Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7067
Er kokain et typisk rusmidel som forsterker angst? har lenge gått rundt å tenkt på dette, noen sier det demper, noen sier det forsterker. Det gir jo høyere selvtillit så kanskje det hjelper mot angst igjen, komme med innspill.

vil ha erfaring teorikere, ikke kommenter. takk
Kokain er et rusmiddel som typisk forsterker følelsene dine. Selvtilliten kommer med alkohol ved siden av.

Etter min erfaring i hvertfall
Først blir du SÅ STOR, også etter en periode, kanskje mens man er påvirket eller ikke, så knekker du sammen, men uten nevneverdige effekter i ettertid.

Værre å være våken 2 uker på speed og ghb, husket ikke navnet mitt så jeg måtte knuse et butikkvindu for at politiet skulle ta meg for jeg visste ikke hvor jeg hørte til, bare satt meg ned og venta, lenge, dette var en øde by.
Tok en uke før jeg huska nevnet mitt og masse halliser. MASSSSE! en brakk nøkkelen min, også når jeg kom til meg selv var nøkkelen i orden. Dvs det var like ekte som når man prater med en person nykter.
Et år etterpå er jeg mer meg selv, men ikke enda.
Sist endret av Bundy; 15. februar 2011 kl. 01:41.
Ja, for forskning har jo ikke en dritt å si? Det er mange ruseffekter som er grundig kartlagt vitenskapelig. Åpningsspørsmålet ditt er er såpass lite spesifikt at generaliserte forskningsstatistikk får en hel del kredibilitet.
Dessuten er googlesøket "Cocaine and anxiety" godt for både personlige erfaringer og forsking.
Under rusen vil nok 1 av 2 ting skje. Enten slipper angsten taket, eller så blir den bare verre/du får en ubehagelig rus. Etter rusen avtar vil nok angsten komme tilbake i sin fylle styrke, om ikke verre i kort tid etterpå.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Ja, for forskning har jo ikke en dritt å si? Det er mange ruseffekter som er grundig kartlagt vitenskapelig. Åpningsspørsmålet ditt er er såpass lite spesifikt at generaliserte forskningsstatistikk får en hel del kredibilitet.
Dessuten er googlesøket "Cocaine and anxiety" godt for både personlige erfaringer og forsking.
Vis hele sitatet...
finner bare tullball og propeganda der. Derfor vil jeg har PERSONLIGE ERFARINGER.
Om du har såpass liten tiltro til vitenskapen, tror jeg ikke du er helt klar over hva vitenskapelig prosedyre innbefatter.

Les gjerne følgende lenker for å få et godt innblikk i hva vitenskap er og hvordan det utføres:

http://en.wikipedia.org/wiki/Science
http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy_of_science
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method
http://en.wikipedia.org/wiki/Outline...entific_method
http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_review

Når du så har blitt fortrolig med vitenskapen, kan du foreta et Google-søk og finne all den informasjon du ønsker.
Kokain abstinenser er ihvertfall preget av angst og paranoia, har opplevd det svakt men ikke så ille at det gikk utover noe annet, nå er mine erfaringer med kokain begrenset men var det jeg fikk igjen
Den tiden jeg prøvde den driten der, så gikk det ikke mer enn etter 3 ganger, så følte jeg at både angst og personlighetsforandring lå like rundt hjørnet. Det tok to-tre måneder før jeg ble helt meg selv igjen.

Deretter slutta jeg og tok en verdifull lekse med meg videre: Vil du beholde vettet ditt, hold deg til alkohol.

Tenk litt på det også ... 1000 kr ca for -ett- gram, holder til kanskje èn kveld. For 1000 kr får du 4-5 flasker sprit i sverige, holder til kanskje 7-8 fyllekuler. Du får også ca 30 liter øl i butikken her for en tusing
Sist endret av Taurean; 16. februar 2011 kl. 03:09.
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Er kokain et typisk rusmidel som forsterker angst? har lenge gått rundt å tenkt på dette, noen sier det demper, noen sier det forsterker. Det gir jo høyere selvtillit så kanskje det hjelper mot angst igjen, komme med innspill.

