Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2056
Hei alle sammen. I et interview med Dan Houser, en fyr fra rockstar sa han at det var lite sansynelig at GTA 5 kom til og komme på PC. Like stor sjanse som om det skulle komme til WII U. NEIIII!!

uansett. Viss du har lyst til og hjelpe oss med og få GTA 5 til pc, signer her:

http://www.change.org/en-CA/petition...n-pc#GTAVFORPC

takk for hjelpen, sammen kan vi kanksje få det til (selv om det er ikke sikkert det gta 5 ikke kommer på pc, men vi bør være på den sikre siden

takk til alle som signerer.
bryr meg ikke mye, eneste GTA spillet jeg har hatt på pc er gta 4 og det likte jeg ikke noe serlig. Jeg kommer iallefall til å kjøpe til xbox uansett
Sånn skjer. Piratkopiering er nok årsaken her.
Når også kjernegruppen er konsollbrukere så skjønner jeg godt at Rockstar velger å gjøre dette.
Sugmeg Rockstar, konsoller er en forbanna pest!
IGN sier det er mulig at GTA 5 kommer til Wii U så da er det kanskje håp likevel ^^
Sist endret av Bothrops; 20. november 2012 kl. 16:55.
Har fortsatt troen siden det ikke så ut som GTA IV kom til PC heller, og det ikke er ett eneste GTA spill som ikke har kommet til PC, men fortsatt irriterende at det ser så mørkt ut. Skjønner ikke at de lar konsoller holde alt tilbake slik som de gjør, spillet hadde sett mange ganger bedre ut om de laget det til PC og portet til konsoller istedenfor.

Uansett om det kommer til PC blir sikkert porten en dårlig spøk, sånn som IV.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Har fortsatt troen siden det ikke så ut som GTA IV kom til PC heller, og det ikke er ett eneste GTA spill som ikke har kommet til PC, men fortsatt irriterende at det ser så mørkt ut. Skjønner ikke at de lar konsoller holde alt tilbake slik som de gjør, spillet hadde sett mange ganger bedre ut om de laget det til PC og portet til konsoller istedenfor.

Uansett om det kommer til PC blir sikkert porten en dårlig spøk, sånn som IV.
Vis hele sitatet...
Uansett om det hadde sett bedre ut på pc, så liker de fleste bedre å sette seg i godstolen eller sofaen å spille på tv'en. Ja jeg vet du kan koble pc'en til tv'en, men for at folk skal få brukt et spill som GTA som ser helt fantastisk ut grafikk messig, så må man ut med betydelige summer for å oppgradere pc'en. Det er der konsoller scorer, kjøper du et spill til konsoll, så funker det til konsollen, uavhengi om den er 5-6 år gammel.

Edit: grafikk betyr heller ikke alt
Sist endret av LP88; 20. november 2012 kl. 17:12.
Kommer ikke GTA på PC kjøper jeg det ikke. Orker ikke drit grafikken som er på konsoll i forhold til PC.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
GTA er jo ikke noe særlig på PC uansett, så for meg gjør det ingenting. Det ER jo konsollspillet av alle konsollspill.
Jeg har allerede forhåndsbestillt det til PC så det MÅÅÅ komme :P
Sitat av LP88 Vis innlegg
Uansett om det hadde sett bedre ut på pc, så liker de fleste bedre å sette seg i godstolen eller sofaen å spille på tv'en. Ja jeg vet du kan koble pc'en til tv'en, men for at folk skal få brukt et spill som GTA som ser helt fantastisk ut grafikk messig, så må man ut med betydelige summer for å oppgradere pc'en. Det er der konsoller scorer, kjøper du et spill til konsoll, så funker det til konsollen, uavhengi om den er 5-6 år gammel.

Edit: grafikk betyr heller ikke alt
Vis hele sitatet...
Har ikke noe i mot konsoller i seg selv, ser selvfølgelig at for mangen er det enklere å slenge seg i sofaen og skru på xboxen feks, men det at de prioriterer konsoller forran PC synes jeg er helt feil. Det holder utviklingen tilbake. PCene har mange ganger bedre hardware enn de eldgamle konsollene, så hvorfor skal ikke spillet først og fremst lages til PC og så kan de begrense det til konsoller etterpå? Skjønner at det sikkert ikke er så lett heller men blir bare irritert når spill skal lages til bare konsoll, eller PC får kun en port som det ser ut til at de brukte et par dager å lage.
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZaiRoX Vis innlegg
Sånn skjer. Piratkopiering er nok årsaken her.
Når også kjernegruppen er konsollbrukere så skjønner jeg godt at Rockstar velger å gjøre dette.
Vis hele sitatet...
Årsaken er nok at folk er sinte på Rockstar pga. 1 hovedgrund, og det er GTA IV. Det var en sånn kalt crappy consoll port som kom ut over halvåret etter konsoll versionene, og de satte full pris på det. Det gjorde mange irriterte

