Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 731
Fant ut av Windows 7 har kommet ut, og jeg fikk lyst til å teste det ut.
Lurer på om noen andre har gjort det samme, å hva de vil si om Windows 7?
Har lest at det ikke finnes noen drivere til Windows 7, stemmer dette?
Sitat av skogland Vis innlegg
Fant ut av Windows 7 har kommet ut, og jeg fikk lyst til å teste det ut.
Lurer på om noen andre har gjort det samme, å hva de vil si om Windows 7?
Har lest at det ikke finnes noen drivere til Windows 7, stemmer dette?
Vis hele sitatet...
Jeg trodde ikke det kom ut på en stund jeg... Er det en lekk? Betaversjon? Og det skal vel ganske mye til at man får drivere osv ja.
Betaversjonen ligger ut på thepiratebay
Det er ikke en beta, men en pre-beta delt ut til deltakerne på Professional Developers Conference for en uke siden. Første beta er vel ventet rundt årsskiftet.
Ah, okeida Jeg fant vertfall en på en bukt, å har akkurat lasta ferdig ned. Commentsa var gode, men de klaga på at det ikke var drivere til OS'et. Jeg skal vertfall prøve det ut senere i kveld, så kan jeg gi dere en liten smakebit
Er bare på de nyeste beta/pre-beta at den nye oppgavelinjen er der, jeg prøvde den nyeste som lå ut og den manglet den nye oppgavelinja. Synes også at det var litt tregt, men kan være at det er en så tidlig utgave Men så veldig nice ut ellers
Hvordan er den kontra Vista på hastighet/design?
Hvordan er det å få lagt inn programmer på den da? Photoshop osv...?
Janpfo: Øh, det hakke kommet noe nyere enn build 6801.
Uansett, her er guiden for oppgavelinja:
http://www.sevenforums.com/tutorials...7-taskbar.html
Har kjørt Pre-Betaen nå i noen dager. Alle drivere som fungerer i Vista fungerer i 7.
Den nye taskbaren er ikke i denne betaen, er samme som i Vista, bortsett fra at helt til høyre har man "Show desktop". Er noen kule ting som er i 7 og ikke i Vista, og ting flyter faktisk bedre etter min mening i 7 enn i Vista, noe som lover godt !
Testet du noen gang Longhorn Beta vet du at dette blir et helvete.

Personlig lar jeg det gå bortimot et år før jeg migrerer til en ny versjon av windows så de fleste bugs kommer ut.
Dog holdt jeg på Windows2000 (beste MS OS ever) fra 1999 til 2005.
Vi som deltop på PDC fikk jo en betaversjon av det, så det er vel den som er lekket, 6801 var vel versjonen der.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Testet du noen gang Longhorn Beta vet du at dette blir et helvete.
Vis hele sitatet...
Hva var problemet med Longhorn Beta-versjonene?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Win 7 skal ikke komme ut før 2009-10.