Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 571
Hei!

Min far leverte inn min iPhone til reparasjon hos en eller annen type. Var noe galt med et eller annet. Uansett, når jeg fikk den tilbake var alt som før utenom at jeg hadde mista bildene. Disse bildene hadde jeg akkurat lagt over på dataen så det gjorde ikke noe. Det som nå er problemet er at bildene som ikke er der, fortsatt er lagret på telefonen et sted og tar plass. 9,3 gb for å være nøyaktig. Finner ikke noe mappe når jeg kobler den til dataen osv.

Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette uten å gjenopprette eller gå tilbake til fabrikkinnstillinger?
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Hei!

Min far leverte inn min iPhone til reparasjon hos en eller annen type. Var noe galt med et eller annet. Uansett, når jeg fikk den tilbake var alt som før utenom at jeg hadde mista bildene. Disse bildene hadde jeg akkurat lagt over på dataen så det gjorde ikke noe. Det som nå er problemet er at bildene som ikke er der, fortsatt er lagret på telefonen et sted og tar plass. 9,3 gb for å være nøyaktig. Finner ikke noe mappe når jeg kobler den til dataen osv.

Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette uten å gjenopprette eller gå tilbake til fabrikkinnstillinger?
Vis hele sitatet...
Hva slags "data" kobler du den til? Mac eller pc med windows?
Sist endret av øyvind95; 21. februar 2013 kl. 11:08.