Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 5318
Heisann, var og skulle fikse noe syntetisk hasj. Fyrn som ordner det møter jeg på en mørk plass, og han gir meg en pose som jeg ikke ser noe av på grunn av det er et mørkt sted.
Nå som jeg er kommet hjem er det ikke slik syntetisk som jeg har røkt før, dette ser egentlig bare ut som esktremt grindet pot, med noen hvite "stenger" i, korte og små. Lukter nesten ingenting, så jeg lurer på hva jeg egentlig har fått? har ikke røkt det enda, tenkte å høre først hva det kunne være.

Noen som har kommet over noe slikt før?
Bilde?

Titegn
Trådstarter
har atm ingen mulgihet til det.. men kan sies at det kan ligne veldig på tørket oregano. Så jeg har en mistanke om jeg bare har fått dritt, eller oregano med syntetisk drysset på?
Det er en random urt som det er drysset på, vanskelig og vite hvor mye du får da.
Trådstarter
okey, før prøve å fyre et trekk, enten funker det, eller ikke ;P å funker det er det nok drysset ett eller annet på;P
Sitat av Tardendy Vis innlegg
okey, før prøve å fyre et trekk, enten funker det, eller ikke ;P å funker det er det nok drysset ett eller annet på;P
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor folk røyker syntetisk... Do it natural
Trådstarter
beste jeg fikk till nå...

http://bildr.no/view/1167148

som sagt, ligner på pot, men har mere tro på det er noe krydder akti
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Hadde det vært oregano hadde du luktet det.
Feng update please.

Ser mer ut som noe random røykbar urt.
Ligner veldig på tobakk erstatningen som kameraten brukte når han skulle mekke spliff.
Sist endret av Navnl0s; 27. april 2012 kl. 01:42.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hva er det brune? Tobakk? Så merkelig ut...
haha, ligger jo en svær kvist der. Kan det være te?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Tardendy Vis innlegg
beste jeg fikk till nå...

http://bildr.no/view/1167148

som sagt, ligner på pot, men har mere tro på det er noe krydder akti
Vis hele sitatet...
Hvis du synes det ligner på pot har du fått noe veldig stuslig pot..
Skjønner ikke at folk kan røyke slikt når de ikke engang vet hva det er..
Trådstarter
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
haha, ligger jo en svær kvist der. Kan det være te?
Vis hele sitatet...
ikke nok lukt til å vær te

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Hva er det brune? Tobakk? Så merkelig ut...
Vis hele sitatet...
er ikke tobakk, er grønt, men ser brunt ut på bildet
Dealern stakk sikkert å handla noe skikkelig pot til seg selv etter han hustla deg.
Det er nok noe random urtegreier drøsset med syntetisk. Hvorfor spør du ikke den personen du fikk det fra?
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Det der ligner på noe jeg var borti for en stund siden, det gikk under navnet "Spice" her i byen, og dette var en urt, jeg fikk dessverre ikke mer info rundt denne urten, men det er helt likt på bildet, til og med fargen og tykkelse på stilken stemmer godt

Det er nok ikke noe farlig, funken vi fikk var at man ble litt stein, men ikke så mye som på god cannabis.
Kan sies at vi også prøvde dette sammen med pot og hasj, samt pot, hasj, og alkohol samtidig, på sistnevnte ble alle skikkelig høye først, deretter datt vi en etter en ned i sofaen og ble grisesteine ^^
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Funka det idet hele tatt når du røyka det da? :P
Samma greiene som var her for en god stund tilbake ser d ut som. Bare at det lukta svakt av "akvariefiskemat".
Hvis lego noensinne tar for seg temaet "potheads", ville pot'en sett slik ut...
Sitat av absentore Vis innlegg
Hvis lego noensinne tar for seg temaet "potheads", ville pot'en sett slik ut...
Vis hele sitatet...
Nja, tenker noe mer i denne retningen
R.I.P Oneblo
onyxaro's Avatar
12 1
Kan hende du har fått Haze Incense av dealern din, er syntetisk, men det kan se ut som "ekstremt grindet pot".
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Å kjøpe syntetiske cannabinoider uten å vite hva slags det er er jo helt idiotisk. Beklager moralpreken men det er jo så å si det samme som å svelge en helt ukjent pille. I tillegg er slike blandinger med tilfeldige urter ofte svært lite forsket på (altså hvordan det er å innhalere disse tilfeldige plantene.)

