Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1537
Marit er hypnoterapist. Hu hypnotiserer folk til å slutte å røyke og sånn.

hovedlys fra vindu til høyre. andre lys fra lampen til venstre i tillegg til et bittelite blitsblink (ca 1/32, også fra venstre) for å få litt lys i øynene og andre skyggepartier i fjeset.

http://farm3.static.flickr.com/2683/4206151519_2584834fcb_o.jpg
Fint bile, men er det ikke ganske uskarpt? (eller er jeg litt dizzie her?)
Sist endret av noobpower; 22. desember 2009 kl. 19:43.
Nydelig bilde, og røyken fra røkelsen ga et lite inntrykk når du nevnte hennes hovedfokus.
Sitat av noobpower Vis innlegg
Fint bile, men er det ikke ganske uskarpt? (eller er jeg litt dizzie her?)
Vis hele sitatet...
ser muligens nogle uskarpt ut. er nok lagret i litt for dårlig kvalitet, for det er egentlig knivskarpt. kan legge opp en bedre versjon i morgen, har ikke originalen her hjemme..
veldig fint men er litt nysgjerrig, hvordan er det i farger?
Farger.
syns egentlig farger lager litt bedre stemning..
http://img269.imageshack.us/img269/2025/16nyhehhypnoterapi01f.jpg
Begge versjonen var stilige. I fargeversjonen gikk fokuset mitt litt vekk fra henne og mer over til den blå dingsen som ligger helt fremme der, og rotet i sofaen.

Men begge versjonen var bra, på sin måte. Fargeversjonen var mer stemningfull.
Fargeversjonen var absolutt mer fargerik, men viss det er ment som ett portrett foretrekker jeg bildet i b/w, det ga mer fokus på personen i bildet å ikke alt rotet som tok mer oppmerksomhet når det fikk farger som var sterke kontraster til "modellen".
Sitat av OnklD Vis innlegg
Fargeversjonen var absolutt mer fargerik
Vis hele sitatet...
10bokstaver
Sitat av Kreft Vis innlegg
10bokstaver
Vis hele sitatet...
11 bokstaver, faktisk.

Fint bilde! Syntes egentlig at svart/hvitt versjonen var kulere enn fargeversjonen, men dog så syntes eg det om de aller fleste bilder.
nei, to tall og ni bokstaver. om du skal flisespikke det enda mer
Likte egentlig fargebildet egentlig, men synes det ble litt for lyst og lite mystisk.

Flisespikke, det minte meg om ett annet forum!
Sikkerhetsklarert
Blikket mitt blir dratt mot de uskarpe greiene i forgrunn, gjelder både farge og s/h.