Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1442
Skal ha fest om to uker på hybelen min, 17 stk, burde jeg si ifra til huseierene når jeg bor i kjelleren deres? De har ikke sagt at det er forbudt, og de ungene dems, hadde besøk lenge, og de var BRÅKETE, full musikk, skriking osv langt utover natta.
Si ifra til huseier du.
Selvfølgelig burde du si ifra.
enkelt og greit ja si ifra, det vil skape minst problemer seinere hvis det skulle oppstå noe under \ etter festen
Å si ifra lønner vel seg uansett? Ikke bare til huseier men eventuelle naboer. Du sier selv at det var meget irriterende når det var fest og kan tenke meg at naboer syntes det samme. Jeg synes nå i allefall det er greit med en advarsel når naboen skal ha fest så jeg har sjansen til å finne på noe annet den natten.
Voff
Trådstarter
Da blir det nok å si ifra
Ville ha sagt i fra ja, og gitt de beskjed om at det var bare å si i fra om det ble for høylytt. Da er terkelen lavere for at de gjør noe med det
1. Si til huseier at du skal ha fest.
2. Avtal en tid det skal være rolig til.
3. Gi mobilnummer og be de sende en SMS dersom det blir for mye bråk.

Da skal det gå helt fint - og ikke minst vil du kunne ha fest igjen uten sure miner! :-)