Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2216
Heihei, har nå søkt meg gul og blå på bade forumet her, erowid, google osv., men finner ikke noe konkret svar på det jeg lurer på. Har fått kjøpt en grammer av en kompis (som selv har prøvd denne fler ganger, skal visstnok være bra greier) som skal brukes på fest til lørdagen, for og toppe kvelden på en måte, ved siden av ett par gode pils.

Har erfaring med cannabis og det er det, røyka vel en 3-4 ganger i uka i ett halvt års tid før jeg slutta med det. Poenget med kvelden er ikke å bli ballefjern, men det høres digg ut med ett par linjer med cola og noen kalde pils i godt lag

1) Hvor store linjer bør jeg trekke opp?
2) Fyller man på med en linje i hvert nesebor når man justerer?
3) Noen tips til enkel påfylling når man ikke har mulighet til å la colaen ligge på stuebordet hele kvelden?

Takker og bukker !
1) 50-streker, større om du har dårlig cola. Du bør helst kjenne noen som har tatt det før som kan si noe om kvaliteten. Mange vil gjerne si 100-streker, men da mener jeg man overdriver noe helt jævlig og hiver penger ut vinduet. Ikke juster for ofte, ta deg god tid. Å ta for mye cola gir deg dårligere form enn om du treffer soft-spotten.

Litt alkohol på siden fungerer, spesielt med dårlig vare. Med bedre vare liker jeg å holde meg unna drikkingen, siden det kan dempe den klare stimulantfølelsen litt. Med alkohol på siden så omdannes kokain til kokaetylen, som har dobbelt så lang halvveringstid, altså det varer lengre, og sies å være sterkere i effekt, men mer nevrotoksisk.

Som du sikkert har hørt er det ikke sikkert du skjønner colaformen de første gangene.

2) Du gjør som du vil, bare pass på å ikke overjustere. Det går utover formen og forbruket ditt resten av kvelden.

3) Stikk på dass.
Sitat av mannamanna Vis innlegg
3) Noen tips til enkel påfylling når man ikke har mulighet til å la colaen ligge på stuebordet hele kvelden?

Takker og bukker !
Vis hele sitatet...
Ta deg en nøkkel eventuelt skaff deg en "bullet" (google time)
Sitat av Rottegift Vis innlegg
1) 50-streker, større om du har dårlig cola.
Vis hele sitatet...
Å fy faen du må ha sniffa dritt, sorry, eller så er du faen meg rik?

Cola er sinnsykt sterkt stoff, men det er jo blandings saker man får tak i på gata. I hvertfall vær forsiktig med hva du kjøper.
Første gangen kommer du kanskje ikke til å merke noe fordi du ikke vet hva du skal "merke" heller. Du kommer til å føle deg jævlig bra da, og du kommer til å ha en bra kveld.

Det er bedre å ta flere små linjer enn noen store, fordi det går ut over hjertet.

Mitt tips er, hvis det er første gangen din, ikke vær moderat med alkoholen, drikk som faen, og sniff, da merker du det mye bedre første ganger og da vet du faktisk ganske fort hva det er også. Men pass på at du ikke liker det for godt.
Sitat av vedinhio Vis innlegg
Mitt tips er, hvis det er første gangen din, ikke vær moderat med alkoholen, drikk som faen, og sniff, da merker du det mye bedre første ganger og da vet du faktisk ganske fort hva det er også. Men pass på at du ikke liker det for godt.
Vis hele sitatet...
Ikke et veldig godt tips er jeg redd.

Jeg ville anbefalt å behandle narkotiske midler med respekt mens du bruker kokain..
Takk for gode svar, nå føler jeg meg klar for en godhelg

@Vendinhio, sier du at jeg skal legge opp linjer under 50? Høres veldig lite ut.
Sitat av mannamanna Vis innlegg
Takk for gode svar, nå føler jeg meg klar for en godhelg

@Vendinhio, sier du at jeg skal legge opp linjer under 50? Høres veldig lite ut.
Vis hele sitatet...
Hva mener du under 50? Trodde du mente 50 lines jeg.

Start med små linjer så ser du hvor store du trenger etterhvert.
Tror det er snakk om 50kroner streker. mao 20 linjer pr gram.
Mente 50 as in 50mg eller selvfølgelig 50 kr linja, blir det samma.
1: Knus/hakk opp
2:Rull noe å sniffe med kanskje 100krs seddel
3: sniff i vei
Som nevnt her, ikke overjuster. Siden det er første gangen din er det faktisk best å ta litt mindre enn du tror du trenger, de fleste tror de trenger mye mer enn tilfelle (gjelder vel det meste for første gang, om det så er hasj eller øl) så får du heller fylle på litt om det ikke gav funk. Kjipt å ikke toppe kvelden, men ødelegge den om du skulle bli overjustert. Ta deg gjerne en øl eller to eller tre, men igjen hold litt tilbake på alkoholen til du finner den formen du mest vil være i.
Sitat av vedinhio Vis innlegg
Å fy faen du må ha sniffa dritt, sorry, eller så er du faen meg rik?
Vis hele sitatet...
En 50-strek er altså en strek med 50mg i. Trodde du seriøst at jeg mente du skulle snorte 50 linjer?
legg opp linjer på tykkelse med et sugerør og lengde med pekefingeren din;P da får du fine linjer, får du drar på festen tar du 1 linje og drar på festen så ser du ann på humøret;P tar du noen pils der, funker det ikke drar du 2 linjer til å venter 30 min å ser;P bare hold på sånn ikke pver juste:P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Ble litt forsinkelser med den cola'en, men fikk endelig testa greiene på nach i helga!

Var vel som forventa, merka ikke så utrolig mye denna første gangen, kan like gjerne være placebo for min del. (Snorta tilsammen 0,5)
Det som jeg merka best av alt, var hvordan colaen fjerna sultfølelsen nesten med en gang! Jeg spiser gjerne 2 ruller på byen for også dytte i meg en liten middag etter nach når jeg kommer hjem, men denne gangen ble det null mat, sendte det ikke så mye som en tanke.

Ellers var det utrolig digg å slippe og snuble sliten hjemover halveis i ørska etter all drekkinga for en gangs skyld! Sammenligna med kompisen min som kun hadde drukket, latterlig Ja, når jeg tenker etter, så fikk jeg vel litt pratings også, hehe^^

"Kongefølelsen" og den euforiske delen merka jeg ikke noe særlig til, men det kommer seg vel! Alt i alt en konge kveld