Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289001
Sitat av Doffy91 Vis innlegg
Beta på tirsdag på xbox for meg!!(Har medal of honor) men lurte på en ting.
Lurte på om jeg skulle teste det på PC også. Men er litt usikker på om pcn klarer det. Kjører BF:BC2 på medium helt uten lagg. Ifølge canurunit.com så var jeg midt mellom minimum og recomended. Men av erfaring kan man ikke helt stole på canurun it.

Speccsa mine er :

Operating System
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 @ 2.00GHz
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
6,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK Computer Inc. N73SV (CPU 1)
Graphics
Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz)
2048MB GeForce GT 540M (ASUStek Computer Inc)
Hard Drives
488GB Seagate ST95005620AS (SATA)
Optical Drives
Slimtype BD E DS4E1S
Audio
Realtek High Definition Audio

Er jo bare for meg å laste ned betaen og teste på torsdag men bare lurer på om noen har noen mening om det vill fungere?

Takk for svar bf lovers
Vis hele sitatet...
Bærbar det der vel? Kan nok hende du klarer og kjøre det, men du vil nok bli skuffet over frameraten
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Enn jeg da?
Intel® Core™ i5-2500K Processor
Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan"
8 gb ram.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Enn jeg da?
Intel® Core™ i5-2500K Processor
Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan"
8 gb ram.
Vis hele sitatet...
Regner med du vil kjøre det helt ok. Dog kan ingen være sikre enda...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
nei. Men, jeg vedder på at ultra og high ser omtrent helt likkens ut. Bortsett fra at på ultra er det mer AA og sånne ting. Ting en engang ikke merker noe spesiel forskjell på i det hele tatt.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Enn jeg da?
Intel® Core™ i5-2500K Processor
Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan"
8 gb ram.
Vis hele sitatet...
Du kommer nok til og klare deg helt fint.
Som en _LITEN_ pekepinn, så låg eg på 50-70fps under alpha testingen, men om den ferdige vesjonen vil kreve mer eller mindre er litt usikkert. Da det var mye under aphaen som manglet, blandt annet noe destruktion, lys, og grafikken ellers. Men til gjenngjeld så vil spillet være mer optimalisert når det er ferdig også, såå er litt vanskelig og få et svar ut av det

Eg kjører ihvertfall:
Intel Core i5-2500k
Radeon HD 6870
4GB RAM

Kommer til og kjøpe et 6870 kort til og ha disse i crossfire om eg ikkje får høy nok fps.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bærbar det der vel? Kan nok hende du klarer og kjøre det, men du vil nok bli skuffet over frameraten
Vis hele sitatet...
Stemmer det, Asus N series, husker ikke helt eksakt modell, men vi får se på tordag, skal laste ned betaen og teste. Dårlig framerate er nok noe av det verste jeg vet, så om det blit lagg så blir det BF3 på xbox for meg 25. oct!!
Intel i5 2500K
8 GB RAM
GTX 560 TI

Godt nok for BF3?
Sitat av enterbf3.com
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive

Recommended System Requirements
OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Vis hele sitatet...
Så ja, tror nok det går helt fint Fanz44.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Intel i5 2500K
8 GB RAM
GTX 560 TI

Godt nok for BF3?
Vis hele sitatet...
alt untatt skjermkortet er godt for min mening, er vel det at 560 ti er anbefalt krav(anbefalt kjører ikke dette spillet fullt).
Trenger ikke å kjøre det på ultra heller, tenkte mere mid-high

Forresten, noen som vet om Dustin Home sender alle deler når alle er på lager, eller om de sender ettersom de kommer inn?

Vil helst ikke betale frakt 4 ganger...
Sist endret av Fanz44; 24. september 2011 kl. 21:54.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Trenger ikke å kjøre det på ultra heller, tenkte mere mid-high

Forresten, noen som vet om Dustin Home sender alle deler når alle er på lager, eller om de sender ettersom de kommer inn?

