Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 801
Nå har det seg slik at jeg har fått ett razer tiamat 7.1 med true surround... Men vet ikke hvilket lydkort jeg må få meg.. Er det sånn at om jeg kjøper en echelon så blir alt bare vakkert? Noen tips? Råd? Eller kanskje noen tommel regler når en skal kjøpe lydkort?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Lydkort, er det virkelig nødvendig egentlig? Utgjør det noen forskjell?
Om det ikke skal brukes til musikk vil jeg si lydkort har lite å si. Selv bruker jeg Sound Blaster Z å er meget fornøyd.
Meget fornøyd med mitt Asus Xonar Essence STX, men dette støtter ikke 7.1 med mindre man kjøper på noe ekstra jall', og da blir det fort dyrt. Men har ikke headsets med "5.1/7.1" ofte usb-lydkort? Hadde CM storm sirus (tung styggskap) med 5.1 true surround, og dette hadde usblydkort.
Trådstarter
20 0
Vell, nå har det seg sånn at på Realtech sound manager så kan jeg bare få lyd i stereo men ikke på 7.1 surround, eller noen av de andre..