Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8705
Har tenkt litt på en ting en stund og det er å lake kake av tobakk på samme måte som man lager kake av cannabis. Jeg lurer på om noen har noe erfaring med dette eller om de vet noe om det. Ifølge snl (http://snl.no/nikotin) er det lett løselig i både vann og sprit, men betyr det at man bare kan la tobakk ligge i vann noen dager?

På mariuhanabudsene ligger THC'en i krystaller utenpå, noen som vet hvor i tobakken nikotinen er og om det kan være farlig å spise?

Håper noen har noen gode svar. Jeg vil opptatere resultatet hvis jeg prøver det.
Hvor har du tenkt å få tak i tobakksblader?
Ser frem til å høre restultatet. Jeg kan derimot ikke skjønne hva som er poenget? Nikitonrus varer vel ikke lenge nok til at det er noe vits?
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
På mariuhanabudsene ligger THC'en i krystaller utenpå, noen som vet hvor i tobakken nikotinen er og om det kan være farlig å spise?
Vis hele sitatet...
Uhm. Nikotin er ikke et rusmiddel, men en nervegift. Det du beskriver er en oppskrift på idioti.
Ser kjempemoro ut, bare å bake i vei:
Salivation
Muscle weakness
Diaphoresis
Tachycardia
Low blood pressure
Constricted pupils
Coma
Paralysis
Vis hele sitatet...
Må bare spørre, men hva er poenget ? Det blir sikkert rövsmak av kaka
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Ser frem til å høre restultatet. Jeg kan derimot ikke skjønne hva som er poenget? Nikitonrus varer vel ikke lenge nok til at det er noe vits?
Vis hele sitatet...
Tenkte kanskje effekten ville vare lengre hvis man bakte en kake.

Noen som vet noe om hvor mye eller hva slags tobakk jeg bør bruke?
Effekten vil vare lengre? Nikotinrusen i seg selv er jo bare litt svimmelhet.
Eneste som vil skje er at du blir kvalm og spyr. Mye nikotin i mage/tarm er ikke bra. Ikke bare kreftfremkallende, men også potensiellt dødelig.

Be warned.
Er ikke nikotin dødelig i relativt lave doser? Hørte snakk om at det var en nordmann som tok repern med nikotin og det var vist bare nikotin fra en pakke tobakk. Tror ikke nikotinkake er særlig lurt blir fort mørkt da.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
@TS

Hallo i luka, leste du ikke postene ovenfor? Nikotin er giftig, dvs. at hvis du spiser tilstrekkelig nikotin er det absolutt en sjanse til stede for å stryke med. Det er vanskelig å finne kilder på dødelig mengde når inntatt oralt, men av det lille jeg har fått med meg kan feks. en baby fort stryke med hvis den spiser to vanlige sigaretter. Nikotinkaken din vil sannsynligvis bare medføre spy, diare og kvalme.
Sist endret av Apraksin; 30. januar 2013 kl. 13:03.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Er ikke nikotin dødelig i relativt lave doser? Hørte snakk om at det var en nordmann som tok repern med nikotin og det var vist bare nikotin fra en pakke tobakk. Tror ikke nikotinkake er særlig lurt blir fort mørkt da.
Vis hele sitatet...
En ensete dråpe ren nikotin på huden er nok til at du kan stryke med.
Sånne tråder er grunnen til at jeg elsker freak.no

Så mye rart folk har for seg
Dødlig dose på nikotin er ca 60 milligram. Dette tilsvarer mellom 30 og 40 sigaretter (tatt sånn at du fortsatt kjenner den første når du røyker den siste), men jeg tror kanskje det ender med at jeg spyr.

Så denne på wikipedia, men det står lite
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotini
da jeg prøvde snus får første gang svelget jeg den og då spøy jeg fyfaen trokke det er en god ide
Sitat av nZaal Vis innlegg
En ensete dråpe ren nikotin på huden er nok til at du kan stryke med.
Vis hele sitatet...
Nei det stemmer nok ikke. Så farlig er det definitivt ikke. Da hadde man nok ikke kunne kjøpt flytende nikotin. Huden tar også opp nikotin og kanskje dårligere enn ved oralt inntak så du må nok opp i den mengden wikiP sier.

