Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1948
Lagger telefonen noe særlig? Bruker den mye batteri? Er du fornøyd, eller skulle du ønske du valgte en annen tlf?
Jeg ønsker også svar på om hvordan den er å bruke sånn generelt sett, noe som forsåvidt ikke har noe med batterilevetiden på telefonen.
Sitat av Centurius Vis innlegg
Lagger telefonen noe særlig? Bruker den mye batteri? Er du fornøyd, eller skulle du ønske du valgte en annen tlf?
Vis hele sitatet...
Lagger ikke. Batteriet varer en dag. Varierer etter bruk. Er sinnsykt fornøyd,ønsker ingen annen tlf som er på markedet nå hvertfall:P
Det skal jo sammen med Galaxy S være den beste telefonen på markedet nå. Det eneste de hadde å utsette på den var visst at den har svakt batteri, og har en upresis skjerm. Selv om det er LCD, slår den fortsatt ikke Samsung`s Super-amoled.
http://www.amobil.no/artikler/htc_de...117/konklusjon
Sitat av Vesen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er fullt klar over at det finnes x antall tester på htc desire hd. Men her spurte jge faktisk om _DINE_ erfaringer!
Jeg har hatt min i ca en uke nå og rett og slett elsker telefonen.
Det skal sies at jeg gikk fra touch diamond til denne så forbedringen var jo enorm. Har testet samsung galaxy også og personlig liker jeg HTC bedre.
Så om jeg bytter fra Nokia 5500 til htc desire hd så vil jeg bli fornøyd? Har meget lyst på den
Sitat av Torhv Vis innlegg
Så om jeg bytter fra Nokia 5500 til htc desire hd så vil jeg bli fornøyd? Har meget lyst på den
Vis hele sitatet...
Hvordan kan vi vite preferansene dine? Jeg ville ihvertfall ikke sett meg tilbake om jeg hadde oppgradert fra N5500 til HTC Desire HD.

Når det er sagt, må jeg fortelle at jeg har iPhone 4, og liker den bedre enn HTC Desire HD.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av lambador Vis innlegg
Når det er sagt, må jeg fortelle at jeg har iPhone 4, og liker den bedre enn HTC Desire HD.
Vis hele sitatet...
Det må du nok...

Selv skaffer jeg meg heller slektningen Desire Z på grunn av tastaturet, men hvis det ikke var for det hadde jeg glatt valgt HD i stedet.
Sist endret av robhol; 11. november 2010 kl. 21:30.
Beklager for å stjele tråden litt, men hvilken tlf ville passet best med tanke på å skrive masse tekstmeldinger? Har 3GS atm, men skriver fortsatt en del feil noenganger..

Desire HD: Større skjerm enn iPhone 3GS = større knapper på skjermen?
Desire Z: Sikkert god å skrive masse på, men hvordan blir den slitt med tanke på å åpnes og lukkes? Siden dette ville blitt relativt ofte..
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Beklager for å stjele tråden litt, men hvilken tlf ville passet best med tanke på å skrive masse tekstmeldinger? Har 3GS atm, men skriver fortsatt en del feil noenganger..

Desire HD: Større skjerm enn iPhone 3GS = større knapper på skjermen?
Desire Z: Sikkert god å skrive masse på, men hvordan blir den slitt med tanke på å åpnes og lukkes? Siden dette ville blitt relativt ofte..
Vis hele sitatet...
Desire HD med SlideIT/Swype
Liker personlig ikke telefoner med tastatur, men hva du foretrekker er opp til deg.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Beklager for å stjele tråden litt, men hvilken tlf ville passet best med tanke på å skrive masse tekstmeldinger? Har 3GS atm, men skriver fortsatt en del feil noenganger..

Desire HD: Større skjerm enn iPhone 3GS = større knapper på skjermen?
Desire Z: Sikkert god å skrive masse på, men hvordan blir den slitt med tanke på å åpnes og lukkes? Siden dette ville blitt relativt ofte..
Vis hele sitatet...
Alle som har testet Desire Z sier slidefunksjonen virker veldig bra.

Har du vært borte i en telefon gitt ut det siste året hvor slidefunksjonen ikke fungerer? De kalkulerer jo tross alt for at den skal fungere til bruken den er laget for

Sitat av Centurius Vis innlegg
Er fullt klar over at det finnes x antall tester på htc desire hd. Men her spurte jge faktisk om _DINE_ erfaringer!
Vis hele sitatet...
Hva med å prøve et _MOBIL_forum?

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272493
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260725
Sist endret av tafsern; 11. november 2010 kl. 22:10.
Norsk Freakforum > Elektronikk > Forbrukerelektronikk > Mobil og PDA

?
Sitat av Centurius Vis innlegg
Norsk Freakforum > Elektronikk > Forbrukerelektronikk > Mobil og PDA

?
Vis hele sitatet...
stort sett bare de som IKKE blir slettet nå om dagen. og folk som skal kjøpe seg pc eller lurer på hvordan man får mere fps på cs
Sitat av bjakolle Vis innlegg
stort sett bare de som IKKE blir slettet nå om dagen. og folk som skal kjøpe seg pc eller lurer på hvordan man får mere fps på cs
Vis hele sitatet...
utdyp deg, vennligst?
Kan jeg spørre HVOR folk kjøpte denne mobilen? ALLE steder jeg ser, står det: "Forhåndsbestill!"...

http://prisguide.hardware.no/produkt/141351