Vil helst ikke betale frakt 4 ganger...
Vis hele sitatet...
Du kan velge om alt skal sendes i én pakke eller hver for seg.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du kan velge om alt skal sendes i én pakke eller hver for seg.
Vis hele sitatet...
Etter at man har klikket på "Gå til kasse"?
Jeg måtte få alle sendt i 1 pakke
Vell vell.... tror jo ikke man trenger ultra for å kunne plaffe ned noen ingame. Gleder meg grusomt mye til det blir sluppet Karakteren i matte går viss en plass pga. matteprøve etter 2 dager med fri når beta blir lansert

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Etter at man har klikket på "Gå til kasse"?
Vis hele sitatet...
Alt blir sendt i en sending.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Karakteren i matte går viss en plass pga. matteprøve etter 2 dager med fri når beta blir lansert
Vis hele sitatet...
Da burde du vurdere å pugge til matteprøva dagen før open beta

Uansett, ikke så lenge igjen til spillet kommer nå! Gleder meg til det dukker opp i postkassa
2 dager igjen til closed beta!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
2 dager igjen til closed beta!
Vis hele sitatet...
Skummelt hvor fort tiden går Er bare redd for at betaen blir borte like fort som den kom...
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skummelt hvor fort tiden går Er bare redd for at betaen blir borte like fort som den kom...
Vis hele sitatet...
Ja, men når den er borte er det ikke lenge til selve spillet kommer
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skummelt hvor fort tiden går Er bare redd for at betaen blir borte like fort som den kom...
Vis hele sitatet...
Vi får spille beta i to uker da
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skummelt hvor fort tiden går Er bare redd for at betaen blir borte like fort som den kom...
Vis hele sitatet...
Da kommer betaen til å bli lang for meg
Kjapt spørsmål.

Vil du har storhetsbrett som Fushe Pass? Altså gigantiske maps?

Til dere som spillte BF2 MYE. Hva syntes dere om BF3 så langt av dere som har beta eller alpha testa?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
BF3 vil ha større maps enn det var i BF2
Sist endret av Quakecry; 26. september 2011 kl. 13:59.
3 Dager til Open Beta, hade sosialt liv så lenge beta er open
En dag til closed beta <3<3 Kjenner stivheten allerede nå.............
Er mapsa like "koslige" som Fushe pass, Dragon Valley, og de andre "china" mapsa som var i BF2?

Er bare så ufattelig lei av Midtøsten krigssenarior og dårlig storbykriger :s
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
En dag til closed beta <3<3 Kjenner stivheten allerede nå.............
Vis hele sitatet...
omfg, har gått rundt å trodd lenge at closed beta kom på onsdag! Herregud, dette var sykt! Fikk lyst til å legge meg 20.00 for å spille hele tiden før skolen
http://i.imgur.com/YavjB.jpg

Tror ikke på den over og traileren til teaseren kommer 23:59
Jævla tyskere ass...
Vil Closed Beta åpne 00.01 inatt, eller må vi vente på at amerikanerne også skal gå over til 27.09 ?
spørsmål: om jeg forhåndsbestiller bf3 etter at betaen er lansert, får jeg fortsatt tilgang tiul den da?
Kan man lure Origin ved å bruke en tysk proxy og få tilgang til nedlasting av BF3?
Hmmm... jeg har ikke fått noe beta kode og jeg har jo kjøpt medal of honor. Kanskje jeg kjøpte det for sent?? Kjøpte det tidlig i sommerferien. Ser at MoH er registrert på EA brukeren min, men ikke noe BF3 beta der.
Det siste jeg hørte var 2pm svensk tid imorra for beta. og den øverst på siden tippe det tilbudet var ut søndag viss ikke huska.
og ja de fant visst på noe rart med c4 så dette burde vel brukes.
http://www.youtube.com/watch?v=MKnihf8N_bs&NR=1
Sist endret av jokar; 26. september 2011 kl. 16:57.
Sitat av jokar Vis innlegg
Det siste jeg hørte var 2pm svensk tid imorra for beta.
Vis hele sitatet...
Crap, så det kommer altså ikke ut inatt ? Jaja, da blir det en lang natt.
Sitat av jokar Vis innlegg
Tror ikke på den over og traileren til teaseren kommer 23:59
Vis hele sitatet...
Hvorfor er ikkje det til og tro på? EA skulle sende ut kodene for tidlig beta idag, så mye mulig at folk begynner og få den nå. Og at vi da får muligheten til og laste ned spillet, så det er klart til betaen åpnes. Vis du ser på klokken og datoen nede til høgre, så er bildet tatt 14:25 idag.

