Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1088
trnege litt hjelp om vilken pc jeg trenger, fikk 40k til konfen, plsfinn en bra gaming pc .
Er budsjettet ditt på 40 tusen?
Trenger du tastatur, mus eller skjerm?
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...F-F45922D5E25B
Noe slikt!
Håper virkelig ikke at du tenker å bruke alt det på PC (?)
Har du noe av tastatur/mus/skjerm fra før?
Sist endret av Knäppgök; 6. mai 2012 kl. 19:21.
Trådstarter
26 0
Har ikke noe, bare en dårlig mus, men mitt budjsett er ikke 40k... det ligger på 10k, Trenger skjerm,mus,tastatur .


jeg så på en diablo pc, me masse diablo design som så ganske kul ut, er den bra? den ligger inne på Komplet Gamer på komplett.no
Sitat av Knäppgök Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bra liste, men ta en Corsair AX psu istedet, så får du mere kraft. Du kan også ta en med 750W det skal holde i massevis det også
Hvis du vil spare litt mer penger kan du også bestille fra dustin.no.
Og en sånn HDD
Og sefølgelig kan du bestemme kabinett selv
Trådstarter
26 0
haha, jeg holder meg til Komplett.
Sitat av Animation Vis innlegg
Har ikke noe, bare en dårlig mus, men mitt budjsett er ikke 40k... det ligger på 10k, Trenger skjerm,mus,tastatur .


jeg så på en diablo pc, me masse diablo design som så ganske kul ut, er den bra? den ligger inne på Komplet Gamer på komplett.no
Vis hele sitatet...
Bygg pcen din selv 'her er en god guide på det, Og her er en guide på norks det er utrolig enkelt
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Dustin.no er billigere generelt sett, billigere frakt og minst like god service! Tror om man hadde kjøpt samme oppsettet som Knäppgök linket til på dustin, kunne du fått et Fractal r3 tower og en Phanteks kjøler
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...D-C2266C78B9E9
Sånn da!
(Følger med tastatur med skjermkort)
Sist endret av Knäppgök; 6. mai 2012 kl. 19:28.
viss du gidder kanskje litt ventetid og bestille 1-4 ganger.
bør du finne ut hva deler du skal ha og deretter på på hw.no ---> prisguide--->søke etter delene dine---> legg til i liste (delene) så får du alle de billigeste plassene til hver enkelt del du skal ha ^^

Gjorde nettop dette selv bare med pcen, og sparte 500kr en å bestille alt på komplett ^^
Lykke til!

Edit: jeg er og konfirmant og hadde busjett på 9000.- uten skjerm,mus og tastatur
Sist endret av Prinlezz; 6. mai 2012 kl. 19:58.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Du får nok samme rabatt bare ved å handle på dustinhome.no. Dessuten kommer det frakt fra alle plassene du har bestilt. Og hva med reklamasjon/garanti? et helvette å sende rundt.

Det er utrolig lite å hente ved å gjøre det. HVertfall når ting er så billig som det er om dagen
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Du får nok samme rabatt bare ved å handle på dustinhome.no. Dessuten kommer det frakt fra alle plassene du har bestilt. Og hva med reklamasjon/garanti? et helvette å sende rundt.

Det er utrolig lite å hente ved å gjøre det. HVertfall når ting er så billig som det er om dagen
Vis hele sitatet...
hehe, ja kanskje det, men jeg måtte da bare kjøpe fra 2 plasser, da syns jeg det er greit å spare 500 kr når jeg fikk 11400.- til konfen ^^ må nok bygge på senere, da kommer de til nytte ^^
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kunne kjøpt det selv, men 680 er ikke på lager før 31 Mai.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av jugax Vis innlegg
Kunne kjøpt det selv, men 680 er ikke på lager før 31 Mai.
Vis hele sitatet...
Bytt ut 680 med 670. Og kjøp heller litt bedre tastatur og mus
Du kommer til å angre så innforjævlig hvis du bruker mer enn 12K på en PC. Spesielt du, en skikkelig fjortiz som kommer garantert til å utforske litt.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Benkern Vis innlegg
Du kommer til å angre så innforjævlig hvis du bruker mer enn 12K på en PC. Spesielt du, en skikkelig fjortiz som kommer garantert til å utforske litt.
Vis hele sitatet...
Er veldig enig i dette, eneste untaket er hvis du har spessiele behov for ytelse, men dette har ts ikke gitt noe intrykk for. Han skal bare spille på den