommer spørsmålet: hvorfor? Hvorfor ikke bare drikke det?
Sist endret av Joachimsen; 27. mars 2008 kl. 15:28.
Tja. Har prøvd å snuse gjennom Anus en gang. Ganske smertefullt etter bare noen minutter. Men nikotin-suget forsvant, så vil annta at det fungerer.

Så lenge nikotinen blir tatt opp av slimhinnene i munnen vil de mest sannsynlig bli tatt opp de fleste andre steder på kroppen vi slimhinner, eller bare via tynn hud. Hvor praktisk det er eller ikke er jo et annet spørsmål. Evt. går det sikkert ann å snuse gjennom vagina, men etter mine erfaringer med snus gjennom anus er ikke det noe jeg vil anbefale til noen.
Trådstarter
Nyskjerrighet


Men takk for svar
Sist endret av Lulz; 27. mars 2008 kl. 15:29.
Beklager sarkasmen, men det annbefales absolutt ikke
Ryktet sier at å legge snusen under forhuden skal funke ganske bra.
Sitat av Kalakov
Ryktet sier at å legge snusen under forhuden skal funke ganske bra.
Vis hele sitatet...
En kompis av meg har testa det, og han fortalte at det fungerte, men anbefales ikke på grunn av ekstrem svie på penishodet.
Alkoholisert gamer
Sitat av Neutralizer
En kompis av meg har testa det, og han fortalte at det fungerte, men anbefales ikke på grunn av ekstrem svie på penishodet.
Vis hele sitatet...
Haha evig^^ Det må da være ekkelt..Bare tenk tilbake på hvordan første snusen i leppa svei.. Og tenk da denne følelsen i penis hvor alt føles ganske mye værre av smerte...

Jeg sier bare en ting: AU!
var vel ei russeknute det, løssnus under forhuden, i 10 min els no sånt :P
Om man ønsker alternative måter å snuse på, så kan jeg anbefale løs-snus nasalt. Man pakker ønsket nesebor, evt. begge med løs snøs, og venter.

Dette fungerer veldig bra.
Sitat av Potrick
Om man ønsker alternative måter å snuse på, så kan jeg anbefale løs-snus nasalt. Man pakker ønsket nesebor, evt. begge med løs snøs, og venter.

Dette fungerer veldig bra.
Vis hele sitatet...
blir sånn snuff opplegg da, må jo gjøre noe sykt vondt..?
Nei, snuff drar man rett opp. Snusen lar man ligge der. Tja, gjør vondt de første gangene. Nå skal det sies at jeg ble lei etter de første gangene da men, utenom det fungerer det ganske greit.
Sitat av Potrick
Nei, snuff drar man rett opp. Snusen lar man ligge der. Tja, gjør vondt de første gangene. Nå skal det sies at jeg ble lei etter de første gangene da men, utenom det fungerer det ganske greit.
Vis hele sitatet...
Ingen problemer med snus i bihulene eller liknende? Ser for meg at det er noe som kan få øynene til å renne.

Er sikkert lett å ta den ut da, du bare snyter den ut
Jeg sitter og snuffer akkurat nå, er utrolig digg. Jeg digger svien, og nikotineffekten er bedre enn snus og røyk.
Sitat av Joachimsen
Men så kommer spørsmålet: hvorfor? Hvorfor ikke bare drikke det?
Vis hele sitatet...
I min spede ungdom hadde vi lite å drikke en gang. Jeg tror det kunne tilsvare et glass cognac og vi skulle dele det på tre. En av oss synes å huske at det kunne gi bedre effekt å dyppe noe i cognacen og ha det under armhula. Vi dyppa, vi. Men forble like edruelige etter en time.

En jente bommet protionsnus av meg på fest en gang, og la dem i BHen. Rimelig spesielt, men av en eller annen grunn fikk hun hver gang hun spurte gjennom hele kvelden..
Gammel Traver
lockhead's Avatar
1. trinn: tiger balsam på pungen, pikken, armhulene og anus.
2. trinn: sandpapir på de samme stedene
3. trinn: pakk samtlige av kroppens hule rom full av snus, og ta spriten med drypp

evnt. bare slutte og leke lur vitenskaps man,
litt snus, litt sprit, mer sprit, ny snus, sigg, 2 bøtte-trekk, mer sprit, på vei til byen:fyr en spliff.

eller er det bare jeg som er gammeldags og voksen?
Snus i 96 går ganske bra, en får et smack som er borte på 2min..
Portion snus og alkohol fungerer absolutt ikke.Jeg hadde hb oppi en eske portion så det fikk trekke inn så putta jeg ett par poser under leppa også hadde jeg de i en 1-2 timer.Resultatet ble ingen rus og grønt ødelagt tannkjøtt, så de som tror de kan dyppe portion snus i alkohol og bli rusa ble nok rusa av placebo effekten.
Foresten så annbefales ikke snus i armhulen, en kompis gjorde det før han la seg og ble sendt til sykehus med nikotinsjokk...
Sitat av lockhead
1. trinn: tiger balsam på pungen, pikken, armhulene og anus.
2. trinn: sandpapir på de samme stedene
3. trinn: pakk samtlige av kroppens hule rom full av snus, og ta spriten med drypp

evnt. bare slutte og leke lur vitenskaps man,
litt snus, litt sprit, mer sprit, ny snus, sigg, 2 bøtte-trekk, mer sprit, på vei til byen:fyr en spliff.

eller er det bare jeg som er gammeldags og voksen?
Vis hele sitatet...
Du er hvertfall i grenseland til å være moraliserende om jeg får lov å presisere dette for deg (After all, du som voksen burde modent håndtere litt kritikk?)

