Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 453
hallo...jeg har et cs prob :S pcen lagger med en gang den ser smoke, den lager til jeg dør så blir den fin igjen. den lagger også nå jeg trykker på find sever:S noen som hvet hva det kan vere??

pcen jeg bruker:
cpu: 3700+
ram:2gb
sjermkort: geforce 6800gs 512mb
harddisk:250gb 7200rpm
gå her å se http://www.techspot.com/tweaks/cstrike/print.shtml eller prøv dette

For dem som sliter med lav fps og/-eller fps dropp er her en guide for dere!


FPS Komandoer

gl_himodels "0" - Fjerner de høye kvalitets modeller, som gir en del fps. Står normalt på 0.
gl_cull "1" - CS viser kun de objektene som er synlige, som gir en del fps..
gl_clear "1" - Gjør ikke store forskjell, men gir en del fps..
d_spriteskip "0"
gl_lightholes "0" - Fjerner "lys huller" i CS, for gir litt fps..
gl_max_size "128" - Endrer oppløsningen på textures i CS. Står normalt på 512, men du kan òg sette den til 256 for litt finere grafikk enn 128.
gl_playermip "2" - Player Models texture-kvalitet, du kan se under hvordan du setter den til noe bedre kvalitet, og noe dårligere.
"0" Default "1"-Lav kvalitet "2" Veldig lav kvalitet

gl_picmip "0" - Denne komandoer gjør mappet ekkelt og stygt, men skift _BARE_ på denne viss ikke noen av dem andre komandoene virker!
gl_round_down "10" - Desto høyere du setter denne komandoen, jo styggere blir mappets textures.Står normalt på "3"
gl_palette_tex "0" - Gjør texturene flate.
gl_keeptjunctions "0" - Viser hakk i texturene, men gir bitte litt fps.

gl_wateramp "0" - Endrer vannet sin høgde på map som aztec, som gir litt fps.

mp_decals "0" - Ender hvor mange patronger, blodskvetter osv. som CS skal vise.
max_smokepuffs "0" - Denne komandoer bestemmer om det skal komme røyk der du skyter, f.eks på en vegg. "1/0"
max_shells "0" - Med denne komandoer kan du velge hvor mange ppatroner CS skal vise.

r_dynamic "0" - Fjerner litt lys og andre reflekterende textures.
r_mirroralpha "0" - Fjerner flære reflekterende textures.
r_mmx "0" - Sett denne komandoen til 1 viss du har en Pentium processor. Det vil hjelpe en del på din ytelse. Bare la den stå på 0 viss du har en annen processor som AMD, Celeron osv.
r_waterwarp "0" - Skifter overflaten med vannet.

violence_ablood "0" -
violence_agips "0" -
violence_hblood "0" -
violence_hgips "0" - Fjerner den overdrevne blodsprutinga. Som f.eks når du tar HS og det velter ut blod. Dette vil gi deg litt fps i "nærkamp".

r_drawvievmodel "0" - Med denna komandoen på 0 kan du ikke se våpenet ditt. Står vanligvis på "1"
cl_weather "0" - Fjerner været i CS, bra for dine fps.
cl_shadows "0" - Fjerner skyggane under spillerne, som gir en del fps!


funnet på www.catch-gamer.no