Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288998
Sikra meg fri i morgen
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
55 th place in queue! bring it on! ser også ut til at jeg har fått 2 stk beta keys. fikk en fra steam + en på e-post fra origin
Sist endret av eazypeez; 27. september 2011 kl. 16:30.
Sitat av eazypeez Vis innlegg
55 th place in queue! bring it on! ser også ut til at jeg har fått 2 stk beta keys. fikk en fra steam + en på e-post fra origin
Vis hele sitatet...
Jeg ville vært veldig interresert i en sånn kode.
hmmm... Fortsatt ingen kode her. Jeg kjøpte ikke spillet på origin, men i fysisk butikk og det er en rød trekant på eska til MoH der det står "BATTLEFIELD 3 BETA INCLUDED" så her er det no muffens :P La nettopp til MoH koden på origin, men ser ikke ut til at jeg får noe beta...
Da er Betaen på nedlasting! 28%

Gleder meg som en unge
Kjøpte spillet nå, tok det mange timer før betakey kom?
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Kjøpte spillet nå, tok det mange timer før betakey kom?
Vis hele sitatet...
Kjøpte du BF3 nå?

Uansett, vis noen har en ekstra beta kode så kan jeg kjøpe den
Pfft, penger har man nok av.. Betanøkler, not so much
Noen som kan svare på hvor lang tid det tok å få betakey om dere kjøpte det i dag?
Sendt mail til support

Svaret jeg fikk:
-----------------------------------------------------------------------------
Takk for at du kontaktet EA Kundesupport angående Battlefield 3.

Kodene vil bli sendt ut iløpet av dagen. Vi takker for din tålmodighet
-----------------------------------------------------------------------------

Så er vel bare å vente så får vi se

Utrolig kjapp support! snakk om under 5 minutter!
Sist endret av fotonewbie; 27. september 2011 kl. 16:58.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hvis du forhåndsbestile idag vil du ikke få noen early access beta-key. Det gjaldt bare for forhåndsbestillinger før den 25.
daimeno: kilde?
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
daimeno: kilde?
Vis hele sitatet...
Det står overalt, google it. Men open beta er på torsdag.
har medal of honor tier 1 edition, når, hvor og hvordan får jeg tilgang til betaen?

beklager hvis det sto tidligere, orket ikke lese alt
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
har medal of honor tier 1 edition, når, hvor og hvordan får jeg tilgang til betaen?

beklager hvis det sto tidligere, orket ikke lese alt
Vis hele sitatet...
Jeg har også medal of honor tier 1 edition, men har heller ikke fått noen invite.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Jeg har også medal of honor tier 1 edition, men har heller ikke fått noen invite.
Vis hele sitatet...
okey, to som trenger hjelp! anyone?
Spurte på ea sin support og fikk dette til svar:
Thank you for contacting us.
We understand your excitement for the game's early access.
Do not worry about it. If you are eligible than you will get it. It is being sent So I would suggest you to please keep on checking your E-Mail.
I know you've been eagerly waiting for the Early Access Beta key with bated breath, so have I! Well, the early access key will be sent today; however, as of now we don't have any ETA. Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account.
We appreciate your patience.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Spurte på ea sin support og fikk dette til svar:
Thank you for contacting us.
We understand your excitement for the game's early access.
Do not worry about it. If you are eligible than you will get it. It is being sent So I would suggest you to please keep on checking your E-Mail.
I know you've been eagerly waiting for the Early Access Beta key with bated breath, so have I! Well, the early access key will be sent today; however, as of now we don't have any ETA. Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account.
We appreciate your patience.
Vis hele sitatet...
og hva har du gjort for å få den e-posten?

innlegg 1100, føles som jeg passerte 1000 igår
"Reservation timed out"

Noen andre som får opp dette? Har innstallert alt jeg skal og alt er klart, men når jeg prøver å joine server får jeg bare den beskjeden..
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
og hva har du gjort for å få den e-posten?

