Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1548
Det finnes helt sikkert apper for rett bruk, jeg bare klarer ikke å søke rett.

Jeg har det med å... sende litt fargerike.... sms til en fyr i fylla, og det er ... for så vidt greit bare man husket HVA.

En lås for å hindre meg å slette hva jeg har skrevet? Lås for å hindre sending hjelper ikke for da må jeg låse mailboksen og :P Og han morer seg jo veldig da..

Ev en kopi av dem et sted. Det også hjelper jo. Og det er jo til overvåking av meg selv, ingen andre :P...

Android Jellybean i så fall. Kjøpt i forrige uke så jeg vil helst ikke roote den heeelt enda heller.
Hei!
Første tanken som falt meg inn er å bruke en app som logger SMSene dine selv om du sletter dem.
Tviler på at det fins en nondelete app.
Her er en, jeg har ikke testet den eller åpnet linken (sitter på android nå)
Men: SMS Tracker
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hei!
Første tanken som falt meg inn er å bruke en app som logger SMSene dine selv om du sletter dem.
Tviler på at det fins en nondelete app.
Her er en, jeg har ikke testet den eller åpnet linken (sitter på android nå)
Men: SMS Tracker
Vis hele sitatet...
"Overvåk alle dine barns mobiler" - det er bare helt sykt drøyt!! Jeg kommer aldri til å bruke noe sånt, tvert i mot håper jeg å få nerdete nok barn til at de klarer å hindre slike apper i det hele tatt!! Må da være mye mer konstruktivt enn å overvåke alt som skjer..

Jeg trenger bare overvåke meg selv og... mine ideer :P Jeg legger den i bokmerke så får jeg tenke over det.
Sitat av Lille My Vis innlegg
"Overvåk alle dine barns mobiler" - det er bare helt sykt drøyt!! Jeg kommer aldri til å bruke noe sånt, tvert i mot håper jeg å få nerdete nok barn til at de klarer å hindre slike apper i det hele tatt!! Må da være mye mer konstruktivt enn å overvåke alt som skjer..

Jeg trenger bare overvåke meg selv og... mine ideer :P Jeg legger den i bokmerke så får jeg tenke over det.
Vis hele sitatet...
Oi, er det en sånn app, ja... men hva med å bruke den på din egen telefon? Den overvåker jo deg også? Eller er det selve konseptet med appen som gjør at du er imot den? Isåfall, søk på SMS logger
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg bruker mysms på to desktops \ mobil \ nettbrett \ laptop og den ser iallefall ikke ut til å slette SMS-historie på andre plasser enn enheten jeg sletter de på.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Oi, er det en sånn app, ja... men hva med å bruke den på din egen telefon? Den overvåker jo deg også? Eller er det selve konseptet med appen som gjør at du er imot den? Isåfall, søk på SMS logger
Vis hele sitatet...
ja veldig drøy side!! Men ja, er konseptet jeg blir litt imot. Men JEG trenger overvåking!

https://play.google.com/store/apps/d...s.log.activity denne ser ut til å være enkel og grei.

Han bare flirer lurt når jeg spør hva mer jeg ga ham ideer om nemlig, så nå jeg virkelig overvåkes her :P

Og det er bare sært at alle apper er "følg med på barna dine!" - JEG MÅ SOM SAGT OVERVÅKE MEG SELV, DET MÅ VÆRE FLERE ENN MEG SOM TRENGER DET I FYLLA?!

For sånne "lås mobilen i fylla"-nytter ikke. Jeg er tross alt nerd og kommer meg på nett minst 20 ulike måter selv i fylla, så det er dødsdømt.
Mener jeg leste om en app som hindret deg å sende sms, epost osv. før du selv måtte godkjenne det dagen etter eller noe i den duren. Skal se om jeg finner ut noe mer i løpet av dagen/kvelden (forhåpentligvis før TS drar på fylla )
Sist endret av Tias; 30. august 2013 kl. 09:55.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg ryddet litt i tråden.

Forøvrig syns jeg dette er et tullete problem. Slutt å slett meldingene du sender, og hvis du drikker deg så sanseløs at du ikke kan kontrollere dine egne handlinger bør du revurdere om du faktisk trenger å drikke så mye som du tilsynelatende gjør.
Du kan prøve SMS Backup+ (http://goo.gl/AqVFMc). Det lager en backup av meldingene du mottar og sender til Gmail.
Selvom jeg er enig med Tias kan jeg forsøke å bidra litt.

Denne ser ut til å gjøre ca akkurat det du er ute etter, uten å være noe "OVERVÅK UNGENE DINE FØR DE ENDER I GRØFTA"-app. https://play.google.com/store/apps/d...uc.thoth&hl=en