Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2225
Noen gang handlet på Clas Ohlson, og har måtte klage på noe? Det har jeg,,, Kjøpte cdvisittkort og etiketter som ikke passet sammen, og det var ingen som trodde meg,,, joda, kunne få pengene tilbake, men jeg vil ha cdvisittkort!!!! De er så forbanna dumme i hodet, og hver gang jeg ringer, så er det enten det er ingen andre som har klagd altsåååååååå (den har jeg hørt fra 4 forskjellige ansatte der nå!) eller eh... han som har peiling på data er ikke på jobb i dag... (den har jeg *bare* hørt 3 ganger nå...) Spark hele gjengen der sier jeg!!
også dagens: jammen, gjør det noe om folien på cden stikker et par millimeter utenfor ettiketten da...?

det slår til og med den gangen vi kjøpte uinnspillte cder der, og det viste seg at noen hadde kjøpt de før, feilbrent, og funnet ut at dette var jammen dårlige cder, satt de oppi pakken igjen og levert tilbake, og clas ohlson, de satte selvfølgelig cdene ut i hylla igjen for salg... med feilbrenninger, fingermerker på halvparten av cdene og alt... siste gang jeg kjøper cder som ikke har plastikkforsegling...



*puh* det var herlig å få det ut!
Ja, Clas Ohlson kan i blandt ha dårlig kunde service
Det eneste jeg kjøper fra CO er cd-mapper, og så lenge cd'ene passer i lommene kommer ikke jeg til å klage
www.clasholson.no eller noe er på svensk! utroligt dårlig
Det var første og siste gang jeg kjøpte noe der
jeg elsker clas ohlson. sinnsykt utvalg, og jeg har aldri hatt noe problemer med dem. er innom på butikken hver gang jeg er i stavanger.
jeg synes clas ohlson er en bra butikk. de har ett bredt utavalg av varer ikke ås jævlig dyre (ja de er dyre på noe som f.eks data stuff) og har aldri hatt noe særlig problemer med noe jeg har kjøpt
alt jeg kjøper på clas er kabler.. og... alle de jeg har kjøpt har ikke funket.. og de som ahr funket har gått i stykker..
har though ikke giddet å gjøre noe med det...
ååå lenge leve clas ohlson..

det er jo veldig fint med 30 dager's tilbakeleverings garanti...
her kan man kjøpe ting, teste det i 30 dager og levere tilbake, bra deal.
Husker jeg kjøpte et trådløst headsett... hadde hatt det i over 2 mnd, ingenting gale med det men gadd bere ikke ha det mer, hadde planer om å si at det var ødelagt og hadde motet meg opp for å krangle med dem... "vi beklager, men du kan ikke få tilbake pengene siden det har gått over 30 dager, er det greit med en tilgodelapp?"... hehe og ja tenkte jeg, og fikk tilgodelapp, ingenting gale med det, og slapp å si hva som (ikke) var gale...

men det er klart det er provoserende med dårlig service...

Ordnet også en god deal med dem(dvs. serial_ki ordnet den) etter at dem hadde sluttet å selge 'de runde hvite cdboksene med plass til 60cder'... fikk skaffet meg 2stk til halv pris, + at dem faktisk måtte hente dem ekstra fra sverige
Clas Ohlson rocker!!!

Hvilke andre butikker har et så brett vare utvalg?
Hvilke andre butikker kan man putte flere hundre cd'er uten cover inn i en pakke som egentlig skal inne holde 10 cder med cover (har prøvd det)?
Hvilke andre butikker selger plkexiglass som er yppelig til casemoding for 29kr?
Opprinnelig postet av cavey
det slår til og med den gangen vi kjøpte uinnspillte cder der, og det viste seg at noen hadde kjøpt de før, feilbrent, og funnet ut at dette var jammen dårlige cder, satt de oppi pakken igjen og levert tilbake, og clas ohlson, de satte selvfølgelig cdene ut i hylla igjen for salg... med feilbrenninger, fingermerker på halvparten av cdene og alt... siste gang jeg kjøper cder som ikke har plastikkforsegling...
[/b]
Vis hele sitatet...
Det har skjedd meg og.. men dog hos Elkjøp
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Man kan trygt si clas olsons kundeservice osv suger
men å kjøpe som knightrider sa, plexiglass, er ypperlig.

