Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2149
Hei og Hå

titelen sier det meste.

Jeg og kameraten besøker hverandre nesten hver helg med hver sin laptop.
Vi hadde et spill som het Dead Island. Koste oss i flere uker med dette, hver kveld hele helga, spilte dette uten og se på klokka men alt er en slutt desverre.

Nå er det ingen ting og finne på. bare og sitte og nørde litt på Minecraft (kjører server) men gidder liksom aldri og gjøre noe are letter sagt blitt litt lei.

Så søker et godt lanspill vi kan spille uten og se på klokka.
mne også gode strategispill i samme slengen. Lord of the rings the battle for middle earth II var fælt fengende for meg men kan ikke vare for evig heller.

Men det beste var Dead Island sjangeren Co-Op Survival.
....Diablo III?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Age of Empires II! Går fort 2-3 timer på en match med gode lag, så et par matcher skulle holde ut over natta, blir liksom ikke kjedeligt heller :P
Trådstarter
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
....Diablo III?
Vis hele sitatet...
Søker Dead Island lignende....

Nåtid med Zombier. kan bruke nesten alt som våpen, pinenr rør, planke, og self en M4
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Left 4 Dead
Borderlands (best coop since svencoop)
Sist endret av Bothrops; 21. mai 2012 kl. 12:26.
Left 4 dead 1 og 2?
Kjøp/last ned Amnesia the dark descent på en av pc'ene deres og løs banene sammen.
Med mørkt rom og full lyd så lover jeg deg at du kommer til å skrike som en jente!
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
COD Black ops med zombiemod?
Trådstarter
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Kjøp/last ned Amnesia the dark descent på en av pc'ene deres og løs banene sammen.
Med mørkt rom og full lyd så lover jeg deg at du kommer til å skrike som en jente!
Vis hele sitatet...

Desverre har han spilt det og jeg ikke. men skal tenkte på det
Arma 2 combined operations med DayZ mod
Arma 2 sin Co-op zombie mod ser helt fantastisk ut, selv om du nok må forvente lange perioder med mye vandring uten action samt medspillere som ofte blir større trusler enn zombiene.
Age of empires! Det er noe av det råeste strategispillene som har blitt laget! Du bruker gjerne timesvis på en runde mot kompisen din! anbefaler dere å gi nummer 2 med expansion en sjangse!
Killing Floor er bra morro!

Eller så kan du ta en titt på Garrys Mod sine ZS (zombie survival) servere.
Portal 2 kan du få mye moro med

Edit: Beklager, så ikke at du er ute etter Dead Island lignende spill.
Sist endret av Thaos; 21. mai 2012 kl. 12:54.
WC3 TFT er awesome
Magicka, Trine1 og 2, minecraft, killing floor, l4d og portal 2.

Ser du leter etter zombie spill da kan du velge imellom l4d og killing floor. : p
Sist endret av PoteterOgMolasse; 21. mai 2012 kl. 13:20.
Age of mythology!
Zombie Panic: Source!
Lenge siden jeg har spilt nå, men husker det var mye moro (og panikk!) i denne Source-modden
Verdt å sjekke ut!
Kanskje litt magert utvalg om du bare er på jakt etter zombie-spill. Ganske stor del av kjente LAN spill er RTS spill (type WC3, StarCraft, Age spillene.

Ser folk har anbefalt Age of Empires II og Age of Mythology, veldig gode spill begge to, men om man ikke har noen som har spillt det før som kan innprente seg med 10 kjappe basics så blir det ofte kjedelig fordi det går tid før det skjer battles, med mindre du er en RTS spiller, men da hadde du nok allerede spillt disse spillene.

Vil personlig anbefale Age of Empries III, som mange misliker pga time setting og at de fleste units bruker musketer og siege weapons er kanoner, men det er mye lettere å sette seg inn i fordi det er mye tydligere fortalt hva som er bra mot hva osv. En annen ting jeg syns er digg med Age3 er at du kan bli knust, komme deg unna med 10 arbeidere og være back-on-track innen 15 min, så du slipper å være fucked resten av gamet om du blir hardt rammet, slik det ofte er tilfellet i Age2.

Ups, ble litt vel engasjert her, men men
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
WC3 TFT er awesome
Vis hele sitatet...
Utrolig bra spill!

Hadde utallige timer i forsvaret med dette.. Spilte sammen en 4-5 karer på kveldene med td maps.. fantastisk morsomt
Lanspill kan jo være wc3,fifa,fm,gta-samp

va med å prøve å være sosial en helg, dra på byen å møt andre folk.
Trådstarter
Age of empires 1,2 og 3 har jeg og sefølgelig spilt, men etter en stund blir det litt ensforming.<
blir ganske lei Gta-Samp fort. Har spilt Killing floor,

Arma II har vi og, men får ikke det og modde helt til..

Sitter og Tenker L4D 2.

RTS er og morro, mem har litt sjarm for The settlers IV og.
Garry's Mod på Zombie Survival server?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Rayleigh Vis innlegg
Vil personlig anbefale Age of Empries III, som mange misliker pga time setting og at de fleste units bruker musketer og siege weapons er kanoner,
Vis hele sitatet...
AoE III er et bra spill, men jeg tror at hoved grunnen til at folk misliker det er pga. tittelen, det passer bare ikke som et Age of Empires spill, det ble rett og slett for anderledes fra 1'ern og 2'ern.
SA-MP. Utrolig bra!
Trådstarter
Nettop det Samp blir lei ganske fort...