Men dødeligheten for nikotin vil nok variere. En som røyker og snuser vil nok tåle mer enn en som aldri har brukt noen form for nikotin.
Sist endret av ompapa; 30. januar 2013 kl. 13:29.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Jaja, oppdater for all del om du mot formodning skulle finne på å lage nikotinkaken.
Ække sikkert ts får sjansen til noen oppdatering om han stryker med etter inntaket.

Om en skal bruke nikotin så er vel røyk, snus, tyggegummi eller plaster å foretrekke.
om du skal bake inn nok tobakk i kaka di til å få noe rus ut av den kommer den nok ikke akkurat til å smake godt - samme hvor mye sukker og smør du har oppi.
Hvor ikke heller se om du får kjøpt rent nikotin et sted, og ha oppi det som ingrediens?
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Dødlig dose på nikotin er ca 60 milligram. Dette tilsvarer mellom 30 og 40 sigaretter (tatt sånn at du fortsatt kjenner den første når du røyker den siste), men jeg tror kanskje det ender med at jeg spyr.
Vis hele sitatet...
røykte 60 sigg på 5 timer en gang, gikk helt fint det, var under sopprus dog :P
Er bare litt nysgjerrig, men nysgjerrighet drepte katten så må sette meg litt mer inn i det.

Sitat av skepsis Vis innlegg
røykte 60 sigg på 5 timer en gang, gikk helt fint det, var under sopprus dog :P
Vis hele sitatet...
Tror det hadde vært en annen historie om du røyka dem på et kvarter.
How To Make Pure Nicotine --> stapp det i en kake
Sist endret av heihallohade; 30. januar 2013 kl. 13:36.
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
om du skal bake inn nok tobakk i kaka di til å få noe rus ut av den kommer den nok ikke akkurat til å smake godt - samme hvor mye sukker og smør du har oppi.
Hvor ikke heller se om du får kjøpt rent nikotin et sted, og ha oppi det som ingrediens?
Vis hele sitatet...
Dette hadde egentlig vært ideelt, men vet ikke hvor jeg skulle kjøpt det (er forsåvidt blakk for øyeblikket).

Sitat av heihallohade Vis innlegg
How To Make Pure Nicotine --> stapp det i en kake
Vis hele sitatet...
Perfekt, noen som vet (eller kan gjette) hvor mye jeg bør bruke?
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Tror det hadde vært en annen historie om du røyka dem på et kvarter.
Vis hele sitatet...
ja, men det er jo umulig, da det tar ca 4-6 min å røyke en sigg :P

satt å fyrte en ny sigg hver gang jeg var ferdig med forrige hele tiden omtrent
Tok en sigg på ett og et halvt sekund med bong, kraftig opplevelse.
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Perfekt, noen som vet (eller kan gjette) hvor mye jeg bør bruke?
Vis hele sitatet...
Dette er ren gjetting:
2mg per langpannekake(typ 40x40X5cm). Ville ikke begynt med noe særlig mer ihvertfall.
Sitat av moret Vis innlegg
Dette er ren gjetting:
2mg per langpannekake(typ 40x40X5cm). Ville ikke begynt med noe særlig mer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Da er helgplanen lagt.
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Da er helgplanen lagt.
Vis hele sitatet...
Kos deg. Det ligger på samme nivå som et stk nicothintyggis ruffly så det skal være innafor og ikke akkurat være drepen
Å spise tobakk er farlig i relativt små mengder.
Da jeg var på kurs innen rus sa de at et barn kan dø om de spiser 1-2 ferdig sigaretter. Og voksne 3-5sigaretter.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Dødlig dose på nikotin er ca 60 milligram. Dette tilsvarer mellom 30 og 40 sigaretter (tatt sånn at du fortsatt kjenner den første når du røyker den siste), men jeg tror kanskje det ender med at jeg spyr.

