Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4626
Hva syntes du om Borderlands 2?

Selv syntes jeg det var frykterlig likt 1'ern men stor trives med det,
er bare i lvl 12 nå, men gleder meg til og komme til max lvl.
Sykt Bra!

Som du sa selv, veldig likt 1'eren. Noe som er sjukt positivt gjennom mine øyne.
Var faktisk litt redd for at det skulle bli for annerledes utifra gameplay trailerne, men Gearbox Skuffer ikke!
Samme gode gamle humor og gameplay
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Lansering er 21.09.2012 ?
Piratversjonen er ute.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
lansering er 21.09.2012 i EU.
ble sluppet 18 i US, og hvis man da bor der så får man det da

Eller som Mith sa
Det ser spennende ut.

Noen som vet om piratversjonen støtter multiplayer på en eller annen måte?
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
jeg spiller på lan ja
Skal kjøpe det her nå. Billigere.
For alle Minecraft interesserte vil jeg anbefale videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=1xI4deYmDNQ
Vanvittig stilig Minecraft easter egg som befinner seg i lvl 20 area tror jeg
Fikk dette i dag, venter på at en venn skal kjøpe det, gleder meg villt til å teste det
Jeg elsker elsker elsker borderlands! Elsket 1eren så mye at jeg har kjøpt den svære 100$ pakken fra gamestop. xD Den ligger i Tyskland nå og er forventet å være i Bergen på Tirsdag. Jeg gleder meg som en unge!
Tilgjengelig: 21 September 2012
Dette spillet låses opp om ca. 1 time

trodde det var midnight release på Steam...
Ohwell, ser ut som jeg blir sittende en stund til... :P

EDIT: Er ute på Steam nå, btw
Sist endret av Diddlysquat69; 21. september 2012 kl. 00:49.
lite tips: om man laster ned og installerer Evolve (www.evolvehq.com) så kan man "lure" spillet til å spille over internett gjennom LAN,

dvs, spille på nett med venner med piratversjon.. AJE
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Eller så kan du bruke hamachi eller lignende programmer, er jo masse av dem.

men jeg skal kjøpe spillet så fort jeg har sjangsen, så tar det ikke så tungt og laste det ned. er apsolut værdt og støtte dem.
Lasta ned å klart til testing. Har egentlig ingen forventninger til spiller, sikkert fordi jeg ikke har spilt 1'a å har heller ikke sett noen trailerer så har 0 peiling på hva spillet går ut på Men vi får se hvordan det går
har ikke proevd det ennaa, men det er tilsynelatende et middelmaadig skytespill blanda med et daarlig RPG (liten emosjonell dybde paa karakterene, uinteressant historie, etc). maa vel proeve det foer eller siden, men er mildt sagt ikke optimist.
@alexanderb du har tydelig vis ikke peiling på Borderlands... Jeg vet ikke om noen som spilte det pga. "dybde i historien", men heller siden det er det skytespillet som har flest våpen, morsomst humor og ca. 1 million forskjellige måter å skyte fiendene i fillebiter.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
har ikke proevd det ennaa, men det er tilsynelatende et middelmaadig skytespill blanda med et daarlig RPG (liten emosjonell dybde paa karakterene, uinteressant historie, etc). maa vel proeve det foer eller siden, men er mildt sagt ikke optimist.
Vis hele sitatet...
Så langt jeg vet er det ment mer for sine komediske øyeblikk enn en faktisk dyp RPG opplevelse.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitter å gamer med en kompis nå, er fantastisk morsomt. Virker som steam sliter for øyeblikket, kan ikke se påloggede venner så det ble en liten pause nå. Noen andre som sliter med det samme?
Pokemon: Ja, en smule.

Jeg digger spillet så langt. Digget 1'ern alt for mye, og storkoser meg så langt.
Jeg merket ikke at pc'en drev med updates nettopp, så jeg HÅPER at jeg slepper å spille de 4 timene på nytt :P
Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
Skal kjøpe det her nå. Billigere.
Vis hele sitatet...
Billigere her!
Jeg har bare en ting å si: Fantastisk!

Jeg digga 1'rn, og 2'rn tar alt det gode fra 1'rn til et enda høyere nivå. Dritartig!
Jeg koser meg skikkelig med Borderlands 2. Karaktertypene er utrolig bra og spillet er utrolig morsomt.
Koser meg med Borderlands 2 selv. Tar meg selv i å smile mange ganger i løpet av spillet. Artige kommentarer/punch-lines utført av relativt flinke voice actors som passer bra til karakterene.
Koser meg glugg i hel med 2eren. Eneste minuset så langt er at stemmen til scooter er endret. Ellers så er humoren, designen og hele følelsen på plass.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Digger spillet! Det vil aldri være overlegent Nr 1, men det er veldig bra - selvom jeg var negativ i utgangspunktet.

btw: Noen som husker den suicidale og schizofrene claptrapen fra Borderlands ? Aldri ledd så mye av et spill!
Sist endret av CHillZoNE; 23. september 2012 kl. 03:59.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg digga spillet! Jævlig morsomt
Jeg digger dette spillet.
Fikk det med da jeg kjøpte nytt skjermkort, GTX 660 Ti. Kan ikke si annet enn at jeg er veldig imponert. Har ikke spilt det første spillet i serien, men dette er virkelig blant de beste spillene i år for min del
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som er lvl 50 og har lyst å hjelpe meg og en kompis med den siste bossen, altså questet; you will die.. seriously. :P
Digger spillet. Bare synd konsollene har ødelagt enda et inventory-system for PC.
Inventoriet er litt mest up, men vis dere ikke vet om det enda kan man gå under options å endre en instilling som gjør det mulig å flytte våpen fra inventory og til equipe ect. Altså at man bare trykker på våpenet, holder museknappen nede å drar det til ønsket slot, håper dette hjelper noen.

Selve spillet elsket jeg mer en jeg trodde jeg ville gjøre. Syns det er mer "lore" i 2'eren enn 1'eren, mulig jeg bare tuller det siden jeg ikke har spilt det første på en god stund.

Ville dog anbefalt det å spille med venner, uansett om du må vente noen dager fra og til på de så er det mye mer moro med jo flere man er.
Helt utrolig at et så gjennomført spill har så ubrukelig inventory/in-game meny.