Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3906
Har noen peiling på om htc desire hd har kommet på lager i noen butikker?

Var på euronics på fredag de sa at de trodde de fikk den inn på mandag,
har sjekket nettsiden og de har ikke fått den inn. er det noen som vet hvilke butikker som får en innn først? Ser etter den med Netcom flexitalk 149.
På netcom sine sider står det at den ikke kommer på lager får neste uke er det noen butikker som får den på lager før det?

Fekillix
Sist endret av Fekillix; 18. oktober 2010 kl. 17:07.
Husker at jeg så en reklame på TV, men husker ikke hvorfra :S Se på TV reklamene er min oppfordring
Varerer fra butikk til butikk

men et raskt " GOOGLE IT " så fant jeg frem her http://prisguide.amobil.no/produkt/1...oductId=141351
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Har noen peiling på om htc desire hd har kommet på lager i noen butikker?

Var på euronics på fredag de sa at de trodde de fikk den inn på mandag,
har sjekket nettsiden og de har ikke fått den inn. er det noen som vet hvilke butikker som får en innn først? Ser etter den med Netcom flexitalk 149.
På netcom sine sider står det at den ikke kommer på lager får neste uke er det noen butikker som får den på lager før det?

Fekillix
Vis hele sitatet...
Kammeraten min hadde forsikring på sin HD2 og den hadde blitt ødelagt. Han snakka med forsikringselskapet og så ringte Lefdal han og sa at de kom til å sende han en HTC Desire HD istedenfor ny HD2. Den skulle bli sendt 20.okt eller 21.okt. Jeg tror de sendte så fort den kom inn på lager.
Jeg fikk høre at Desire HD ble utsatt til November eller Desember..
Jeg håper virkelig ikke det, jeg vil gjerne ha meg en ny telefon snarest, og da helst en Desire HD
Jeg har bestilt den i en butikk som visstnok skal få den inn 26. oktober, ikke lenge til! Det er ikke sikkert at han får den inn, men det er det han har fått oppgitt som leverelsesdato, i tillegg ligger de fleste andre nettbutikker inne (f.eks. Netcom) med levering på den 26.

Satser stort på det, min Hero trenger å erstattes snarest!
På ps.no, så står det at de har 10+ på fjernlager. Når man leser om hva fjernlager betyr hos ps.no, så står det at man må beregne 2-7 dagers ekstra leveringstid. Bestillte min den 15.10.2010, så får se om dette stemmer.
fikk it avd til å bestille den gjennom ventelo, skulle komme på lager 25-26 okt, og på kontor 2 dager etter det.
Mobildata, Nordialog og Telekiosken får den rundt 29 okt. Har komt noen allerede, men først 29 okt blir den fritt tilgjengelig.
Nå kan det hende jeg er teit- men på netcom sine sider står det at den har "802.11n WiFi" mens Htc.com sier "802.11 b/g/n". Det er vel netcom som tuller? det kan ikke være at de kjører en strippet versjon?
Seinest i dag gjekk HTC ut og sa at Desire HD blir lagt ut for salg i norge den 3 november
Det er vertfall den offisielle lanserings dagen
Sist endret av ex-adrin; 20. oktober 2010 kl. 14:46.
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
Seinest i dag gjekk HTC ut og sa at Desire HD blir lagt ut for salg i norge den 3 november
Det er vertfall den offisielle lanserings dagen
Vis hele sitatet...
korrekt!
http://www.itavisen.no/854094/desire-hd-i-november
Du kan alltids kjøpe fra LUDO, men til en dyrere pris.
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
150 timer igjen ca
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Perfekt!

Da lønningen kommer den 1, så pengene får siget inn et par døgn før de brukes.

Villedende pris er 4500,- Her regner de jo ikke med abb, mulig den kommer for salg med abb samme dag?
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Er de noen som vet om noen buttiker får den før?

edit som får den før
Har bestilt fra komplett nå. Det stod først ubekreftet dato 5nov. Så 15nov og i dag sjekket jeg på nytt og da stod det plutselig 5nov igjen. Sendte inn en mail på dette og da fikk jeg dette svaret: Hei.

Det virker til å drøye litt til enda. Det er HTC som venter på at Google skal godkjenne programvaren HTC har i telefonen.

Med vennlig hilsen,
Torgeir
Salg & Kundeservice

GLEDER MEG SYKT!!!

Sitat av jrg Vis innlegg
Har bestilt fra komplett nå. Det stod først ubekreftet dato 5nov. Så 15nov og i dag sjekket jeg på nytt og da stod det plutselig 5nov igjen. Sendte inn en mail på dette og da fikk jeg dette svaret: Hei.

Det virker til å drøye litt til enda. Det er HTC som venter på at Google skal godkjenne programvaren HTC har i telefonen.

Med vennlig hilsen,
Torgeir
Salg & Kundeservice

GLEDER MEG SYKT!!!
Vis hele sitatet...
Hah! Fikk mail nuh at telefonen er på vei!!!!!!!!!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Nexus kan bare komme, HTC vil slå de balleflat

Kun 2 dager igjen nå! Lurer veldig på om jeg skal ha HD eller Z, HD er kraftigere og litt "bedre" enn Z, men Z har tastatur =/ Vil ha i pose å sekk, jeg.
Sist endret av Fleff; 1. november 2010 kl. 17:08.
@fleff Kjenner flere som har kjøpt den over disk allerede Så hvis du vil ha den nå så burde du stikke til telebutikken ellerno fort som faen.
Jobber selv i telebutikken, vi får den inn i butikken idag eller imorgen! Bare å ringe inn å legge av!
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Kristiner har telebutikken fått den? Hvor jobber du? og har dere den med netcom?
Sykt så den frister!
Hadde det ikke vært for kameraet og batteriet hadde man lett kjøpt den der asap!