Så denne på wikipedia, men det står lite
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotini
Vis hele sitatet...
En 06-snus har ca 20mg nikotin. Hvis man hadde teknisk sett fått i seg all nikotinen i snusen, så kunne man dødd av 3 stk? Så når kompisene mine ser hvem som kan stappe flest snus i kjeften (opptil en hel boks) så er det risikabelt?
Sist endret av ZayCuBez; 30. januar 2013 kl. 14:32.
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
En 06-snus har ca 20mg nikotin. Hvis man hadde teknisk sett fått i seg all nikotinen i snusen, så kunne man dødd av 3 stk? Så når kompisene mine ser hvem som kan stappe flest snus i kjeften (opptil en hel boks) så er det risikabelt?
Vis hele sitatet...
Litt av poenget med snus er at du skal få nikotinet fordelt over lengre tid, men sunt er det nok ikke.
Zux
Vicious :]
12 0
Vil se bilder når du gjør det! :>
Haha, dette hørtes spenndende ut.

Hadde planer om å gjøre det samme for en stund siden, men droppa det. Men husk at magen mest sannsynlig ikke vil ta opp all nikotinen på rundt en time, så pass på så du ikke spiser for mye. Da vil du mest sannsynlig få ett kraftig nikotinsjokk.
Sitat av eirsik Vis innlegg
Å spise tobakk er farlig i relativt små mengder.
Da jeg var på kurs innen rus sa de at et barn kan dø om de spiser 1-2 ferdig sigaretter. Og voksne 3-5sigaretter.
Vis hele sitatet...
Dette samsvarer ihvertfall ikke med LD50 grensen på nikotin, som angivelig skal ligge på 1mg/kg på rotter.
Om dette estimatet er tilsvarende potensielt dødelig dosering for mennesker betyr det at man må få i seg langt mer enn det du har blitt informert om på kurset.

Om jeg kan stole på kildene jeg fant på nettet - inneholder èn sigarett bare et par mg. nikotin.
Det vil si at om en person på 100 kg. skal oppnå LD-grensen må vedkommende innta 50 sigaretter.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Tidenes ide å spise nikotin må jeg si! Hvorfor ikke prøve å svelge en boks med løs snus? Du kan sikkert droppe i rizzla

Hva tror du at du oppnår ved dette?
Sist endret av Lima; 2. februar 2013 kl. 01:09.
Lagde grøt med en kartong lucky strike for noen år siden.
Det var et fest måltid!! Satt rusa i 3 dager!

Alvorlig talt:
Bruk hodet og innta nikotin på en normal måte!
Om du er klar for pumping bare fordi du kjeder deg kan du like gjerne spise rottegift.
Kjop et par pakker tobakk og hiv all tobakken i en stor kjele med vann.
Kok opp og la det koke til alt vannet er vekk, pa lav varme. Hell opp i mer vann og gjenta en gang eller to til.

