Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 17775
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Shiiit! dem er flinke til å fange seere med sånne avsluttinger!

En hel uke til neste... og da er det ikke lenger herlige hastigheter å få ting ned med..... ut av hybel og hjem på landet med dårlig linje...
sRe
Trådstarter
Grei liten video:

Inside Game Of Thrones
Sist endret av sRe; 31. mai 2011 kl. 01:34.
De vet hvordan de skal få folk til å ville se neste episode, klarer ikke vente en uke til neste! Utrolig slutt på denne episoden.

Så en Sneak Peak av The Borgias på youtube nå nettopp. Ser litt kjedelig ut igrunn, alt for mye politikk. Men det blir vel spennende når en komme inn i det. Laster ned noen episoder som jeg kan ha liggende på lur om jeg kjeder meg
Dette er en flott og sterk serie! Gleder meg til vinteren dems kommer.
Ah, hvilken slutt. Er det flere enn meg som synes at Khalisi er den peneste dama ever?
Sitat av ps3 Vis innlegg
Ah, hvilken slutt. Er det flere enn meg som synes at Khalisi er den peneste dama ever?
Vis hele sitatet...
Jepp! And she's NAKED!
Sitat av goodzumber Vis innlegg
Tar en tur på biblioteket og skaffer boken imorgen, klarer rett og slett ikke å vente
Vis hele sitatet...
Bøkene er også ute som app i appstore hvis du har lyst til å kunne lese på buss/trikk =)
bøker kan da like fint leses på buss og trikk som "apps".
Sitat av alexanderb Vis innlegg
bøker kan da like fint leses på buss og trikk som "apps".
Vis hele sitatet...
Haha, enig. Selv om det utvilsomt er gode argumenter for å ha bøker på telefon/pad, så er kanskje ikke det der det beste.

Når det gjelder Game of Thrones så er jeg rimelig fornøyd til nå. Med tanke på at det er HBO som står bak så forventet jeg intet annet enn kvalitet; The Sopranos, Entourage, Band of Brothers, The Pacific, Boardwalk Empire etc.
Sitat av ps3 Vis innlegg
Ah, hvilken slutt. Er det flere enn meg som synes at Khalisi er den peneste dama ever?
Vis hele sitatet...
LOL

Typisk forelskelse i et TV Program nonetheless, hu er pen!

SINNSYK!!! serie!! Herregud! Så alle 7 episodene på 2 dager, og jeg vil ha MER!! Serien er stor i konsept, el grande i utførelse!
Drit bra serie, noen som vet når episode 8 kommer ut?
Sitat av Kalars Vis innlegg
Drit bra serie, noen som vet når episode 8 kommer ut?
Vis hele sitatet...
Lette i 5 sekunder og fant ut at den kommer ut 6. juni.
Stupid Ned Stark.
Gud bedre, så bra serie! Ikke dumt at det er et par hinsides flotte damer der, men serien generelt er nydelig. Ååhh, på tide noe kvalitet ble laget, femfor kjedelige "komedier"......

Winter's coming!!
Da var episode åtte ute på forskjellige, kule sider. Go watch!
Sist endret av Filosofen; 6. juni 2011 kl. 13:54.
Game of Thrones er i mine øyne veldig bra.
Det har vært lite action i de episodene som har kommet til nå, men jeg regner med at dette vil ta seg opp når Winter kommer
Winter is comming
Faen at det er så lenge til episode niiiii!

Dritkul serie, gleder meg til å se mer av hva som befinner seg bak the wall
Episode 9 om 1 uke, om 2 episode 10... Sesong 2 MÅ komme fort!
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Episode 9 om 1 uke, om 2 episode 10... Sesong 2 MÅ komme fort!
Vis hele sitatet...
Går ut fra at en sesong varer 10 episoder da. Typisk HBO?

Noen som har peiling på når sesong 2 kommer. Me WANT.
Noen som vet om det kommer mer enn en sesong?
Sesong 2 er allerede bekreftet. Tipper frosten kommer i siste episode av sesong 1, tviler på at vi får se mye vinter i denne sesongen.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Jaso Vis innlegg
Sesong 2 er allerede bekreftet. Tipper frosten kommer i siste episode av sesong 1, tviler på at vi får se mye vinter i denne sesongen.
Vis hele sitatet...
Enig der, tror heller vi får se mer om Stark vs Lancaster, og eventuelt at hestefolka drar over sjøen. Syk serie!
Bare for moro skyld, hvor mange er det som har lest bøkene her? Hvis dere har falt for serien anbefaller jeg på det sterkeste å lese bøkene, særlig ettersom de er tusen ganger bedre enn serien.
HBO imponerer igjen, med en serie av topp kvalitet!

