Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1491
Admin: om dette er spurt om mange ganger før, slett.

Jeg har ikke vært innom forumet på en stund, men lurer på noe. Siden sist jeg var innom har apple sluppet iPad og iPhone 4, og som vanlig finnes ikke dette i Norge enda. Jeg skjønner at jeg ikke bør kjøpe iPhone fra applestore US, men hva er i veien med å kjøpe en iPad derifra?

Har sittet å surfet finn.no en stund nå, og ser iPadene går for mellom 6-9000kr, men om jeg bestiller på apple.store, får jeg en pris på 3100 pluss toll. Tenkte da på kun wifi-utgaven.

Hva er ulempen med å hande fra USA (apple/ebay etc) framfor Norge, og finnes det noen billigere alternativ?
Ikke norsk reklamasjonsrett er en ulempe
jo den ser jeg, men utenom det kan jeg ikke se store ulempene.
Trodde ikke det gikk an å bestille en iPad i applestore US til en norsk adresse?
Sitat av Toak Vis innlegg
Trodde ikke det gikk an å bestille en iPad i applestore US til en norsk adresse?
Vis hele sitatet...
er vel bare å bruke en tjeneste som jetcarrier etc.
Har selv kjøpt iPad i USA. Hvis man kjøper en ekstra 2-års garanti gjelder reklamasjonsretten hvor enn du måtte befinne deg.
Hva kostet herligheten med 2 års garanti?
Sitat av heykey Vis innlegg
Hva kostet herligheten med 2 års garanti?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte 32-gig/WIFI versonen, etui, strømadapter og 2 års garantien for ca 4800.
Skal se om jeg ikke finner igjen kvitteringen.