Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 871
Noen som har gode metoder for å dele opp pulver i gram til mg? Stoffet det er snakk om anbefales at tas i 5-10mg,
og når et gram er 1000mg må jo dette bli ekstremt vanskelig å justere? Har bestilt vekt, men denne går kun ned
til 0,1 gram hvilket da blir 100mg. Hvis jeg skal dele dette i 10 igjen må jeg vell nesten ha mikroskop.
Noen som har bedre forslag?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den eneste metoden er å bruke milligramsvekt, slik som disse.
De behøver som sagt ikke å koste skjorta og jeg har selv erfaring med disse vektene og forskjellige RC's som krever milligramsdosering.

Ikke finn på å ta slike doser på øyemål eller noe annen metode, bruk KUN milligramsvekter, og følg rådet:
Mål minst to ganger før du bruker dosen.
Trådstarter
43 3
Stoffet det er snakk om er Desoxypipradrol. Jeg har som sagt vekt ned til 100mg. Tror du det er farlig å ta det på feelingen derfra med dette stoffet? Keg har erfaring med speed fra før.
Del dine 100mg i halvparten, så har du to hauger med 50mg, så deler du disse igjen så du har fire hauger med 25mg, og på nytt igjen for 12,5mg -> 6,25mg.

Easy as that.
Sist endret av Paradigm; 25. juni 2012 kl. 17:14.
Hvis det er vannløselig kan du jo løse hele greia i en liter vann. Da blir det plutselig veldig enkelt og greit å måle ut
Tror Desoxypipradrol skal tas nasalt, så kan nok bli litt ubehagelig å måtte sniffe et halvt glass med vann.

EDIT: Ser at du skrev hele greia, og ikke bare de målbare 100mg... But still.
Sist endret av Paradigm; 25. juni 2012 kl. 20:49.
Sitat av Antimatter Vis innlegg
Stoffet det er snakk om er Desoxypipradrol. Jeg har som sagt vekt ned til 100mg. Tror du det er farlig å ta det på feelingen derfra med dette stoffet? Keg har erfaring med speed fra før.
Vis hele sitatet...
Ville ikke tatt desoxypipradrol på noen annen måte enn å veie opp skikkelig. Rimelig potent stimulant om du har rent stoff, og du kommer til å sitte rimelig lenge våken med svette og tannhakking hvis du tar for mye. Funker for øvrig helt fint å ta det oralt.

Milligramsvektene man får kjøpt rimelig er ikke fryktelig nøyaktige hvis man snakker om doser på 1-5 mg. Kan være en idé å blande ut f.eks. 1g desoxypipradrol til 10g ved hjelp av et pulverstoff som ikke er aktivt. Det gjør veiing med enkle vekter mer nøyaktig, siden man da opererer med ti ganger så høy vekt, noe som veier opp for en del av unøyaktigheten på vekta.
Sist endret av Nichotin; 25. juni 2012 kl. 22:45.