Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3463
Heisann, har ikke noe sigg, og vil gjerne blande ut marihuana'en litt. Funker det med litt oppsmuldret sigar?
Det funker helt sikkert, men man røyker ikke sigaren på samme måte som man gjør med en sigarett.
Jeg vil tro at å røyke pot som er blandet med sigar vil føre til mer ubehag enn velbehag.

Edit: Sigaren skal ikke inhaleres, ihvertfall ikke i betydelig grad.
Sist endret av Knask; 27. desember 2010 kl. 19:15.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Det funker helt sikkert, men man røyker ikke sigaren på samme måte som man gjør med an sigarett.
Jeg vil tro at å røyke pot som er blandet med sigar vil føre til mer ubehag enn velbehag.
Vis hele sitatet...

Hm, ubehag knyttet til inhaleringen da? Man får vel ikke en uggen "trip" liksom? Er småsyk, skal ha noe så jeg kan sove godt og lenge. Gir det et lite forsøk jeg
Hehe, jaja.. Kill yourself!

Dersom du røyker mye hadde jeg satt pris på om du skriver litt om hvordan dette går.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Haha, skal gi en oppdatering om en 30min
http://www.lycaeum.org/~sputnik/Drug...ke/blunts.html

Blunt=ca. samme som cigar. Hvis du tar ut tobakken og svir den litt blir det sikker ikke så kraftig smak
Det går nok veldig fint skal du se Du kan jo også lage en blunt
når jeg ruller philly pleier jeg å blande ut en klype av cigar-tobakken med weeden, for å få med litt smak. ikke mye, bare litt forsmaken og så det brenner bedre..
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Det gikk fint, dritt å trekke ned, fordi det var sterkt å "tørt". Men det gjorde susen. Ha en fin kveld a folkens I will.
hvorfor skulle det ikke funke? du kan blande det med kjønnshåra dine, og det ville fremdels "funka".
Sitat av psilonaut Vis innlegg
hvorfor skulle det ikke funke? du kan blande det med kjønnshåra dine, og det ville fremdels "funka".
Vis hele sitatet...
så klart, spørsmålet er om det er en smart ting å gjøre, eller om man bør vente til man har funnet seg en mekkesigg.
Sitat av fetter Vis innlegg
når jeg ruller philly pleier jeg å blande ut en klype av cigar-tobakken med weeden, for å få med litt smak. ikke mye, bare litt forsmaken og så det brenner bedre..
Vis hele sitatet...
Blande i litt for smakens skyld er slettes ikke dumt.
Ville nok ikke satset på å mekke med bare sigar i lengden, ettersom sigarer er betydelig mye verre for hals og lunger enn vanlige sigaretter.

Men det er vel slik at man tager hva man haver?
Sigar fungerer utmerket som mekk Forskjellen her er at det river litt mer i halsen enn en vanlig sigg.

Bluntwraps burde man etter min mening styre unna ettersom det er ubehagelig å innhalere og setter igjen en ubehagelig følelse/smak i halsen.
Bluntwraps med smak er jo det diggeste som finnes! bør dog kun anvendes til spesielle begivenheter.. smaker ikke like godt om man bruker det for mye.
Smaker som anbefales: blueberry vanilla, mango, kush!
I min mening ødelegger man hele opplevelsen/smaken om man blander med brunt.. God pot bør anvendes!
Pot skal da vel røykes rent. Kan jo likegjerne kjøpe hasj om en skal blande med tobakk. Er jo mye enklere å skaffe.
Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Pot skal da vel røykes rent. Kan jo likegjerne kjøpe hasj om en skal blande med tobakk. Er jo mye enklere å skaffe.
Vis hele sitatet...
Hvordan man velger å røyke potten sin er vel helt opp til den enkelte. Og det er ikke nødvendigvis slik at alle har bedre tilgang på hasj en pot til enhver tid.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Det gikk fint, dritt å trekke ned, fordi det var sterkt å "tørt". Men det gjorde susen. Ha en fin kveld a folkens I will.
Vis hele sitatet...
Dritt å trekke ned ja, akkurat det jeg regnet med.
Ikke alle er like "standhaftige" som det du later til å være, inkludert meg selv.

Jeg fyrer vanligvis pot i bong dersom jeg ikke har noe å mekke den med (alltid greit med litt "ved" dersom man ønsker å fyre i joint)
Kan igrunnen ikke tenke meg å tilføre noe som gjør den enda mer harsk å inhalere, men jeg er takknemlig for ditt bidrag uansett.
Sist endret av Knask; 28. desember 2010 kl. 03:04.
Sitat av StewieGriffin Vis innlegg
Sigar fungerer utmerket som mekk Forskjellen her er at det river litt mer i halsen enn en vanlig sigg.