Bøkene er bestilt, og de skal leses grundig
Sitat av Legende Vis innlegg
Bare for moro skyld, hvor mange er det som har lest bøkene her? Hvis dere har falt for serien anbefaller jeg på det sterkeste å lese bøkene, særlig ettersom de er tusen ganger bedre enn serien.
Vis hele sitatet...
Leser egnetlig aldri bøker, men er de lange? og hvor mange er det?
skulle være en trilogi, men er annonsert syv bøker så langt. fire av de er kommet ut. sidetall varierer. de engelske pocketversjonene er vel rundt 800-900 sider (om man ser bort ifra appendix, forord, etc), og har ganske små skrift. amerikanske bøkene tror jeg har større skrift og er en par hundre sider mer.
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Leser egnetlig aldri bøker, men er de lange? og hvor mange er det?
Vis hele sitatet...
Hot tips? Lydbøker. finnes i bukta.
Noen som vet når episode 9 sendes i Usa, altså hvilket klokkeslett, og ca. hvor lang tid det tar fra den sendes til den kommer ut som torrent?
Sist endret av Gamgee; 12. juni 2011 kl. 16:07.
110110010001
82 8
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Noen som vet når episode 9 sendes i Usa, altså hvilket klokkeslett, og ca. hvor lang tid det tar fra den sendes til den kommer ut som torrent?
Vis hele sitatet...
There you go: http://next-episode.net/game-of-thrones
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Noen som vet når episode 9 sendes i Usa, altså hvilket klokkeslett, og ca. hvor lang tid det tar fra den sendes til den kommer ut som torrent?
Vis hele sitatet...
Hvis du sjekker bukta, så står tidspunktet på opplastingen av torrenten der. Det legges ut sånn ca på samme tid hver gang vil jeg tro.
Herre fuckings jesus for en episode! Bare tanken på at jeg må vente en hel uke på neste og at det er siste for sesongen gjør meg kvalm.
For en fantastisk serie! Gleder meg enormt til neste episode, men gruer meg nesten like mye til det er over for denne gang...
Oh lord. Hver episode er helt utrolig spennende! Nå starter jeg med boka. Klarer ikke vente i en uke til!!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Steike for en avslutning pa episode 9!
Helt sjukesen på slutten ass. Siste episode kommer til å pine oss helt frem til neste sesong!
Håper nesten at slutten på episode 9 bare er en stor troll.. Hvis ikke er jeg spent på hvordan det vil utvikle seg
Vet ingenting
Fyfaen for en episode ep.9 var! Det som er trist er jo at det tar lang tid før neste sesong kommer når ep10 er ferdig. Samme opplegget som Walking Dead
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Fantastisk bra serie. Ingent serie har fenget meg like mye siden Breaking Bad! Synd første sesong er over til Søndagen, men nå er det heller ikke lenge til sesong 4 av Breaking Bad!
Jeeez! Må vente hundre år på walking dead og hundre år på denne serien nå snart Sitte klistra til skjermen her!
Herregud så gjengen bak serien har naila hvordan hester skal dø på film.
Sitat av margido Vis innlegg
Fyfaen for en episode ep.9 var! Det som er trist er jo at det tar lang tid før neste sesong kommer når ep10 er ferdig. Samme opplegget som Walking Dead
Vis hele sitatet...
de aller fleste TV-serier har en tendens til å ha pause i mellom sesongene.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
de aller fleste TV-serier har en tendens til å ha pause i mellom sesongene.
Vis hele sitatet...
Midt i også! Doctor Who har pause, og det plager meg!!
ÆÆÆH, bare 1 episode igjen før sesongen er slutt! Er dritspent!

Har allerede gått til innkjøp av bøkene som eg skal lese mens eg venter på neste sesong av serien.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av nightLook Vis innlegg
Herregud så gjengen bak serien har naila hvordan hester skal dø på film.
Vis hele sitatet...
haha, den reagerte jeg ogsa positivt pa!

Men, en ting jeg alltid har lurt pa. Hvorfor blir fuglene forst skremt vekk nar personer blir henrettet? De ble ikke skremt av de 300 menneskene som sto a hylte og trampet forst eller?

Teit detalj nesten alle henrettelser pa film har med.
Sist endret av Bombasa; 14. juni 2011 kl. 22:31.
kunne kverka han joffrey kidden! herregud for en sleip drittunge.

kan man forresten ane karma i de siste scenene? arya fanger ei due som hun vrir hodet om på før dette skjer. idet han blir halshugget ser hun opp på en flokk fugler (det var vel duer?) som flyr avsted.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Pst; Add gjerne en liten spoiler warning qanuk! Men jeg er selvfølgelig helt enig med deg når du sier det, og dette var noe jeg ikke tenkte spesielt på når jeg så episoden.
finner ikke edit-knapp, er det for seint, kanskje? tenkte ikke på det!
Noen som har peil på hva som skjer neste episode da?
Sitat av spelley Vis innlegg
Noen som har peil på hva som skjer neste episode da?
Vis hele sitatet...
Du spør etter spoiler faktisk? Personlig foretrekker jeg å finne ut av det mens jeg ser på episoden, og ikke før. Går ikke innom denne tråden igjen nå før etter sesongslutt, i tilfelle noen som har lest bøkene følger opp ditt dumme spørsmål