Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5523
"pimp" er hvit! sånn er det bare...
Dere har utelatt det faktum at det kommer tax i tillegg, dvs 8,25%. (prisen blir 1894,- kjoept hos compusa)
Jeg kjoeper selv med en fra USA, fordi den er saa liten at den kan medbringes uten ryggsekk og 4GB er mer enn nok dersom du ikke skal paa polarekspedisjoner, hvorpaa du ville hatt med deg ryggsekk uansett!

Noen som vet noe om lydkvaliteten, eller kvaliteten paa oereproppene i forhold til vanlig ipod?

Hva med batterikapasiteten i forhold til storebroren?
Sist endret av knusp3r; 3. mai 2004 kl. 06:47.
iPod mini har 8 timers avspilling tid mens storebroren har avspillingstid 4 timer +-..(mest -)
gå på www.ipodlounge.com for og lese de omfattende testene..
Piss, vanlig iPod har avspillingstid på 8 timer med optimalt batteri. Nå vet jeg ikke hva iPodmini har, men det virker sannsynlig at du blander de to.
på apple.com står det faktisk at ipod og ipod-mini har samme batteri tid..
http://www.apple.com/ipod/specs.html
de har ca samme batteri, og zoidberg, har du iPod??
▼ ... over en uke senere ... ▼
minien er søt ja, men jeg gadd ikke å vente til miniiPod kom, så jeg kjøpte meg vanlig iPod 20gb *fornøyd*
har ipod-mini jeg (fikk noen venner der til å kjøpe den)
Er kjempe fornøyd,den er både liten og holder mere en nokk plass til meg!
er du fornøyd med batteriet?
Jah funker fett det batteriet!
Bare det dårlige er at det varer i 1,5 år =/
Menmen,det er ikke så farlig.Fikk den uans. ;P
Har hatt den i 4 dager nå,har enda ikke gått ut..
Det eneste som er litt dårlig med den er viss du stresser mini'en litt for mye fryser den,men da holdser du bare inn to knapper så skrur den seg av.
Men det sa apple bare var normalt den første dagen.Var faktisk sant har ikke fryset iløpet den tiden etter :P
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Fadn
Jah funker fett det batteriet!
Bare det dårlige er at det varer i 1,5 år =/
Vis hele sitatet...
De har byttet batterileverandør nå, de nye skal visstnok holde lengre.
rekylvinyl.no
Ja, det er de danske batterileverandørene som er blitt ditcha

"dansk jævlar!" - sitat fritt tatt fra "Riget" - Lars von Trier.