Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 425
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg var i byen i dag og investerte i en 6in1 kortleser. Dette fordi programmet til mp3-spilleren min er lite medgjørlig. Jeg plugga inn kortleseren og installerte driveren. Etter en reboot stappa jeg inn SmartMedia-kortet mitt for å hive over noen mp3-filer. Da kopieringen skulle til å begynne, kom det opp en melding om at stasjonen var skrivebeskyttet. Så spørsmålet mitt er, hvordan skrur jeg av denne skrivebeskyttelsen? Det er jo ikke en 'hake' man kan flytte på, slik som på diskettene
Sikker på det?
Er ikke smartmedia-kortene de som er tynne og like stort som ett frimerke? Eller er det noe som heter Securemedia også?
Jeg har iallefall ett kort i Q-tek-telefonen min, og der er det en liten duppeditt på siden som du kan skrivebeskytte saken med..
mener det er SmartMedia-kort..

edit: nevermind, det var ett SecureDigital. Vanskelig å holde styr på alle sammen.
Sist endret av vidder; 25. november 2003 kl. 16:19.