Jeg syns folk må gjøre hva faen de vil jeg. Om folk vil snuse med penis eller anus spiller ingen rolle for meg.
Sitat av freaker911
Jeg sitter og snuffer akkurat nå, er utrolig digg. Jeg digger svien, og nikotineffekten er bedre enn snus og røyk.
Vis hele sitatet...
Rart, for jeg kjenner ikke noe nikotineffekt what so ever med snuff. Alt jeg kjenner er at jeg våkner noe så inn i helvete mye, og "griner" på det ene øyet. (alt etter hvilket nesebor jeg snuffer i )
Remien:
Vel, prøv å ta mere ;D
Er kanskje litt vanskelig om man ikke har snuffa en del, for da svir det så jævlig. Bare legg opp 2 linere, ta en i hvert sitt nesebor fort og ikke spytt ut snuffen om den kommer til munnen. VIPS, nikotin.
freaker911:

Tro meg, har snuffet ganske lenge som et lite avbrekk fra snus. beina kollapset etter 10 sekunder etter å ha tatt 4 LANGE striper. Kan hende du kjenner nikotinen i det, men ikke jeg.
Ikke tøff før du putter snus under øyelokket
Sitat av MoleInOne
Ikke tøff før du putter snus under øyelokket
Vis hele sitatet...
Jeg har fått et korn snus under øyelokket, så rødt og opphevet øye har jeg aldri hatt før.
Sitat av Elemental
Jeg har fått et korn snus under øyelokket, så rødt og opphevet øye har jeg aldri hatt før.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du det?
Sitat av torsken
Hvordan klarte du det?
Vis hele sitatet...
Én flere uker gammel posesnus, så gammel at den hadde blitt hard og en venn som skulle være morsom å strø det over hodet mitt. Resultat: Snus i øyet, sinnsyk svie og syk latter.
Sitat av torsken
Hvordan klarte du det?
Vis hele sitatet...
Sikkert rulla seg en, så klødd seg i lye etter på
Kjenner flere som har gjort det^^

Men for meg kan folk gjøre som de vil med snusen, samme for meg hvordan dere snuser den..
Sitat av Remien
freaker911:

Tro meg, har snuffet ganske lenge som et lite avbrekk fra snus. beina kollapset etter 10 sekunder etter å ha tatt 4 LANGE striper. Kan hende du kjenner nikotinen i det, men ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Hahaha, så du sier at du tok så mye snuff og fikk så mye nikotin at du datt i bakken. Men ikke kjente det?
Sitat av Elemental
Én flere uker gammel posesnus, så gammel at den hadde blitt hard og en venn som skulle være morsom å strø det over hodet mitt. Resultat: Snus i øyet, sinnsyk svie og syk latter.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg fikk nettopp porsjonssnus spytt i øye Huff, det var ikke godt.
Sitat av torsken
Hvordan klarte du det?
Vis hele sitatet...

det er jo enkelt å få snus på øye,, gjør det ofte, ikke med vilje da

bare å bake seg en tønne d å klø seg i trynet/øye etterpå!
aldri fått nikotin følelse though

til trådstarter: ta å pakk 3 dåser inn i gelatin kaspler og svelg dem
nikotin kick og blaut dritt i 3 måneder etterpå cheers
Prøvde snus under forhuden en gang. Svei som faen! :P
Jeg tror egentlg ikke på alle de som sier de prøvde snus under forhuden for og være ærlig. Jeg vet de er mange dumme mennesker på nFF, men come on...
Ikke veldig smart nei
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av torsken Vis innlegg
Jeg tror egentlg ikke på alle de som sier de prøvde snus under forhuden for og være ærlig. Jeg vet de er mange dumme mennesker på nFF, men come on...
Vis hele sitatet...
måtte bare lage bruker for å kommentere på denne tråden=)
har hatt snus under forhuden selv, å det gjør ikke vondt. Det var løssnus men den var utrolig liten, sikkert en halv bleie størrelse elns, hadde den i 5 min å d svei ikkje i d hele tatt... problemet var bare å få den til å sitte, kunne ikke ha den særlig stor. dessuten bakte jeg den veldig tett så den ikke skulle løsne inni der, bare prøv, å skyld kuken etterpå eller noe.
Er ikke snus ment for og snuses der snus skal snuses?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ka faen nils?!
prøvde en gang å dyppe bomullsdotter i wisky og legge dem under armhulene, fordi en kompis var fast bestemt på at jeg kom til å bli drita. (han hadde selvfølgelig ikke prøvd dette selv..) Sta som jeg er måtte jeg motbevise han, og jeg fikk rett. Ganske ubehagelig og illeluktende.. begynnte å svette som helvete under armene etter en halvtime/time.

Ser derimot ingen grunn til at du ikke skal kunne snuse med øret hvis det er det som skal til. Tynn hud og mye blodårer er nok optimalt derimot Lykke til, I guess
Sist endret av random42099; 7. januar 2010 kl. 13:11.
Det er litt merkelig at det skal funke å bruke nikotin/alkohol på helt andre områder enn hva er ment. Ja, jeg skjønner den vitenskapelige delen hvor det trekkes gjennom tynn hud. Men da jeg gikk over fra røyk til snus tok det meg flere mnd å få det kicket jeg pleide å få av snus. Jeg satt med verdens største pris og var maks nikotinsugen.