Noe suger, noe ikke.
spellingnazi
canonix's Avatar
...sa han 9 måneder senere.
Jeg pleier ikke klage på at folk drar opp forstøvede threader, men det får da være måte på.
enig med Canon2k på denne! Dettte var drøyt!
De på Clas Ohlson sa at en S-VHS kabel på 25 meter ville fungere fint uten større problemer. Selgeren hadde visst det hjemme selv. Det sier dem alle.
lol, det er ikke mye fra clas ohlson som man bør stole 100% på heller da, det er jo mange rare ting og noen av tingene feks oppladbare batterier ser ut som om de er laget av papir eller.no
så clas ohlson har problemer med kvalitet og lignende
heh... jeg kjøpte en liten databank (sammen med ting pappa skulle ha) da jeg var... 13 år eller.no

jeg ventet og ventet og ventet... endelig kom pakken med alle tingene til pappa og en lapp der det stod at de ikke hadde flere databanker og at de ville sende en raskest mulig... heh.. har ikke fått den ennå
databank?

mener du en såkalt "elektronisk dagbok" eller hva det var jeg var så hekta på i 12-13 års alderen..?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jepp jeg er enda en av de 100tusener som er blitt snytt av clas ohlson , jeg kjøpte meg et fint nytt realtek NIC 100mbps og alt
satte det i maskina og det viste seg og være 10mbps, de må ha bytta inholdet i pakka:!!
Opprinnelig postet av Surfer
Jepp jeg er enda en av de 100tusener som er blitt snytt av clas ohlson , jeg kjøpte meg et fint nytt realtek NIC 100mbps og alt
satte det i maskina og det viste seg og være 10mbps, de må ha bytta inholdet i pakka:!!
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg aldri har fått 100mbps på LANet ja.. Hvor lang tid kan gå før du ikke kan bytte det?
Sist endret av Xector; 19. august 2002 kl. 12:07.
En butikk som har et så stort vareutvalg kan umulig være gode på alt... For de av dere som har vært innom en Clas Ohlsom butikk har vel sett at data-avdelingen deres ser ut som en reol fra tier'n? Det er vel en ide å velge en annen butikk når man handler datautstyr, men jeg syntes det blir litt feil å si at butikken suger av den grunn. De har utrolig mye bra også.
ikke kjøp no forbannat gjennomsiktig win98 tastatur på clas olson! Det virker noen måneder så plutselig bytter alle knappene funksjon. og klage hjelper ikke etter all brusen i tastaturet clas olson roxx
j har nettop tenkt ut hvor mye jeg har kjøpt i CO oppover åra, og, det har kommet godt med med en butikk med greie priser og passe stort utvalg...
Ca. alt jeg har kjøpt i gjennomsnitt hvert år:
1000konvolutter (damn de buisness breva til fattern)
70 sort hvitt cartdrigdes
50 farge cartdrigdes
5 foto cartridges
5000 ark med papir
500 ark med en eller annen "merkelapp greie ark)
1 gullbelagt phono audio kabel (vel, bare èn av den da)
osv. osv

Asså, hadde det ikke vært for litt lave priser her og utvalget (orke r ikke traske rundt i 10 forskjellige butikker for å finne lav pris på hvert av produktene), hadde jeg gått much-led.. lol

Selvfølgelig kundeservicen der og da er ganske så dårlig,,, skulle kjøpe lydkort engang, og et separat "adapter med audio kontakter (phono, digital inn og ut)" som skulle samarbeide bra med lydkortet(samme firma), .. jeg fant ikke denne "adaptern", og gikk til service disken...

Han kom tilbake med 2 pakker, helt like, begge inneholdt samme lydkort (så jeg med en gang), men han mente da at dette var lydkortet og adaptern.. lol.. (det var samme pris på, samme navn, samme bilder, alt var likt på de to boksene)...
"Ta med disse til kassa og kjøp"

Haha!

Opprinnelig postet av Phun Q
alt jeg kjøper på clas er kabler.. og... alle de jeg har kjøpt har ikke funket.. og de som ahr funket har gått i stykker..
har though ikke giddet å gjøre noe med det...
Vis hele sitatet...
Angående den quota teksten ovenfor: bare kjøpt gullbelagte phono audio kabler.. men må si jeg er godt fornøyd!
Opprinnelig postet av Xector


Det er derfor jeg aldri har fått 10mbps på LANet ja.. Hvor lang tid kan gå før du ikke kan bytte det?
Vis hele sitatet...

jeg vet ikke sikkert det vanlige innen kjøpe rett da? men uansett så jeg dro på komplett og kjøpte meg et nytt et... SMC som støtter full duplex bla-bla-bla virka fint veffal.
Kjøpte tastatur der,hakke hatt noen klager hittil....