Sitat av SalkiN Vis innlegg
Vil Closed Beta åpne 00.01 inatt, eller må vi vente på at amerikanerne også skal gå over til 27.09 ?
Vis hele sitatet...
Den åpner 14:00 norsk tid i morgen.

Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
spørsmål: om jeg forhåndsbestiller bf3 etter at betaen er lansert, får jeg fortsatt tilgang tiul den da?
Vis hele sitatet...
Alle får tilgang til betaen til torsdagen. Uansett om du har kjøpt eller bestilt noe som helst. Men det er closed beta fra i morgen og frem til da.

Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Hmmm... jeg har ikke fått noe beta kode og jeg har jo kjøpt medal of honor. Kanskje jeg kjøpte det for sent?? Kjøpte det tidlig i sommerferien. Ser at MoH er registrert på EA brukeren min, men ikke noe BF3 beta der.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting og si når du kjøpte det, bare du kjøper det før 00:00 inatt.

EDIT:

http://img851.imageshack.us/img851/1640/96fb92e2582640ab886417d.png

Flere screenshots her:
http://battlefieldo.com/forum/thread...reenshots.383/
Tusen takk Myhre! Hadde helt glemt at jeg må kjøpe før 00:00 i dag!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg


Den åpner 14:00 norsk tid i morgen.

Vis hele sitatet...
Så jeg kan ikke stå opp tidlig i morgen å begynne å spille? Kl 14? Når blir den lansert i Usa da? Er det ikke logisk med kl 00.00?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tatt ned allerede
Sitat av Knutern Vis innlegg
Tatt ned allerede
Vis hele sitatet...
Funker denne da?
http://www.own3d.tv/livepopout/coci_126950

Siden eg allerede hadde vinduet oppe, så får eg fortsatt se
Det blir aldri logisk med midt på natten, grunna tidssoner. og grunnen sier bildet er falskt er med røde beta merket min alpha på origin ikke har.
Sitat av jokar Vis innlegg
Det blir aldri logisk med midt på natten, grunna tidssoner. og grunnen sier bildet er falskt er med røde beta merket min alpha på origin ikke har.
Vis hele sitatet...
Emm ja, men du har fått med deg at alpha og beta ikkje er det samme vel?
se til at medal of honor er limited eller tier 1. ellers er steam sin bare bruke steam keyen på origin.
Vurderte nesten å kansellere min bestilling på amazon med expressfrakt nå bare for å kunne spille closed beta lol.
Sist endret av uaexed; 26. september 2011 kl. 22:14.
Er det slik at man skal kunne se "BETA BF3" som et element i "My Games" i Origin nå? Jeg forhåndsbestillte for 2 dager siden og ser kun BF3 Limited Edition.
http://forums.electronicarts.co.uk/b...s-e-mails.html
Og står en plass at online pass må være aktivert konsoll
Sist endret av jokar; 26. september 2011 kl. 22:20.
Sitat av Orbiter Vis innlegg
Er det slik at man skal kunne se "BETA BF3" som et element i "My Games" i Origin nå? Jeg forhåndsbestillte for 2 dager siden og ser kun BF3 Limited Edition.
Vis hele sitatet...
Nei. Den kommer nok opp når du har fått utdelt kode.
Ser dere noe spotting på streamen dere? Har ikke sett en spot enda... lover godt dette!
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ser dere noe spotting på streamen dere? Har ikke sett en spot enda... lover godt dette!
Vis hele sitatet...
Slik jeg har forstått det, så er 3D spotting fortsatt en del av spillet, men forsvinner så fort man mister fri sikt til personen, men man er fortsatt synelig på 2D spotting (Radar).

Kan noen poste her når dere får tilsendt Beta Code på E-mail, sitter med Gmailen åpen nå, nesten som å vente på Julenissen.