Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 866
Hey, har en Corsair TX650 psu, og en MSI gtx 760 som bruker 2x6pin. Jeg har lyst å kjøpe en til 760 og kjøre SLI, men psu-en har ikke flere 6pin. Så jeg lurer på om det er mulig å bruke molexene(det er 4 stk på psu-en) til å kjøre gpu-en ved å bruke to av disse?

Takker for svar.
Jeg vil ikke være frekk eller lignende:
Men siden produktet fins, burde det vel være en selvfølge at det vil fungere.

Men for å svare deg:
Ja, det går gjør det samme selv
Kjører det slik jeg og, fungerer knall Anbefaler deg dog og kjøpe en strømforsyning som er beregnet for sli/cfx, på sikt.
Sist endret av Julenisse97; 21. september 2013 kl. 23:46.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Jeg vil ikke være frekk eller lignende:
Men siden produktet fins, burde det vel være en selvfølge at det vil fungere.

Men for å svare deg:
Ja, det går gjør det samme selv
Vis hele sitatet...
Hehe, okey, takk!
Er relativt ny når det gjelder hardware, og lurte litt på om molexene fikk like mye strøm som de ordinere gpu kablene, men som du sier, når det finnes funker det vel

Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Kjører det slik jeg og, fungerer knall Anbefaler deg dog og kjøpe en strømforsyning som er beregnet for sli/cfx, på sikt.
Vis hele sitatet...
Good ja, vurderer det, men svir i lommeboka.. får klare meg med tx650-en enn så lenge
Jeg er ikke sikker på hvordan belastningen fordeles inne i PSU-en, så ville ventet litt og sett hva svar du får.

Forresten, mitt GTX 760 trenger 1x 8pin PCI-express strøm for å drives. Den adapteren du har linket til gir bare 6pin. I tillegg vil jeg nevne at i pakken så fulgte det med en adapter som går fra 2x 6pin til 1x 8pin, begge PCI-express, så det kan virke som du trenger to adaptere fra molex -> PCI-express og en adapter fra PCI 6pin -> PCI 8pin? Bare for å nevne at på bildet hadde du ikke nok pins.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Jeg vil ikke være frekk eller lignende:
Men siden produktet fins, burde det vel være en selvfølge at det vil fungere.

Men for å svare deg:
Ja, det går gjør det samme selv
Vis hele sitatet...
Ikke hør på folk som er fulle av dop.