Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 3108
Hey ho freaks
Det har seg slik at en kompis av meg og meg selv spiller en god del battlefield 3, men det er litt leit at vi kun er to stykker. Derfor ser vi/jeg etter noen andre kompiser som kan teame up med oss! Vi spiller for det meste conquest og conquest large, og vi spiller nærmest alltid taktisk og definitivt for å vinne

Så, om du/dere er relativt alvorlige/liker å spille litt taktisk og ikke helt ubrukelig i spillet så add meg på Origin! (Aftershave3000)

Kommenter her om du vil spille litt nå ;D

NB: det kan hende jeg blir litt sjefete i blant når det kommer til hvilke flagg jeg mener vi bør cappe osv. osv. :P
Kan godt spille med dere av og til. Men lurer litt på alderen deres, og hvor gode dere er.
Jeg har lyst å spille litt vertfall, men jeg er ikke super god for å si det sånn
Tja, må nok skuffe deg litt på alderen, vi er begge 16. Når det kommer til ferdighetsnivå, hvordan skal jeg forklare det? Du kan sjekke battlelogen min, men legg merke til at jeg har lite erfaring på pc-versjonen. Jeg er ingen noob altså, jeg er colonel lvl 10 på xbox (selvom det ikke er superhøyt).

Coldman, hva heter du på origin?
Jeg er bare 16 selv, så skuffer ikke meg nevneverdig mye. Kan legge deg til når jeg kommer på pcen. Er helt OK i spillet og er level 29.
Hvis du er av typen som ikke bryr deg om K/D ratio og så videre, men bare har lyst å vinne runden og spille taktisk, så legg meg til på Battlelog. Samme brukernavn som her på forumet. Er bare level 31, men har akkurat begynt å spille for noen dager siden, selv om jeg har hatt spillet siden release. Kan også legge til at jeg spiller med en kompis av meg som er norsk, og da er vi på Skype og spiller taktisk. Vi ses

Har spilt Battlefield i en stund, som du kanskje ser på alle 9 veteran statuser, hehe.
Sist endret av Brightbull; 23. juni 2012 kl. 00:32.
Etter som at dere er 16 år (er 15 selv) er det bare å legge til Prinlezz i battlelog/origin er kun lvl 28, men har 800+ timer på CS:S, og tilsammen på FPS spill på PC har jeg vel 1000+ ^^ så har litt erfaring, men kanskje ikke like mye som noen andre her inne ^^
Sist endret av Prinlezz; 23. juni 2012 kl. 00:43.
Er selv 16 og liker taktiskt spill. Er mer en kjøretøyperson, men klarer og infantry. Er rimelig god i tanks og chopper. Og har ca 200+ timer i spillet så er passe all around.

Legg meg til på origin hvis du/dere er intresert: http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/352023109/
Kan gjerne joine når jeg har tid, heter da Smurfe ingame. Spiller for det meste Team Deathmatch, men kan med glede spille Conquest også.
Har Back To Karkand og Close Quarters.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/352373439/
Sist endret av Smurfe; 23. juni 2012 kl. 01:12.
Har addet alle tror jeg, unntatt blizzard, vet ikke hva din origin er :P
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Kan gjerne joine når jeg har tid, heter da Smurfe ingame. Spiller for det meste Team Deathmatch, men kan med glede spille Conquest også.
Har Back To Karkand og Close Quarters.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/352373439/
Vis hele sitatet...
Du som hadde aimbot på Team Deathmatch på canals jo her om dagen jo
Sist endret av t_ben; 23. juni 2012 kl. 01:16.
Mkvarner ingame, 15 år og tiljengelig på voice både på battlelog og skype. Satser ikke på k/d.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/326471734/

Sitat av t_ben Vis innlegg
Du som hadde aimbot på Team Deathmatch på canals jo her om dagen jo
Vis hele sitatet...
Nei, det har han ikke. Har spilt med han en del og vet han bare er en irriterende god fyr på TDM.
Sist endret av Mkvarner; 23. juni 2012 kl. 01:18.
Vil gjerne ta noen runder, 14 år. Kan godt ta med en kamerat og.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/352095553/
Sitat av t_ben Vis innlegg
Du som hadde aimbot på Team Deathmatch på canals jo her om dagen jo
Vis hele sitatet...
Haha, vet du bare er misunnelig på de som er bedre enn deg.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Jeg blir med 16 år! Vi burde lage en platoon.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Du som hadde aimbot på Team Deathmatch på canals jo her om dagen jo
Vis hele sitatet...
Tror jeg også.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Add meg: http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/175710313/ trenger folk og spille med også
Wow, hehe, mer respons enn jeg trodde