Om du absolutt skal eksperimentere med syntetiske cannabinoider, kjøp det i ren pulver form fra en legit vendor. Husk å gjør rikelig med research om det du velger, og ha presis milligramsvekt, og doser riktig under trygge omstendigheter.
Sist endret av lex123; 27. april 2012 kl. 09:16.
spice! jwh-xxx familien. kast det, røyker du mye får du bare vondt i hodet...
Trådstarter
har røkt to trekk av bongen nå, ingen funk nesten. Røkte for ca 5 min siden, mulig noen effekt kommer sigende etterhvert? kjenner så og si ingenting av dette, følees mere "stein" av en sigarett. Så slik som mange ser ut til å tro, er det dritt
Ser litt ut som knaster.
hvor mye betalte du? ring dealeren din og si det var dritbra og at du vil ha mer, så trenger jeg ikke fortelle resten
Trådstarter
okey, begynner å kjenne nå litt, er ca20 min siden første trekk, føler me høy, men ikke på den vanlige måten, føler litt at verden presser en trykk vegg imot meg i en halv sirkel hær jeg sitter i stolen, tastene på tastaruet føles veldig tungt og rart. Katta prøver å kommer seg inn katte luken men loker å failer. kommer tilabke senere
Sitat av Tardendy Vis innlegg
okey, begynner å kjenne nå litt, er ca20 min siden første trekk, føler me høy, men ikke på den vanlige måten, føler litt at verden presser en trykk vegg imot meg i en halv sirkel hær jeg sitter i stolen, tastene på tastaruet føles veldig tungt og rart. Katta prøver å kommer seg inn katte luken men loker å failer. kommer tilabke senere
Vis hele sitatet...
Merkelig, trudde syntetisk slo inn som en jævla slegge?
Trådstarter
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Merkelig, trudde syntetisk slo inn som en jævla slegge?
Vis hele sitatet...
ja, men har minne tvil på at det syntetisk, men misstenker at dette er det de kaller for spice?
Sitat av Tardendy Vis innlegg
ja, men har minne tvil på at det syntetisk, men misstenker at dette er det de kaller for spice?
Vis hele sitatet...
Spice er urter med syntetiske cannabioder. Godt mulig dette er noe annet enn Jwh da.
Spice er en urte blanding med syntetisk cannabis. Du har syntetiske cannaboider later det som, dog, jeg kan ikke si noe sikkert.
Trådstarter
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Spice er urter med syntetiske cannabioder. Godt mulig dette er noe annet enn Jwh da.
Vis hele sitatet...
okei, vil dette sette seg i kroppen og holde seg i urinen slik som vanlig hasj?
det virker som du har fått en urt drysset med syntetisk.
Så nei, det vil ikke vises på urinprøve iom at syntetisk ikke gjør det og fordi man ikke leter etter lovlige urter på urinprøver
Hold deg langt unna syntetisk pot. I motsetning til vanlig weed kan du risikere overdose og i verste fall dø. Om du ikke vet nøyaktig dosering, hold deg unna, det har vært mange tilfeller av helseproblemer etter bruk av spice. Selv med nøyaktig dosering er de kjemisk fremstilte THC formene som regel lite testet, spesielt med tanke på den naturlige formen som har eksistert i tusenvis av år.
Virker som samme typen syntetisk jeg bruker og kjøpe.
Ser ut som no urtegreier jeg har vært borti før, kan være det er drøsset litt grønt på det men hvem vet..
Sitat av Tardendy Vis innlegg
okey, begynner å kjenne nå litt, er ca20 min siden første trekk, føler me høy, men ikke på den vanlige måten, føler litt at verden presser en trykk vegg imot meg i en halv sirkel hær jeg sitter i stolen, tastene på tastaruet føles veldig tungt og rart. Katta prøver å kommer seg inn katte luken men loker å failer. kommer tilabke senere
Vis hele sitatet...
fikk litt den samme opplevelsen med noe syntetisk kallt "smoke" en gang. Tok lang tid før det slo inn, men ble ganske fåkka etterhvert, men igjen, ikke på samme måte som med regular weed. Bare en rar, egentlig ganske dårlig erstattning..
Sitat av Tardendy Vis innlegg
har røkt jwh-080 en gang før, da doserte jeg veeeeldig lite, trakk i pongen å blei skikkelig stein, jeg trakk hellerr flerre ganger små trekk med jwh siden jeg har hørt det er lett å overdosere, så jeg tok heller flere trekk sånn at jeg kjente underveis hvor mye kroppen tåler for å unngå overdosering
Vis hele sitatet...
Dette hjelper ikke etter min mening da JWH-xx rusen siger på etter min erfaring.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bonziamo Vis innlegg
Hold deg langt unna syntetisk pot. I motsetning til vanlig weed kan du risikere overdose og i verste fall dø. Om du ikke vet nøyaktig dosering, hold deg unna, det har vært mange tilfeller av helseproblemer etter bruk av spice. Selv med nøyaktig dosering er de kjemisk fremstilte THC formene som regel lite testet, spesielt med tanke på den naturlige formen som har eksistert i tusenvis av år.
Vis hele sitatet...
LOL, kilde på dødsfall etter å ha røyka jwh?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Batabusa Vis innlegg
LOL, kilde på dødsfall etter å ha røyka jwh?
Vis hele sitatet...
http://www.wyff4.com/Coroner-Synthet...h/-/index.html

samt en medisinsk rapport på toksisiteten på JWH-18:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21970775
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden finner du alt dette? Simpelt Google søk?
Har selv merket at flere dealere har beggynt og selge syntetisk, ser ikke poenget med og kjøpe det, kansje litt billigere. Men er det verd og ta risken. Røyk naturlig cannabis ikke det kjemisk fremstilte drittet