innlegg 1100, føles som jeg passerte 1000 igår
Vis hele sitatet...
support.ea.com/chat der fikk jeg det svaret.
har fått koden jeg. laster ned nå :P
Sitat av zeicko Vis innlegg
har fått koden jeg. laster ned nå :P
Vis hele sitatet...
hvor fikk/fant du koden? er jeg virkelig den eneste som ikke får? når dere kjøpte moh, hvor registrerte dere dere?
usertitle import
bleh's Avatar
De som har kjøpt MOH gjennom Steam kan finne sin betakey samme sted som MOH CDkeyen er.
Sitat av bleh Vis innlegg
De som har kjøpt MOH gjennom Steam kan finne sin betakey samme sted som MOH CDkeyen er.
Vis hele sitatet...
jeg kjøpte i butikk
Dere trenger ikke stresse. Er ingen som kommer seg inn på servere og har visst vært slik en stund, veldig mange som klager på forumet. På meg står det bare "Joining server" men skjer ingenting.
Troddde jeg hadde to beta accounter ettersom jeg hadde både Tier 1 versjonen av MoH, og jeg forhåndsreserverte lørdag. 24. Forhåndsreserveringen gikk ikke gjennom før mandag 26., og man måtte reservere før 25. for å få beta... Har derfor bare den fra Tier 1...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jaja, da fikk jeg taki en beta kode. Takk gud. Forventer at pcen skal klare dette spillet jævlig godt.
Finnes det noen Norske Beta servere ?
Forhåndsbestilte visst et par timer for sent til å få kode. Sucks!
Inb4 alle MW3 fansa som begynner å hate på youtube allerede... "LOL LOOK AT THE SANDBAGS, AND THATS MAXED OUT GRAPHICS LOL, MW3 IS GONNA KICK ASS. TROLLFACE LOL FOREVER ALONE BF3"

Giev open beta... Torsdag(?).. jobber i helga... NUUUUU
Sist endret av Glenni; 27. september 2011 kl. 18:24.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Pfft, penger har man nok av.. Betanøkler, not so much
Noen som kan svare på hvor lang tid det tok å få betakey om dere kjøpte det i dag?
Vis hele sitatet...
Ja, men flere har mer enn en kode.
Noen som vet om det er mulig og skifte gfx ingame?
Kommer folk her seg inn på servere? Sliter enda med å få joinet servere. -_-
Forhåndsbestilte BF3 Limited Edition fra Origin i August. Har sitti i hele dag og venta på BETA-key, men har ikke fått mail. Flere som ENNÅ ikke har fått den jævla key'en?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Du er nok på blacklisten!
Betaen var overaskende lett og kjøre, med ALT eg fikk stille på fullt, så låg eg på 35-40 FPS.
Eg har Intel i5 2500K, 4GB ram og Radeon HD 6870.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Du er nok på blacklisten!
Vis hele sitatet...
Er jeg virkelig FOR god for BETA-testerene?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Betaen var overaskende lett og kjøre, med ALT eg fikk stille på fullt, så låg eg på 35-40 FPS.
Eg har Intel i5 2500K, 4GB ram og Radeon HD 6870.
Vis hele sitatet...
Beta'en har ikke fulle textures.
Sitat av nso Vis innlegg
Beta'en har ikke fulle textures.
Vis hele sitatet...
Nei, men nå snakket eg heller ikkje om noe annet enn betaen.
Vet at det er diverse som mangler, ikkje bare textures. Men også lys, lyd, destruction osv er satt ned. MEN, det gir en liten pekepinn.
Fortsatt ingen beta key!!! Noen som har en til overs?
Er alle for svette til å nevne hva de syns om spillet? Driver å laster ned for øyeblikket.
Sist endret av Xernox; 27. september 2011 kl. 21:31.
Hvordan får jeg tak i betaen? Har steam men ingen beta key..
Sitat av Vitex Vis innlegg
Dere trenger ikke stresse. Er ingen som kommer seg inn på servere og har visst vært slik en stund, veldig mange som klager på forumet. På meg står det bare "Joining server" men skjer ingenting.
Vis hele sitatet...
Til dags dato har jeg problemer med å huske sist gang det IKKE var problemer på "release day" for så store ting som dette, og dette er beta.

Strengt tatt, jeg tror jeg nesten ville vært mere bekymret hvis alt virket.
Sist endret av meitemark; 27. september 2011 kl. 21:38.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Er alle for svette til å nevne hva de syns om spillet? Driver å laster ned for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne beskrevet, men jeg har enda ikke funnet ut hvor den jævla koden er eller hvordan jeg får den selv om jeg har medal of honor
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Skulle gjerne beskrevet, men jeg har enda ikke funnet ut hvor den jævla koden er eller hvordan jeg får den selv om jeg har medal of honor
Vis hele sitatet...
Har du lagt MOH til på ea kontoen din? Tror kanskje du må det.
Ikke origin, på ea sin hjemmeside.
Sist endret av Xernox; 27. september 2011 kl. 21:51.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har du lagt MOH til på ea kontoen din? Tror kanskje du må det.
Ikke origin, på ea sin hjemmeside.
Vis hele sitatet...
Tror da det, men kan dobbeltsjekke imorgen
Ja spillet er vel gøy, men først bør alle bugsa fikses + tilkobling.
Kjøpte skiten og har ikke fått kode... kjøpte det i dag og så man måtte kjøpe før 25.09 får å få tidlig beta... tror det er litt fuckd. Har lyst å spille, derfor jeg kansellerte bestillingen på amazon og kjøpte på origon...
er det bare meg eller er alle serverene fulle?
ser virkelig ikke ut som jeg får tilgang før torsdag