Det hadde jo vært fett om vi kunne dannet et litt kompetitivt lag og ta noen 8v8 matcher med andre lag osv.
Er det noen her som tør å påstå at de er gode?
Min kompis og meg har det som skal til for å snu matcher av og til, know what im sayin :P
Klart det er lettere når man er mer enn 2 da
Forestiller meg et squad med 2 assaults, og to engies/en engie og en support/recon, hvor man splittes opp med en assault i hver del når man skal f. eks. cappe et flagg, eller klarere to bygninger. En av de beste taktikkene for capping av flagg er jo "I'll cover you, you cover me" og dette hadde jo funket banana med en slik formasjon! Jeg er med på gamings i morgen!
Jeg kan vel legge til at jeg er bergenser, håper da ikke noen har problemer med dette :P
Legg meg til hvis du vil, men ikke forvent at jeg er verdens beste jeg liker å spille taktisk så jeg vil gjerne være med
Battlelog bruker
Er forresten 14 år.
Sist endret av iColdman; 23. juni 2012 kl. 02:25.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Blir med i morgen også hvis jeg ikke er opptatt Følte jeg var fryktelig rusten.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Tjah... Noen verdensmester er jeg ikke, men skal absolutt gi dere litt å tygge på i TDM.

Særskilt Noshar siden det er der jeg har over 70% av spilletiden min... (snart 200 timer)

Også er jeg ubrukelig i alt annet. Men aimen som Recon eller Assualt er OK. Klarer ikke support.

warpkill89 @ battlelog

(mkvarner kan bekrefte at jeg er ok i TDM og blir generelt sett pult i rævva i alt annet. Men trenger trening, og er rutinert! )
Sist endret av CHillZoNE; 23. juni 2012 kl. 05:12.
Hmm... Det er da lettere å spille andre modes om man har noen med seg som kan gi beskeder da! Alle kan jo for eksempel velge å heller gå til e enn til c, men å komme på det, og vite hvilke routes man kan ta og slikt går jo litt mer på mapkunnskaper. ubrukelig blir vel å ta litt hardt i :P
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg kan ingen andre maps, siden jeg er gammel CS og COD spiller, så ble noshar er naturlig valg.
Også ødela jeg bare alle andre muligheter til å bli flink i noe annet ^^
Spiller dere 64 player CQ? I såfall er jeg interressert. Spiller kun 64 player CQ for tida, som jeg gjorde i 1942 og vietnam. Alltid vært den som ikke har så jævlig god aim helt siden CS tiden, begynner fort å panikke og spraye hvis det kommer en fyr rundt ett hjørne.. men jobber alltid med å forbedre meg på det området(spilte ikke akkurat CS på fulltid for å si det sånn, heller ikke BF3 for den del).

Liker taktisk spilling i 64 player CQ, derfor spiller jeg mest på HC servere siden det virker som pub folk er litt mer sammarbeidsvillige der, pluss at jeg har opparbeidet meg ett hat mot 3d-spotting siden den tida jeg spilte BFBC2 på xbox Føler det blir en helt annen taktisk spillestil på HC siden du dør ganske fort, friendly fire er på og du MÅ nesten jobbe sammen for å få til noe. Må spille litt mer defensivt. Eneste kjipe med HC er at stemmene til soldatene ikke er der ("i've spotted an enemy tank" "need ammo, medic" osv). Liker de for immersion faktoren. Liker også at du ikke ser HP, ammo, firemode og sånne ting, høy immersion faktor synes jeg.

Men er da alltids med på normal og, selv om det er en stund siden jeg har spilt det. Skal sies at en del maps bare ikke funker med 64 players, blir bare en stor kjøttkvern.. Maps som er gode er Oman, Sharqi, Caspian, Kharg og Firestorm. Strike of Karkand kan fort bli spawnraping hvis laget failer å ta det første flagget kjapt og ingen kommer seg rundt for å ta de andre flagga.