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
GTA er jo ikke noe særlig på PC uansett, så for meg gjør det ingenting. Det ER jo konsollspillet av alle konsollspill.
Vis hele sitatet...
Ikke siden GTA IV nei...
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Sugmeg Rockstar, konsoller er en forbanna pest!
Vis hele sitatet...
Konsoller og GTA er awesome.
Er selv et PC menneske, som heller vil spille dem fleste spill på PC.
Men GTA er etter min mening et konsollspill, og uansett om det kommer ut til PC, så kommer eg heller til og kjøpe det til PS3.
Har selv bare spilt GTA på PS3, men nå har PS3'en dødd, og har fått ordentlig stasjonær pc!
Håper det kommer, ikke bare for grafikken. På PC er det også mye større muligheter med modding,skins og annet tull!
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Konsoller og GTA er awesome.
Vis hele sitatet...
Konsoll er greit. Men får så mye mer muligheter på PC.
Kommer ikke gta v på pc så skal R* få masere mine scrotum.
Sist endret av Lacertosus; 20. november 2012 kl. 20:14.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Kommer ikke gta v på pc så skal R* få masere mine scrotum.
Vis hele sitatet...
Dem bryr seg nok masse om hvordan du ikke får lasta ned spillet fra piratebay ja.

Og dine skrotum? Hvor mange scrotumer har du egentlig?
Sist endret av Bombasa; 20. november 2012 kl. 20:17.
Noen som har bestilt?
Sist endret av Smurfe; 20. november 2012 kl. 20:19.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Dem bryr seg nok masse om hvordan du ikke får lasta ned spillet fra piratebay ja.

Og dine skrotum? Hvor mange scrotumer har du egentlig?
Vis hele sitatet...
Hø, piratebay?

Valgte å skrive skrotum på engelsk, mer feng i det. Har to baller, og den ene er til deg
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Noen som har bestilt?
Vis hele sitatet...
LOL, hva i huleste... Mest sansyneligvis fake da :/

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Dem bryr seg nok masse om hvordan du ikke får lasta ned spillet fra piratebay ja.

Og dine skrotum? Hvor mange scrotumer har du egentlig?
Vis hele sitatet...
Huh ja, etter at noe skjedde som het GTA ÌV... I andre ord, dårlig konsoll port, bugs, bugs og enda mer bugs som aldri ble fikset, kom ut over et halvt år etter konsoll versionen, full pris... Ingen ville kjøpe det === PIRATEBAY FTW!
Sist endret av grims; 20. november 2012 kl. 20:29.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hø, piratebay?

Valgte å skrive skrotum på engelsk, mer feng i det. Har to baller, og den ene er til deg
Vis hele sitatet...
Mottas med kjærlighet bare en freak kan gi!
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Mottas med kjærlighet bare en freak kan gi!
Vis hele sitatet...
Good to hear

Men hva mente du med thepiratebay? Er grunnen til at de ikke vil gi ut spillet på pc at det blir lastet ned så mye?

Jeg kjøpte spillet til pc'en, har bare lastet ned noen mods.
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Good to hear

Men hva mente du med thepiratebay? Er grunnen til at de ikke vil gi ut spillet på pc at det blir lastet ned så mye?

Jeg kjøpte spillet til pc'en, har bare lastet ned noen mods.
Vis hele sitatet...
Hovedgrunnen vi alle frykter ja... Ikke noe vi kan gjøre med dessverre, men så er jo Rockstar glemt at PC er det GTA ble født på, og lagd med :/
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Good to hear

Men hva mente du med thepiratebay? Er grunnen til at de ikke vil gi ut spillet på pc at det blir lastet ned så mye?

Jeg kjøpte spillet til pc'en, har bare lastet ned noen mods.
Vis hele sitatet...

Med at de gir det ut til pc så vil de nok tape mange salg da folk som har både konsoll og pc kommer til å laste det ned fra bukta til pcen istedenfor å kjøpe det til konsollen. Med at de lar være å gi ut spillet til pc i det hele tatt så må folk kjøpe spillet for å få spilt.

Virker iallefall logisk?

Videre er GTA et av de ytterst få spillene som siden 3'eren har vært et konsollspill. Det og gitarhero er de eneste spillene jeg liker bedre på konsoll enn pc, og jeg tror mange er enig med meg i det.
Sist endret av Bombasa; 20. november 2012 kl. 21:21.
Har aldri klart å laste ned IV med MP crack, å da blir jo GTA kjedelig GTA SA ftw!