Men nå frister iphone4 litt mer...

Noen andre som er litt usikker på om de skal gå for desire hd?
Sitat av Centurius Vis innlegg
Sykt så den frister!
Hadde det ikke vært for kameraet og batteriet hadde man lett kjøpt den der asap!

Men nå frister iphone4 litt mer...

Noen andre som er litt usikker på om de skal gå for desire hd?
Vis hele sitatet...
Har iPhone 4, er veldig fornøyd med den, utrolig bra skjerm og har alt.
Har hatt planer om å kjøpe en iPhone 4 en god stund nå , men tror jeg skal drite i iphone nå og hoppe på HTC toget. Har Htc noen fordeler fremfor iphone 4?
HTC Desire HD:
+ God byggekvalitet
+ Rask
+ Super skjerm
+ God på det grunnleggende


– Svakt batteri
– Tilfeldige tregheter
– Upresis skjerm


iPhone4:
+ Ekstremt rask
+ Supert kamera
+ Bra batteritid
+ Svært brukervennlig
+ Gyro forbedrer spill
+ Skjerm i toppklasse
+ Solid byggekvalitet


- Burde hatt Flash-støtte
- Tett bundet til Itunes
- Ingen micro-USB


kilde: http://www.amobil.no


Etter alt å dømme ser det ut som at iPhone4 er bedre i lengden viss du ikke er glad i å ladde hele tiden, eller reiser mye.
Tror Desire HD kunne blitt brukt mer tid på for å få den perfekt.
Over tid kommer nok den upresise skjermen, det svake batteriet og laggen til å irritere.

Tror egentlig iPhone4 med http://www.ishield.no/shop/apple-iphone-4-851p.html vil være det beste å gå for sånn som det ser ut nå.

Får vel vente og se om det kommer hotfixes til Desire HD som retter på noen av problemene...

og så kan man ikke glemme at Desire HD har kommet dårligst ut i test av mobilkamera ( http://www.amobil.no/artikler/norges...eramobil/79081 )


Hadde bare iPhone hatt større skjerm og lavere SRA verdier så hadde det ikke vært noen spm. Begge tlf er egentlig utrolig pen på sin måte...
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Skal drå å shoppe nå :P
Er det best spill tilgjengelig på iPhone eller HTC-en?
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Noen av de mest populære spillene på iphone fins til andriod som Angry birds foreksempel,
siden android market pay funksjonen ikke fins i alle land før man fullversionen gratis med litt reklame! :P

Det blir flere og flere apps til andriod markedet vokser og overstiger snart iphone nå er det 300 000 apps på andriod market

link til topp apps her

Sitat av Centurius Vis innlegg
HTC Desire HD:





+ Gyro forbedrer spill






kilde: http://www.amobil.no
.
Vis hele sitatet...
Desire HD har

*G-Sensor
* Digital compass
* Proximity sensor
* Ambient light sensor

Kilde http://www.htc.com/www/product/desir...ification.html

Fekillix
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Fått meg Desire HD nå!!11Oneone, har selv prøvd Iphone 4 en god stund, og Desire ER favoritten, skjermen er god å se på, veldig skrap og gode fargegjengivelser, samt presis, for å ikke nevne hvor stor den er

Spill og applikasjoner kommer rullende inn hele tiden til Androidmarkedet, selv om Iphone har mer apps og spill, så er kvaliteten på en god del der ræva iforhold til Android Marked.

Kameraet er godt nok til mobil, 8mper bra nok for meg, skal man ha gode fotoer, så kjøper man et kamera, og ikke en mobil.

Eneste liten plagsom softbug hittil: Når man stiller opp og ned volumet, så er ikke "bip" lyden synkron når du trykker på volum opp/ned, den henger etter en del.

Ellers: Verdt pengene, beste mobil 3v3r!
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Er det en gyro i den Fleff? som på iphone 4? skal ut å handle men er fortsatt usikker
Hvis det er noen som har hatt iPhone og så gått over til Desire HD vil jeg gjerne ha en liste over for/mot-argumenter.
De har den på elkjøp nå.
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Har hatt iphone 3G, gikk til hælvete kortslutta mic og høytaler skal handle snart.

Men spurte fleff om den har gyro til spill, å spille et bilspill uten å kunne vippe mobilen for å svinge er litt meningsløst.

Sjekket også lagerstatus på elkjøp (Akershus) men det står at den ikke er på lager, så robbi 13 hvor var det du fikk den?

EDIT: Ringte til elkjøp de hadde fått in 2 stk [(RoflmAo)] de får inn 5 stker til i morgen eller mandag
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er gyrometer i den, testa ut noen bilspill samt noen andre kule apps.

Selv om den har litt lavere oppløsning enn iphone 4, så ser man merkbar skarphet og bildekvalitet enn iphone 4, snodig det der
Datafreak
Fekillix's Avatar
Trådstarter
Så du kan styre ved å vippe mobilen? det var utsolgt på den lokale elkjøpen de hadde kun fått in 2!

Er fortsatt på kanten mellom Htc og Apple
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jah, kan fks bruke gyrometer til det.

Iphone generelt er useless med mindre man jailbreaker den, Apple har laget den så idiotsikker og for enkel for litt mer avanserte brukere, mens Android systemet er litt av begge, avansert, samt brukervennlig
Htc desire FTW!!! http://www.youtube.com/watch?v=DaxU0ut5tUw

Sitat av jrg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
HD selfølgelig