Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8706
Hvis det ikke funker skal jeg prøve det du sa.

Der tok jeg et glass med 6mg (antatt at nikotinen løste seg helt ut i vannet).
En metode som vil funke, men kan være potensielt livsfarlig:
1. Tilsett vann til tobakken.
2. Tilsett en god del NaOH (kaustisk soda)
3. Kok løsningen
4. Rist løsningen kraftig
5. Filtrer løsningen
6. Tilsett MYE sitronsyre ("de gule flaskene" du får på vanlige dagligvarebutikker)

Løsningen bør smake litt surt.

Lite oppdateringer her TS, ligger du i nikotin heaven?
Sist endret av Lacertosus; 4. februar 2013 kl. 21:59.
Ifølge den ene linken her i tråden så er han vel dau nå, for der stod det at 2 mg ekstrahert nikotin er dødelig dose.
Og nå har altså han kjørt i seg trippel dødelig dose. Vi hører vel ikke mer fra han tenker jeg.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Ifølge den ene linken her i tråden så er han vel dau nå, for der stod det at 2 mg ekstrahert nikotin er dødelig dose.
Og nå har altså han kjørt i seg trippel dødelig dose. Vi hører vel ikke mer fra han tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Ld50 for mennesker er 30-60mg. Og da må du innta alt på en gang, IV.
Bare 20-45% av nikotinet taes opp oralt, over lengre tid, så du må nok i allefall godt over 100mg nikotin oralt for å i det hele tatt nærme deg ld50.
Sist endret av Lacertosus; 5. februar 2013 kl. 01:08.
Hva med kaffetrakter og et par bokser løs Ettan eller General?
mener å ha sett at det som står på røykpakka er det man får i seg av nikotin når man tar en røyk, men at dette bare er en liten andel av det som ligger i røyken tilsammen.
Til sammenligning inneholder en 06-snusboks 400mg nikotin. Dette er en av de sterkeste typene i Norge.
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Synes det er greit å si at han ikke drakk 500ml nikotin, men kom i direkte kontakt med flytende nikotin som var konsentrert til 500mg/ml, det er veldig, VELDIG konsentrert, og som han nevner så er det nok at en liten dråpe treffer tungen din og du er dødsdømt om du ikke får tak i hjelp rask nok.
Sist endret av Ilmag; 9. februar 2013 kl. 15:35.
Hvorfor vil du eksperimentere med nervegift? Jeg mener, hallo!?... Skaff deg litt vet, og kjøp deg noe grønt å bak en kake. Den vil smake godt, og det aller viktigste, gjøre godt.