Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2213
Hvis jeg ble anmeldt sist helg, er det noen som vet ca. hvor lang tid det tar før jeg får vite om det, eller er jeg trygg på at jeg ikke er anmeldt siden det har gått en uke? =P

jevli nervøs ser dere, for vet ikke om jeg er anmeldt eller ikke..

Mvh.
Vel, etter en hendelse så ringte først politiet rundt 5 måneder senere for å plage meg.
Tror det kommer ann på hva du har gjort også, om det er en stor sak så tror jeg det tar mindre tid men om det er en liten sak så tar det lengre tid, tror de prioriterer viktige saker før småsaker.
alt ettersom hvor mye de har og ta seg av, kan fort ta en stund før du hører noe
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg anmeldte innbrudd i leiligheten min i oktober ifjor.

Først for 2 ukersiden fikk jeg brev om at saken var henlagt .. Jippi..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hva ble du anmeldt for?
Det er jo bare og ringe til politiet og høre om det har kommet inn en anmeldelse på deg, burde ikke være noe farlig det?


-LfN
me>you's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hva ble du anmeldt for?
Vis hele sitatet...
fake leg..

kan det være saken blir henlagt?
Klart det kan være, men hvorfor ikke bare ringe og høre om det har kommet en anmeldelse på ditt navn da?
me>you's Avatar
Trådstarter
haha så ble jeg ikke anmeldt, så anmelder de meg når jeg ringer:P er utlending vet du, det norske rettsystemet gjelder ikke for oss-.-
Sitat av me>you Vis innlegg
haha så ble jeg ikke anmeldt, så anmelder de meg når jeg ringer:P er utlending vet du, det norske rettsystemet gjelder ikke for oss-.-
Vis hele sitatet...
er du helt seriøs no? dette er det mest latterlige utsagnet jeg har hørt. Rettsystemet virker like godt praktisk som teoretisk på alle medborgere uansett hvilke bakgrunn dem han. Iallefall som oftest.
Sist endret av Spelly; 1. mai 2009 kl. 21:33.
Nei, det er helt sant, dere slipper unna med det dere gjør.

Det er ikke verre enn å ringe ned å spørre om du er anmeldt eller ikke, trenger ikke å si "Hei, jeg ble tatt med fake leg i helga, men heldigvis fant de ikke heroinen min.. jeg lurer på om *utested* har levert inn en anmeldelse på meg?"

Du kan bare si at naboen din har sagt han skal anmelde deg for høy musikk elns.
Sitat av spelley Vis innlegg
er du helt seriøs no? dette er det mest latterlige utsagnet jeg har hørt. Rettsystemet virker like godt praktisk som teoretisk på alle medborgere uansett hvilke bakgrunn dem han. Iallefall som oftest.
Vis hele sitatet...
ehm? jeg er ikke utlening, men mine kompiser som er det blir behandlet deretter. Ikke prøv deg med at vi lever i et perfekt samfunn, hvor ingen bryr seg om hudfarge, tro etc.

For å gi et eksempel. Jeg og kanskje 5-6 andre gikk på vei til byen for å dra på et utested. På veien dit, så ble vi stoppet pga. noe ruteknusing på en skole. 2 av mine kompiser har annen hudfarge enn meg, altså hvit. De ble da utpekt som lederne av "gjengen" og ble tatt til side av politiet. Vi hadde ikke gjort det, og vi er heller ingen "gjeng". Men hvorfor skal de to som ser annerledes ut bli tatt ut til siden å bli oppropt som gjengledere?

altså, sånne ting skjer hele tiden. Det er ikke sånn at dette skjer i alle tilfeller, men det skjer. Så få ditt naive hodet ut av synkmyra og våkne opp litt.
Sitat av Jokr Vis innlegg
ehm? jeg er ikke utlening, men mine kompiser som er det blir behandlet deretter. Ikke prøv deg med at vi lever i et perfekt samfunn, hvor ingen bryr seg om hudfarge, tro etc.

For å gi et eksempel. Jeg og kanskje 5-6 andre gikk på vei til byen for å dra på et utested. På veien dit, så ble vi stoppet pga. noe ruteknusing på en skole. 2 av mine kompiser har annen hudfarge enn meg, altså hvit. De ble da utpekt som lederne av "gjengen" og ble tatt til side av politiet. Vi hadde ikke gjort det, og vi er heller ingen "gjeng". Men hvorfor skal de to som ser annerledes ut bli tatt ut til siden å bli oppropt som gjengledere?

altså, sånne ting skjer hele tiden. Det er ikke sånn at dette skjer i alle tilfeller, men det skjer. Så få ditt naive hodet ut av synkmyra og våkne opp litt.
Vis hele sitatet...
Les posten min om igjen, før du uttaler deg. Skrev : Som oftest. Hvis du har link til noen kilder som sier mot mitt utsagn, kom gjerne med dem.
Sitat av me>you Vis innlegg
fake leg..
Vis hele sitatet...
Jeg tipper du ble tatt på champs i Stavanger


Sealine
Sitat av spelley Vis innlegg
Les posten min om igjen, før du uttaler deg. Skrev : Som oftest. Hvis du har link til noen kilder som sier mot mitt utsagn, kom gjerne med dem.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest posten din flere ganger og i mine øyne er det ingen tvil om at du mener rettssystemet er likt for alle. Du uttaler deg bombastisk og deretter slenger du på en ubetydelig bisetning for å holde ryggen fri. Den siste setningen din forsvinner totalt i det du sier før. Og å kreve kilder passer bra i noen sammenhenger, men ikke her.


Kanskje, mener jeg muligens...
Sitat av me>you Vis innlegg
fake leg..

kan det være saken blir henlagt?
Vis hele sitatet...
så lenge du ikke bor på sokna eller skjåk, skjer det ikke en dritt.. kanskje du får en fy på laken hvis du har max uflaks..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av me>you Vis innlegg
er utlending vet du, det norske rettsystemet gjelder ikke for oss-.-
Vis hele sitatet...
Helt enig. Dere får særbehandling
me>you's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sealine Vis innlegg
Jeg tipper du ble tatt på champs i Stavanger


Sealine
Vis hele sitatet...
hahah stemme d=P

Sitat av spelley Vis innlegg
er du helt seriøs no? dette er det mest latterlige utsagnet jeg har hørt. Rettsystemet virker like godt praktisk som teoretisk på alle medborgere uansett hvilke bakgrunn dem han. Iallefall som oftest.
Vis hele sitatet...
Jaja.. var ikke helt seriøs, bare ta åsså slapp av du..!
Sist endret av me>you; 2. mai 2009 kl. 13:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.