Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 467
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Hey! Rota rundt på google og hørt med noen venner de siste timene, men finner ikke noe løsning på problemet mitt.

Kjøpt ny PC. Plugga i Win 10 USB'en. Boota fra USB'en. Windows gjør klar til installasjon men så får jeg opp en error boks som sier "Windows cannot read the <ProductKey> setting from the unattend answer file." Kan bare trykke X eller OK, begge resulterer i omstart.

Er ikke veldig begavet når det kommer til BIOS, Booting og lignende. Noen råd å få?

(Win 10 Home edition kjøpte jeg nettopp på elkjøp, bruker altså ingen hjemmelaget booting flash drive).
Du kjøpte vell ikke en OEM versjon av Windows 10?

Feilmeldingen sier at den ikke klarer å lese aktivisering filen, har du prøvd å plugge denne på en direkte port på hovedkortet
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Virker ikke som om det er en OEM versjon. Står bare Windows 10 Home på esken. Prøvd å boote fra USB'en i alle 4 USB inganger på hovedkortet, samme feilmelding.

FACEPALM! Måtte bare koble ut de gamle HDD/SSD'ene mine. Har bare en helt ny SSD koblet i nå, og det fungerer fett
Sist endret av Kognito; 12. august 2016 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.