Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2500
24. November la jeg fra meg boksen.
Det er to uker siden.

Målet har vært 1 dag, 3 dager, en uke, to uker. Neste er en måned - Julaften.

Jeg har prøvd å slutte før, ett par ganger. Begge gangene har det vært helt grusomt, men denne gangen gikk det mye lettere. Jeg brukte omtrent 6 timer på å forberede meg, og tok den siste snusen rundt midnatt 24/25.

Neste dag fortalte jeg de fleste om planene om å slutte. Dagen etter ringte jeg røyketelefonen, for å gjøre det ekte for meg selv.

Hjelpen gjennom de siste to ukene, som har vært kritisk for at jeg har kommet så langt, har vært noe så enkelt som toalettpapir. (Og kladdepapir, alt etter tilgjengelighet)

Jeg er klar over Onico, men det føles for nært snus.

Mangel på penger har vært en ufrivillig motivasjon, det skal jeg legge til, og utfordringen kommer i morgen eller i over i morgen, når lønnen kommer.

Meningen med denne narsissistiske tråden er tips og motivasjon. Jeg er keen på å slippe å begynne igjen.

Når gir suget seg?
Når slutter leppa å mase?

Klem.
Kroppen bruker ca:21 dager til å bli vant med forandring. Det funket for meg når jeg sluttet å røyke. Hadde bestemt meg for at August i fjor skulle vær den siste mnd jeg røykte. Og det har jeg holdt. Men da hadde jeg som mål å holde meg i 21 dager. Etter det syns jeg ikke at det har vært noe problem.

Mulig at det er bare noe jeg innbiller meg, men: HEY det funker for meg

Og istenfor å ta deg en snus, så kan du drikke litt vann og ta deg en tyggis når du kjenner suget
Nettopp sluttet selv.

Toalettpapir? wut?
Tyggis er å annbefale! Gjerne litt sterk tyggis uten sukker, du tar deg en når du kjenner du føler for en snus.
Gjerne putt den oppi leppa om du føler for å ha noe oppi der. Har selv aldri sluttet, men en kamerat som pleide å gjøre det når han slutta, sa det funka veldig bra Lykke til!
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Nettopp sluttet selv.

Toalettpapir? wut?
Vis hele sitatet...
han bruker det sikkert under leppa. slik at han får følelsen at det ligger en prell der
21 dager! Det er en uke til det!
Toalettpapir var da til å dytte under leppa Det hjelper merkelig godt.

Tyggis har jeg ikke tenkt på, men det er kanskje smart!

Jeg har ikke vært ute å svingt meg siden jeg sluttet, det er fort gjort å sprekke når man er full vet jeg.
har snust i 4 år, slutta for 3 dager siden! Merker suget veldig, og spiser vel egentlig det meste jeg kommer over, det er slik jeg kommer over suget, spise masse ting bare, ostepopp, rosiner, frokostblanding, nøtter, etc.
Sitat av heykey Vis innlegg
Mangel på penger har vært en ufrivillig motivasjon, det skal jeg legge til, og utfordringen kommer i morgen eller i over i morgen, når lønnen kommer.
Vis hele sitatet...
Mangel på kroner? Bo'kke du på St.Hanshævven?
Sitat av grandiz Vis innlegg
Mangel på kroner? Bo'kke du på St.Hanshævven?
Vis hele sitatet...
En østkantgutt stjal kortet mitt da jeg betalte for for magnum med dompa.