Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2043
Heisann folkens, det har seg sånn at jeg har nettop kjøpt meg en htc wildfire og tatt det riktige steget og byttet leverandør fra telenor til Chess sjakk matt.

Problemet er bare at det er mange mange kontakter på min gamle tlf som jeg gjerne skulle fått over på den nye, og jeg er rimelig sikker på å ha hørt at det er mulig å få flyttet de over fra gammel tlf til ny.

Tingen er bare det at jeg vet ikke hvordan man gjør dette, ser på meg selv som en kar med teknisk innsikt, men når det gjelder mobiler er jeg veldig blond. Så hadde håpet noen her kunne kanskje fortalt meg hvordan dette gjøres :P?

Min gamle tlf var en SE W995 hvis det har noe å si

(BTW: Brukt tlf i én dag og har klart å hate touchpad allerede :P)
Sist endret av Tortia; 10. februar 2011 kl. 00:30.
Last ned Sony Ericsson Suite og overfør kontaktene. Da vil de bli lagret i "kontakter"-mappen. Så tar du bare å syncer den med Htc sitt program.

HTC Sync ...
Sist endret av mo3; 10. februar 2011 kl. 00:41.
Hjertelig!