vil ha erfaring teorikere, ikke kommenter. takk
Vis hele sitatet...
opptur = null angst, god selvtillit
nedtur = STIKK MOTSATT

oppturen varer alt ifra 20-60 min, jeg får ca 30-40, klarer å kontrollere meg bra og holde angsten unna lenge og nyte rushet godt selv om litt nerver, men jeg har også mine grenser og må snorte mere.. dette fungerer helt likt som amfetamin rusmessig, amf varer lengre, men gir minipikk i rustida pluss noen timer etterpå, mens kola forsinker kunn orgasmer det er de forskjellene jeg har merka. nå snakker jeg IKKE om speed, men om amfetamin, som i dexedrine osv. ritalin er en kjemisk krysning mellom amf og kola, og vil gi et heftig rush, som varer like lenge HVER gang, samme hvilken dose det er. holder meg til den jeg. vil bare legge til at cola er overpriset som faen i norge, og ca 15 prosent rent. ta heller speed hvis du ikke får tak i lege-amf preparater. en kvarting holder LETT en kveld, koster en hundrings. men mitt beste tips er extacy sier ikke mer, bare prøv det. det kalles hug-drug av en grunn
Sist endret av Revestreken; 16. februar 2011 kl. 03:35.
Ok så kolaen hjelper på nervene. Da popper jeg bare en valium etter siste stripe eeller en oxy tablett.
Om du sliter med angst til vanlig er kokain det SISTE du skal rote deg borti. Rusen vil nok fjerne angsten, men nedturen blir et rent HELVETTE som kan vare over lengre tid.
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Er kokain et typisk rusmidel som forsterker angst? har lenge gått rundt å tenkt på dette, noen sier det demper, noen sier det forsterker. Det gir jo høyere selvtillit så kanskje det hjelper mot angst igjen, komme med innspill.

vil ha erfaring teorikere, ikke kommenter. takk
Vis hele sitatet...
på den "andre siden"eller hva det programmet heter hvor de jentene sitter å snakker så snakket de om kokain en gang og da sa de at dette var noe som var "FOR"selvtilliten,derfor kjendisser og slikt bruker det for å mestre det som kanskje er litt for mye for de fleste

mina sa hun hadde prøvd det men merket ikke noe til bedre selvtillit men det trodde hun var fordi hun hadde så godt selvtillit fra før,noe som antakelig er sant,den vanlige mann merker jo ikkenoe til benzoers angstdemper hvis de ikke har angst?

så jeg vil tro på ekspertpanelet som har prøvd dette at dette ER bra for selvtillit,utelukker ikke at man kan utvikle noia og slikt som ved weed bruk da

mine følelser tilsier meg at man får en god lykkerus,god selvtillit osv,ellers hadde jo ikke folk vært gæærne etter det..er liksom ikke bare koffein effekten du får
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Ok så kolaen hjelper på nervene. Da popper jeg bare en valium etter siste stripe eeller en oxy tablett.
Vis hele sitatet...
Legg merke til at ingen svar var gode nok, inntil du fikk svar du ville ha.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
opptur = null angst, god selvtillit
nedtur = STIKK MOTSATT
minipikk i rustida pluss noen timer etterpå, mens kola forsinker kunn orgasmer d..
Vis hele sitatet...
blodårer trekker seg sammen v amf,derfor dette antakelig

kola økes blodårer

ikke så rart at kroppens eget belønningssenter orgasmer blir rammet når du har stoff i kroppen som "tar over"lykkefølelses-signalene"i hjernen

Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Legg merke til at ingen svar var gode nok, inntil du fikk svar du ville ha.
Vis hele sitatet...
hehe

skal du bortforklare at man føler seg bra med kola?

Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Ok så kolaen hjelper på nervene. Da popper jeg bare en valium etter siste stripe eeller en oxy tablett.
Vis hele sitatet...
heheh,får meg til å tenke på den "fear and loat in vegas"filmen v kommentarene dine

medicine...i neeeeeeeeeeeeed meeeedicine,medicine medicine!!!!!!

men hvorfor bruker du ikke bare vanlig angst medisin,sier du at du har sterkere angstproblemer enn hva benzodiapiner klarer å ta junkie?

hadde legene vært på plass hadde det vært tryggere for dette individ å fått det som måtte til av medisiner for å kvele angsten hans som dere her er vitne til,alle dere antimedikament-restriktive pro norske lege elskere

når tror dere man blir narkoman,etter hvilken modell

Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
finner bare tullball og propeganda der..
Vis hele sitatet...
hahah,pissa nesten i buksa av den der

setter litt farge på hverdagen her at det finnes fargerike personer

Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Ok så kolaen hjelper på nervene. Da popper jeg bare en valium etter siste stripe eeller en oxy tablett.
Vis hele sitatet...
sure..well,lets ALL do one,som johnny deppern sier i blow filmen
Sist endret av murmade; 17. februar 2011 kl. 14:12.