Bluntwraps burde man etter min mening styre unna ettersom det er ubehagelig å innhalere og setter igjen en ubehagelig følelse/smak i halsen.
Vis hele sitatet...

Jeg ser hva du mener, det river litt i halsen med de 'vanlige' bluntwraps'a. De blir faktisk bedre om du lar de tørke litt etter at du har rulla jointen. Ikke helt knusk men nok til at de ikke er så seigrøyka lenger.

Ellers anbefaler jeg philly-cigarer. De er lette å rulle sammen igjen etter å ha blitt skåret opp, og de river ikke på langt nær i halsen som bluntwraps.
Bruk naturlig ren te.. enten svar, brun eller grønn.. det funker fett :P har gjort det ved et par anledninger når jeg ikke har orket nikotinen i tobakk, eller rett og slett ikke har noe tobakk tilgjengelig for alle har te i huset..
Sitat av Cocho Vis innlegg
Bruk naturlig ren te.. enten svar, brun eller grønn.. det funker fett :P har gjort det ved et par anledninger når jeg ikke har orket nikotinen i tobakk, eller rett og slett ikke har noe tobakk tilgjengelig for alle har te i huset..
Vis hele sitatet...
Virkelig? Det har jeg aldri tenkt på eller hørt om, men hvis det funker fett er det jo fantastisk! Får rulle meg en rooibos-joint snart..
Sitat av Decapitated Vis innlegg
Virkelig? Det har jeg aldri tenkt på eller hørt om, men hvis det funker fett er det jo fantastisk! Får rulle meg en rooibos-joint snart..
Vis hele sitatet...
Selv foretrekker jeg camomile-te. Camomile skal jo tross alt ha en angstdempende og søvndyssende effekt, så funker fint som nættings, om man skulle trenge det.

Litt fakta fra wiki: Chamomile or Camomile (pronounced /ˈkæmɵmiːl/ KAM-ə-meel or /ˈkæmɵmaɪl/ KAM-ə-myel[1]) is a common name for several daisy-like plants. These plants are best known for their ability to be made into a tea which is commonly used to help with sleep and is often served with either honey or lemon. Chrysin, a specific flavonoid found in chamomile, has been shown to be anxiolytic in rodents.....

Tviler dog på at den man får i dagligvarebutikkene i Norge er av den "sterkeste" sorten.
Sist endret av Niteandfog; 28. desember 2010 kl. 18:00.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Selv foretrekker jeg camomile-te. Camomile skal jo tross alt ha en angstdempende og søvndyssende effekt, så funker fint som nættings, om man skulle trenge det.

Litt fakta fra wiki: Chamomile or Camomile (pronounced /ˈkæmɵmiːl/ KAM-ə-meel or /ˈkæmɵmaɪl/ KAM-ə-myel[1]) is a common name for several daisy-like plants. These plants are best known for their ability to be made into a tea which is commonly used to help with sleep and is often served with either honey or lemon. Chrysin, a specific flavonoid found in chamomile, has been shown to be anxiolytic in rodents.....

Tviler dog på at den man får i dagligvarebutikkene i Norge er av den "sterkeste" sorten.
Vis hele sitatet...
Det er kult! Skal jeg prøve engang. Men for ordens skyld så anbefaler jeg ikke å bare blande det ut med sigar, for min del var det bare ekkelt. Vanligvis så pleier jeg å legge jointen mellom lillefinger og ringfinger og så lage en slags "ball" med hendene (holder hendene likt som når man skal lage en snøball) og trekke dypt inn mellom tommelene, det var helt forjævelig. Hvis dere forstår hva jeg prøver å si.
tusenkronersspørsmålet: hvorfor røyker du jointen slik?
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av danseku Vis innlegg
tusenkronersspørsmålet: hvorfor røyker du jointen slik?
Vis hele sitatet...
På den måten jeg prøvde å beskrive?

Det funker sykt bra egentlig. Blir nesten som en bong inni hånda di, så får du masse godsaker ned i halsen og inn i systemet
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
På den måten jeg prøvde å beskrive?

Det funker sykt bra egentlig. Blir nesten som en bong inni hånda di, så får du masse godsaker ned i halsen og inn i systemet
Vis hele sitatet...
Skulle likt og sittet skakk ved siden av deg og sett deg røyke sånn. Hadde nok fått meg en god latter .
Sist endret av Niteandfog; 28. desember 2010 kl. 19:34.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av Niteandfog Vis innlegg
Skulle likt og sittet skakk ved siden av deg og sett deg røyke sånn. Hadde nok fått meg en god latter .
Vis hele sitatet...
Du er velkommen