Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1595
Det er nå 8 dager siden jeg tok speed på lørdagskveld for så å fyre opp med rivotril på søndagsmorgen uten å få sove før på mandagen... Er enda svimmel og føler meg ubrukelig. Er dette en god grunn til å gå til lege eller burde jeg ta det med ro og vente litt?
Hvor mye speed brukte du på lørdagskvelden og har du brukt det mye tidligere? Hvor mange\mye rivotril tok du, mg?

Er du svimmel hele dagene, noe form for angst\noia gjennom dagen eller på kveldene? Kan være at du er en av de som ikke bør bruke speed pga. psyken din. Nå sier ikke jeg at du har dårlig psyke, det tror jeg egentlig ikke heller, men du vet mere om deg en hva jeg vet :P
Husket og få i deg nok næring?
Hvis ikke du er skikkelig dårlig, spyr, mister helt fokus og får puste problemer, ville jeg latt tiden jobbe for meg. Sørg for å finne roen på en måte, ta en varm dusj, husk å spise og spesielt drikke til de vanlige tidene. Nå vet ikke jeg hvilke erfaring du har med speed fra før av, men det tærer en god del på kroppen, som selvfølgelig er. Jeg er en av de som har utviklet en psyke som gjør at jeg ikke bør bruke for mye av det. Da blir avtenningen for meg helt abnormt intens. Hvis du er en i samme kategori, og uten noe særlig erfaring med det, ville jeg tippet at du bare har ett fint tilfelle av avtenning. Røyker du urter? Det hjelper alltid meg til å finne roen og veien tilbake til normalformen.
Lykke til og ikke stress.
Rivotril er kraftige saker. Det er epilepsimedisin du har døtta i deg, glem ikke det.

Kjørte mdma + rivviser på festival i fjor, var småsvimmel i flere uker etterpå. La serotoninbalansen få tid på å komme seg i lage igjen, du har bøyd hele sentralnerversystemet ut av stilling.