Og nå må snart politikerene få opp øynene og se at forbudet fører til at folk bruker dritt om dette!
Nettsida der jeg handler RC'er av og til, har nylig fått inn en JWH-analog (AM-2201). De selger den både som rent pulver og som urtemix, og det rene pulveret gir visst overdose fra 300µg :s Scary shit..
Sitat av Tardendy Vis innlegg
beste jeg fikk till nå...

http://bildr.no/view/1167148

som sagt, ligner på pot, men har mere tro på det er noe krydder akti
Vis hele sitatet...
ligna på changa
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Hvor i all verden finner du alt dette? Simpelt Google søk?
Vis hele sitatet...
Det er korrekt, vanligvis paster jeg ikke linker til avisartikler, som den første linken er, men jeg fant ikke noe mer info rundt hendelsen uten å måtte betale for tilgang.
Pubmed, den andre linken er en database over medisinske journaler og forskningsrapporter.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har overdosa GROVT på dette med visuals og fullstendig lammelse jeg klarer ikke fatte hvor jævlig det må være og hvor store doser de må ta. SKremmende greier.

Men den ene casen var jo ikke dødelig i og for seg, bare et enkelttilfelle av hjerteflimmer/arytmi. Mens den andre saken egentlig ikke la fram den hele historien. De fant metabolitter av JWH-018 og gikk dermed utifra at det var det som trigget det.

"According to toxicology tests that came back Friday, Jack's collapse was triggered by a synthetic drug that mimics the effects of marijuana, Shore said."
Hvordan vet de at det var DET som trigget det? - Synes hele greia var litt suspekt.

Uansett, JWH-XXX og andre syntetiske cannanobioder har ingenting å gjøre på det åpne marked. Det er bra det har blitt ulovlig og dets bruk og oppfinnelse alene er jo på grunn av forbudspolitikken.
Sitat av lex123 Vis innlegg
I tillegg er slike blandinger med tilfeldige urter ofte svært lite forsket på (altså hvordan det er å innhalere disse tilfeldige plantene.)

Om du absolutt skal eksperimentere med syntetiske cannabinoider, kjøp det i ren pulver form fra en legit vendor. Husk å gjør rikelig med research om det du velger, og ha presis milligramsvekt, og doser riktig under trygge omstendigheter.
Vis hele sitatet...
Nja tviler egentlig sterkt på det, tipper egentlig det meste er Greengo eller noe lignende tobakk erstatning , av samme type urt som er blitt mixa i en blender, derav at det ser ferdig grindet ut. Dette er bare synsinger da
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Merkelig, trudde syntetisk slo inn som en jævla slegge?
Vis hele sitatet...
Dette har vært tilfellet da jeg har prøvd syntetisk hvertfall. Har ikke rekket å ta vekk bongen fra kjeften før det har kicka som faen :P Men hadde ikke noe særlige gode opplevelser med syntetisk de gangene jeg prøvde det.
Røyker bare naturlige saker fra marihuana. Man veit jo ikke hva man får med sånne syntesiske midler. Så noen her oppe som linka til dødsfall og sånt... der har du god nok grunn til å bruke huet og bare røyker naturlig!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg har overdosa GROVT på dette med visuals og fullstendig lammelse jeg klarer ikke fatte hvor jævlig det må være og hvor store doser de må ta. SKremmende greier.

Men den ene casen var jo ikke dødelig i og for seg, bare et enkelttilfelle av hjerteflimmer/arytmi. Mens den andre saken egentlig ikke la fram den hele historien. De fant metabolitter av JWH-018 og gikk dermed utifra at det var det som trigget det.

"According to toxicology tests that came back Friday, Jack's collapse was triggered by a synthetic drug that mimics the effects of marijuana, Shore said."
Hvordan vet de at det var DET som trigget det? - Synes hele greia var litt suspekt.

Uansett, JWH-XXX og andre syntetiske cannanobioder har ingenting å gjøre på det åpne marked. Det er bra det har blitt ulovlig og dets bruk og oppfinnelse alene er jo på grunn av forbudspolitikken.
Vis hele sitatet...
Det er klart at den avisartikkelen om fyren som kollapset under trening mest sannsynlig ikke døde av JWH-18, det er flere sportsfolk som har kollapset under trening.
Personlig tror jeg det i aller verste fall kunne vært at JWH-18 stresset hjertet hans først og treningen gjorde resten, dog kan ikke dette bevises ut i fra dataene som finnes.

Men med det sagt, så ser jeg likheter mellom løsemiddelbruk og RC's:
Endel, men heldigvis ikke alle, ser ut til å tro at fordi noe ikke er ulovlig, så er det harmløst, eller i det minste mer harmløst enn ulovlige stoffer.
De fleste av oss avfeier dette som ren idioti, noe det er, men det finnes slike folk der ute.
Legemiddelindustrien bruker år og millioner på testing av nye stoffer, jeg har enda ikke sett dokumentasjon på at et eneste RC har gått igjennom en slik prosess, alikevell ser man mye mer fiendtlighet til legemidler enn RCs.

Mine to cents...