Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 833
Spilte inn en liten snutt i dag, første jeg har spilt inn på lenge. Jeg synes det ble ganske kult, og lurer på om dere har noe konstruktiv kritikk?

http://www.youtube.com/watch?v=vjGha__6_R0

Greia er en selvkomponert liten jam på ca. 1 minutt.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Dritbra, har du noen lengere greier?
kakeflekk's Avatar
Trådstarter
Takk Nei, har ikke det, men hender at jeg spiller inn litt smått her og der når motivasjonen er til stede.
Kult! Men kunne du ha lagt på noe perkusjon? Bare noe smått, men sånn at man får innrykk av rytmen. Rytmeegg eller noe, hadde sikkert vært kult her. Sikkelig beskjeden perkusjon, men bare at det er noe.
NICE, lag mere
kakeflekk's Avatar
Trådstarter
Veldig hyggelig med tilbakemeldinger. Jeg tenkte å prøve å skrive en tekst (som blir min første) og legge på litt perkusjon, og faktisk lage en låt ut av det
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Er ikke noen jazz ekspert, men må si at det hørtes bra ut, men at du med fordel kunne lakt på litt forsiktig trommer eller noen andre rytme instrumenter.