Ser at du skrev conquest large så den er god! Prøvd HC?
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ser at du skrev conquest large så den er god! Prøvd HC?
Vis hele sitatet...
Må si at jeg ikke har spilt noe særlig hc... Det eneste er sånne sniper only lobbyer :P Men jeg har nettopp kjøpt bf3 til den nye pcen min, og ja, spiller nesten eksklusivt conquest large (64 man) på Caspian, firestorm og kharg. Jeg skal snart kjøpe premium også, gleder meg til 64 man oman og sharqi
bare å legge meg til da blir plutslig spillet morsommere

jeg er mer en rapid fire tanker i flyvåpen men funker greit som sniper

user id: knott666
Dette kunne egentlig blitt en hel clan!

Er lenge siden jeg spilte battlefield 3 nå, men hvis vi hadde fått til en liten clan hadde det vært konge!

Skype: jogranv (har mic)
Orgin: xTuRez
Steam: jonern3/ TuRez
Sist endret av TuRez; 23. juni 2012 kl. 09:54.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/kandetfixes/

legg meg til de som spiller litt Elsker cq, og GunMaster ^^ men jeg spiller mye tdm, rush og andre modes, men helst da hvis jeg har noen å spille med, fordi Rush er kjedelig når man ikke kan koordinere med andre :P
Blir ikke mye spilling i ett par dager grunnet freakfesten og en couchsurfer jeg har her :P
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Har addet alle tror jeg, unntatt blizzard, vet ikke hva din origin er :P
Vis hele sitatet...
Den er: InfamousViking
Hadde jo vært kult å få til en ordentlig NFF clan. Eller er det ikke allerede det? Tror jeg har sett en som hadde NFF i clantag.
Sitat av HRawesome Vis innlegg
Hadde jo vært kult å få til en ordentlig NFF clan. Eller er det ikke allerede det? Tror jeg har sett en som hadde NFF i clantag.
Vis hele sitatet...
Vi har jo en nFF-(liten n btw, vi kan ikke bli forvekslet med norsk fotball forbund) platoon, den er full og det skjer lite der.

EDIT: Og ja, det går også an å adde meg på battlelog.
Sist endret av DikkeDikk; 24. juni 2012 kl. 01:58.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vel, når jeg får meg en PC som overlever mere enn 10 min med BF3 uten å brenne opp, så kommer jeg til bli betydelig mere aktiv på den fronten. Har også satt opp en platoon, og har spilt mede flere av de. resultatene er variable, men det er stortsett min feil ^^

Uansett, fra og med august satser jeg på mere seriøs spilling. Det er sommer nå, så er ikke såååå fristende å game hele dagen.
Du må gjerne adde MoodsOfNorway også.
\Battlelog
Bare å adde meg. Vet jeg har noen av dere fra før, men ser ikke så stort til de fleste, så blir som regel gaming alene når jeg først har tid.
Litt offtopic men, er BF3 så forferdelig med unlockables som det virker? Altså man er helt ubrukelig i begynnelsen fordi man rett og slett ikke har tilgang til våpen på fly og slikt før man har flydd mye og unlocket det?
Sitat av etse Vis innlegg
Litt offtopic men, er BF3 så forferdelig med unlockables som det virker? Altså man er helt ubrukelig i begynnelsen fordi man rett og slett ikke har tilgang til våpen på fly og slikt før man har flydd mye og unlocket det?
Vis hele sitatet...
Njaaaa, ikke akkurat. Når det kommer til våpen starter du med noen av de beste man kan ha, men uten unlocks til vehicles er du ganske ubrukelig, spesielt i jets eller helicoptere. Det du kan gjøre er å være gunner i heli eller tank, og unlocke det som trengs for å være pilot. Med jets er det vel mer vanskelig, spesielt hvis du er helt fantastisk dårlig og ender opp med å krasje etter 2 min med ubrukelig kjøring rundt om kring
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Litt offtopic men, er BF3 så forferdelig med unlockables som det virker? Altså man er helt ubrukelig i begynnelsen fordi man rett og slett ikke har tilgang til våpen på fly og slikt før man har flydd mye og unlocket det?
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Derfor jeg står heeeeelt fast som pilot, fordi jeg blir skutt ned innen 20 sekunder etter takeoff. Rett og slett fordi jeg har verken treningen på å fly, og ikke noe ekstra "candy" som kan redde meg ut av ei knipe.

Jeg får ikke trent nok, eller kjørt nok til å få åpnet noe, siden det kommer en eller anna fitte med flere timer i fly en jeg har inngame totalt, og skyter meg ned etter 20 sek...

