Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 9659
Noen som har erfaringer opplevelser med denne?

Hvilken måte vil gi best og mest effektiv rus på, nasalt eller oralt?
Oralt, veldig amfetamin lignende. Grei nedtur i forhold til amf da, men fortsatt slitsom.

Ikke ta mer enn 2-3 første gang.
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Oralt, veldig amfetamin lignende. Grei nedtur i forhold til amf da, men fortsatt slitsom.

Ikke ta mer enn 2-3 første gang.
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg har noen erfaring med rusmidler, men dosen avhenger vel mye av kroppsstørrelse og diverse annet. Ta det rolig og enkelt når du går igang med nye stoffer, alle reagerer ulikt.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Ikke det at jeg har noen erfaring med rusmidler, men dosen avhenger vel mye av kroppsstørrelse og diverse annet. Ta det rolig og enkelt når du går igang med nye stoffer, alle reagerer ulikt.
Vis hele sitatet...
2-3 er mer enn nok til og starte med. Jeg behøvde 3 og var på trynet i 48 timer. Litt kjipt å måtte på sykehuset etter 40 timer fordi jeg hadde blitt onkel -.-

Kan vel sies at jeg var vel overviktig (over 100 kilo), en sinnsykt undervektig kompis av meg spiste 10-12 på samme tiden, men veide vel rundt 50-60 da.
Trådstarter
Sitat av sluch2k Vis innlegg
2-3 er mer enn nok til og starte med. Jeg behøvde 3 og var på trynet i 48 timer. Litt kjipt å måtte på sykehuset etter 40 timer fordi jeg hadde blitt onkel -.-

Kan vel sies at jeg var vel overviktig (over 100 kilo), en sinnsykt undervektig kompis av meg spiste 10-12 på samme tiden, men veide vel rundt 50-60 da.
Vis hele sitatet...

Snortet begge to, på to forskjellige dager.

Altså bare 1*5 mg per inntak. Effekten var svak. Tok ikke mer, grunnet det dere selv nevner over.

Skal sies at dette er det første jeg prøver av amfetamin, har prøvd lignende stoffer som ritalin og concerta.

Den eneste effekten jeg fikk av å ta det nasalt var at jeg ble mer våken. Ellers liten effekt.

Er det verdt å kjøpe mer av dette stoffet? Sammenlignet med annen amf
Er dette ren legeamftain?
Trådstarter
Sitat av frank_l Vis innlegg
Er dette ren legeamftain?
Vis hele sitatet...

Ja. Tror det fins flere typer som leger skriver ut, men tror dette er det reneste og det som brukes til behandling av sterk Add/adhd
Jeg prøvde 5mg en gang, i forbindelse med ADHD greier, ikke for rus forøvrig.
Tok det påkvelden, ble litt mer avslappet, mer fokusert, sov som en stein; end of story.
Hah.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har prøvd dexamin 5mg 2 ganger den siste måneden. Tok 20 tabletter per gang fordelt på noen timer. Fikk en grei rus og kraftig hjertebank men ble trøtt av de? Er det fordi jeg tok for mangen? Har ikke ADHD..

Erfaringer om doser og rus mottas med takk
Jeg får fra en kjenning med ADHD. Jeg bruker det kun sporadisk ifm studering/lesing når jeg må konsentrere meg. Da i kombinasjon med Modafinil, som kjenner ut til å ta bort bieffektene. Når jeg har tatt 4 stk (5mg) uten modafinil får jeg lette skjelvninger og litt "tunellsyn", mens med Modafinil (200mg) så er det er mer rund effekt som varer i kanskje 4-6 timer. Riktignok med en liten nedtur som varer i en drøy time. Jeg har ingen voldsom erfaring med rusmidler men jeg synes ikke dex gir noen som helst form for "rus" som oppleves som morsom. For min del er det kun for å kunne sitte å lese i mange timer om gangen.