Du vil sitte igjen med masse tobakk og et hvitt stoff som har skilt seg ut. Det hvite er nikotin, nok til a drepe en mann om alt inntas pa en gang.
Putt i mat eller sniff det med en tusenlapp..
Sist endret av Bombasa; 2. februar 2013 kl. 15:15.
Selv etter å ha lest hele tråden kan jeg fortsatt ikke fatte hva som er vitsen? Hva er det du ønsker å oppnå med dette eksperimentet som potensielt kan være farlig og skadelig for deg?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Knask Vis innlegg
Om jeg kan stole på kildene jeg fant på nettet - inneholder èn sigarett bare et par mg. nikotin.
Vis hele sitatet...
Da har du enten blitt feilinformert eller tolka det feil - en sigarett gir ca. 1 mg absorbert nikotin, sjøl om tobakk inneholder ca. 0,6-3% nikotin (per Wiki). Et gram tobakk inneholder altså da 6-30 mg nikotin, og mesteparten vil bli tatt opp hvis man spiser det sammenligna med røyking.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Selv etter å ha lest hele tråden kan jeg fortsatt ikke fatte hva som er vitsen? Hva er det du ønsker å oppnå med dette eksperimentet som potensielt kan være farlig og skadelig for deg?
Vis hele sitatet...
Agreed. Dette virker nesten som russisk rulett for meg.
Om det er nikotin rush som ønskes så kjøp, snus eller snuff. Den skal inn gjennom nesen slik de gjorde i gamle dager. Slår som en hest sparker.
Om det er en med dødsønske så finnes det vel bedre måter?
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Er bare litt nysgjerrig, men nysgjerrighet drepte katten så må sette meg litt mer inn i det.
Vis hele sitatet...
Hvem er det som skal drepes denne gangen da?
valar morghulis
skralle's Avatar
Kan du ikke bare klistre på 14-15 nikotinplastre? Det må da være uhorvelig mye lettere enn å ete en motbydelig kake, men best av alt, du kan rive de av i det det går opp for deg at det kanskje ikke var en så jævla god idè allikevel.
Høye doser nikotin kan føre til delerium. Dette kan skje lenge før du når den dødelige grensen.
Jeg utvinnet 720mg nikotin.
http://www.keepandshare.com/userpics/j/a/g/r/2808/2013-02/sm/130104_201018-27376667.jpg?ts=1360006497
http://www.keepandshare.com/userpics/j/a/g/r/2808/2013-02/sm/130104_201036-55191607.jpg?ts=1360006502

Skjenket et glass med 2mg og drakk med sprite. Det smakte bare vanlig sprite.
http://www.keepandshare.com/userpics/j/a/g/r/2808/2013-02/sm/130104_201728-71729029.jpg?ts=1360006507

Det har gått 20 min kjenner ingenting ennå. Tenker jeg tar 4mg om en halvannen time hvis ingenting skjer.
Få se bildet av nikotinet da.
Vis du røyker eller snuser til vanlig så kjenner du neppe noe av 2 mg nikotin
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Få se bildet av nikotinet da.
Vis hele sitatet...
Det er i det brune vannet.

Sitat av heihallohade Vis innlegg
Vis du røyker eller snuser til vanlig så kjenner du neppe noe av 2 mg nikotin
Vis hele sitatet...
Røyker ikke veldig ofte, men forventet ikke å kjenne noe av 2mg. Jeg ville bare være på den sikre siden.
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
Det er i det brune vannet.



Røyker ikke veldig ofte, men forventet ikke å kjenne noe av 2mg. Jeg ville bare være på den sikre siden.
Vis hele sitatet...

Beklager for å ødelegge morroa for deg, men baseversjonen (i tobakk) av nikotin er ikke løselig i vann.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg

Beklager for å ødelegge morroa for deg, men baseversjonen (i tobakk) av nikotin er ikke løselig i vann.
Vis hele sitatet...
mulig du har rett, men jeg velger å tro på den her:
http://www.ehow.com/how_5073173_make-pure-nicotine.html
Sitat av 420jacob420 Vis innlegg
mulig du har rett, men jeg velger å tro på den her:
http://www.ehow.com/how_5073173_make-pure-nicotine.html
Vis hele sitatet...
Nicotine is a hygroscopic, oily liquid that is miscible with water in its base form.
Vis hele sitatet...
Det vil være minimale mengder nikotin dersom du bare bruker vanlig vann. Dersom du justerer ph'en til vannet vil du nok sitte igjen med betydelig større mengder nikotin. Altså, du må gjøre vannet mer basisk. Du kan f.eks bruke NaOH (kaustisk soda). Dersom du skal ha i deg gugga, vil vel natron eller bakepulver være mer egnet.
Sist endret av Lacertosus; 4. februar 2013 kl. 21:35.