Det er også mye av grunnen til at jeg spiller så mye TDM som jeg gjør, da har jeg kun campere og haglehorer å bekymre meg for, om jeg ikke skal begynne å stresse med fly/tankser/helis osv osv...
Sist endret av CHillZoNE; 24. juni 2012 kl. 11:12.
jeg er veldig hypp på å danne en fast squad, har en kompis som muligens er med. jeg spiller forøvrig bare HC, som oftest TDM eller rush. føler at jeg trenger en squad om jeg skal spille på conquest. min battlelog bruker er: turbofungus

er på ferie nå, kommer tilbake på mandag, kan spille på tirsdag?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg får ikke trent nok, eller kjørt nok til å få åpnet noe, siden det kommer en eller anna fitte med flere timer i fly en jeg har inngame totalt, og skyter meg ned etter 20 sek...
Vis hele sitatet...
Gå på learn 2 fly servere, der er det ofte ulovlig å drepe andre.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
jeg er veldig hypp på å danne en fast squad, har en kompis som muligens er med. jeg spiller forøvrig bare HC, som oftest TDM eller rush. føler at jeg trenger en squad om jeg skal spille på conquest. min battlelog bruker er: turbofungus

er på ferie nå, kommer tilbake på mandag, kan spille på tirsdag?
Vis hele sitatet...
Perfekt!
Passer som regel alltid for meg, tirsdag høres fint ut det.

Til resten, hvis alle sammen her adder hverandre, og spiller mye med hverandre og lærer hverandres spillestil kan vi jo kanskje matche opp i 8v8 eller 12v12 matcher eller noe slikt. Det hadde vært utrolig kult i mine øyne!

BTW, er det noen som har tips til hvor jeg kan finne Premium billigst mulig? Takk for svar :P
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
BTW, er det noen som har tips til hvor jeg kan finne Premium billigst mulig? Takk for svar :P
Vis hele sitatet...
Tror det er billigst å kjøpe premium fra CDKeyshere eller bruke en indisk vpn å kjøpe det via battlelog.
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Perfekt!
Passer som regel alltid for meg, tirsdag høres fint ut det.

Til resten, hvis alle sammen her adder hverandre, og spiller mye med hverandre og lærer hverandres spillestil kan vi jo kanskje matche opp i 8v8 eller 12v12 matcher eller noe slikt. Det hadde vært utrolig kult i mine øyne!

BTW, er det noen som har tips til hvor jeg kan finne Premium billigst mulig? Takk for svar :P
Vis hele sitatet...
deal, LOL. er som sakt ikke hjemme, og internett er det dårlig med, så får ikke akseptert deg på battlelog før tirsdag. pleier du å bruke skype?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
deal, LOL. er som sakt ikke hjemme, og internett er det dårlig med, så får ikke akseptert deg på battlelog før tirsdag. pleier du å bruke skype?
Vis hele sitatet...
Dere står fritt til å bruke mumbleserveren om dere ønsker det Fungerer bedre om dere er en større gjeng.
Jeg og min kompis pleier å bruke skype ja, ang. Mumble tror jeg det kanskje blir litt for kaotisk med mer enn 8 stk, og selv da er det vel egenltlig i grenseland.

t_ben: Hvis du tror det er billigst med 50 dollar så vet jeg også om andre sider som selger det for det. Tror jeg går for det jeg
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Jeg og min kompis pleier å bruke skype ja, ang. Mumble tror jeg det kanskje blir litt for kaotisk med mer enn 8 stk, og selv da er det vel egenltlig i grenseland.

t_ben: Hvis du tror det er billigst med 50 dollar så vet jeg også om andre sider som selger det for det. Tror jeg går for det jeg
Vis hele sitatet...
mindre kaotisk enn med skype i hvertfall. ^^ Er en grunn til at man bruker slike tjenester i større clander og guilder. Folk kan komme og gå som de vil, og man slipper å høre folk hele tiden (push to talk). Skype er jo egentlig helt elendig for bruk i større grupper når man spiller.
Tenker da på at alle babler i munnen på hverandre, ikke selve programmet
hvordan funker det å være tre stk. på skype da? har aldri brukt skype med tre folk om gangen? send skype bruker på PM.
Sist endret av AdolfCartman; 24. juni 2012 kl. 19:19.
Jeg heter det samme på skype som jeg gjør på bf3.
Ble akkurat ferdig med 3 games med kompis tim (medalofhonortim) og HRawesome. Dritgøy, vi vant alle tre ^^
Hvis noen trenger leksjoner i fly og helikopter, bare add meg så kan jeg lære bort litt