Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1508
Heisann!

Lurte bare på om freak kunne hjelpe meg med å finne en grønn laser med sånne forskjellige "hetter" på, som lager mønster osv?...

Er lei av å google, finner bare drit.

Kp vil bli utdelt ved tilfredstillelse.
Mente de har, ihvertfall hadde slike på dealextreme?
http://actionlasers.com/gr%C3%B8nn-l...-gratis-frakt/

Grønn laser, med synlig stripe i mørket

Max.100mW 532mn±10 Starring Sky Star Green Laser Pointer Pen

Heftig grønn laserpeker i fet design! Denne lille saken er kraftig, og gir fra seg hele 100mW!

Beskrivelse:
- Justerbar stråle med mønster, som en himmel full av stjerner osv.
- Bølgelengde: 532mn±10
- Output power: <100mW
- Batteri: 2 stk AAA-batteri (inkludert)
- Synlig grønn stråle i mørke områder
- Strømsparende, stabil og praktisk
- Lagd av solid metall, så den holder seg godt!

Inkludert i pakken:
- 1 stk grønn laserpeker
- 2 stk batteri

NOK 295, fri frakt
Sist endret av Lacertosus; 27. november 2012 kl. 12:49.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Trådstarter
Kommer den gjennom tollen?
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Kommer den gjennom tollen?
Vis hele sitatet...
Den kommer sikkert gjennom tollen, men du trenger egentlig en tillatelse av Statens strålevern for å bruke den. Tror det er en klasse 4 laser.
Er det noen som handlet fra den siden og kan gå god for at den er trygg?
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Kommer den gjennom tollen?
Vis hele sitatet...
Pakken blir sendt som verdi "under 20$", så du slipper toll. Actionlasers.com har alltid rask behandlingstid, og veldig bra service. Jeg anbefaler deg å sjekke ut nettsiden selv.

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Heisann!

Lurte bare på om freak kunne hjelpe meg med å finne en grønn laser med sånne forskjellige "hetter" på, som lager mønster osv?...

Er lei av å google, finner bare drit.

Kp vil bli utdelt ved tilfredstillelse.
Vis hele sitatet...
Heisann! Denne nettsiden har slike ting i massevis, og de har til og med laserpekere på 1000mW, 2000mW og 5000mW, og til nedsatte priser. Sjekk dem ut.

Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Er det noen som handlet fra den siden og kan gå god for at den er trygg?
Vis hele sitatet...
Jeg har handlet fra Actionlasers.com, og er veldig fornøyd. Laserpekeren er dritkraftige, og servicen er veldig, veldig bra.
Ny bruker med to innlegg som skryter hemningsløst av Actionlasers... Lukter ikke helt upartisk her.
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Ny bruker med to innlegg som skryter hemningsløst av Actionlasers... Lukter ikke helt upartisk her.
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke meningen å virke partisk. Har prøvd andre sider også, selvfølgelig, og Actionlasers.com er noe av det samme. God service og rimelige priser, verken mer eller mindre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Trådstarter
Det tok litt tid, men actionlasers leverte.
Fulgte med batteri!
Sitat av sander2k2k Vis innlegg
Heisann! Denne nettsiden har slike ting i massevis, og de har til og med laserpekere på 1000mW, 2000mW og 5000mW, og til nedsatte priser. Sjekk dem ut.
Vis hele sitatet...
Nei, det har dem ikke. Umulig at de kan selge 5Watt hånholdte lasere til 2600kr. såvidt jeg vet får man ikke 5Watt håndholdte lasere heller. siden virker som bullshit for meg. 5Watt er extremt mye for en laser man holder i hånda, og får og få 5 Watt må man ha minst 3 av de laser diodene de bruker. og i den laseren er det bare plass til 1...