Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1743
Hei.
Lurer på om noen har kunnskap om google ad?
Jeg skal lage en nettbutikk å lurer på hvordan kommer den opp hos google ?
Er det noe jeg kan gjøre annerledes siden den ikke kommer opp ?
Takker for svar!

Har noen info eller råd om annonsering online tas det i mot med takk
Tråden er genial frank men nå spør vel ts om Google Ads og da hjelper det ikke å optimalisere for søkemotorer?

Om du skal kjøpe annonseplass for dine keywords er det litt å tenke gjennom først.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Her er mine favoritter

- Google adwords er letteste og gir en god konvertering.
- Facebook sin annonse gir per dags dato for meg gode resultater, men det blir vel bare inntil folk automatisk overser de sponsede innlegg. Siste prosjekt betalte jeg 0.20NOK per CPM og for 1000kr fikk jeg rundt 700 treff til websiden.
- Betale for å få publisert artikler på gode blogger/websider som linker til din side.
- Finn hvor din kundegruppe henger på nett å få en avtale med websiden om annonsering.

Lykke til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
74 9
Sitat av boohaze Vis innlegg
Her er mine favoritter

- Google adwords er letteste og gir en god konvertering.
- Facebook sin annonse gir per dags dato for meg gode resultater, men det blir vel bare inntil folk automatisk overser de sponsede innlegg. Siste prosjekt betalte jeg 0.20NOK per CPM og for 1000kr fikk jeg rundt 700 treff til websiden.
- Betale for å få publisert artikler på gode blogger/websider som linker til din side.
- Finn hvor din kundegruppe henger på nett å få en avtale med websiden om annonsering.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Har sett litt på det facebook men, syntes det var litt forvirrende...
i første omgang er problemet mitt at jeg kommer ikke opp på google når jeg søker på siden min ...
så må først få nok pagerank? til at den vises ?
må jeg betale google for dette hvor mye må jeg evnetuelt ut med ?
Tror du missforstår hvordan dette fungerer.
For å komme opp i treffene på google handler det ikke om pagerank, men heller SEO av nøkkelord.
Linkbygging av relevante linker er hva som må til.

Gi meg adressen til siden skal jeg sjekke hvorfor den ikke kommer opp.
Trådstarter
74 9
Sitat av boohaze Vis innlegg
Tror du missforstår hvordan dette fungerer.
For å komme opp i treffene på google handler det ikke om pagerank, men heller SEO av nøkkelord.
Linkbygging av relevante linker er hva som må til.

Gi meg adressen til siden skal jeg sjekke hvorfor den ikke kommer opp.
Vis hele sitatet...
aha, har ikke fått publisert siden enda da nettshoppen ikke er ferdig enda..
sender link på pm.
Trodde det ville komme opp om du søkre direkte på adressen..
Uten enda fått pm fra deg, høres det ut som siden ikke har blitt indeksert i google enda.
Lag en Google Webmaster konto å last opp din sitemap der, vil ikke ta lang tid før siden er indeksert da.

Ellers skrev stormen en god guide til seo som du bør lære her.
Trådstarter
74 9
fikk du pm fra meg nå ?
dette med SEO om jeg har forstått riktig så er det snakk om ord du tagger innlegg og poster eventuelt varebeskrivelse med ? kommer backlinks under dette også ?