Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1904
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, jeg fikk en pose med kokain? Fra en kompis. Jeg har aldri tatt cola før og det har en svak lukt av pepperrot eller sennep? Er det normalt? Har hørt at kokain skal ikke lukte noe ??
Skal lukte litt bensin aktig
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Skal lukte litt bensin aktig
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, men det pleier som oftest å lukte litt som drivstoff.
Kan også være nesten luktfritt.
Mye som også kan gjøre at det lukter annerledes, for eksempel hvordan det er blitt oppbevart.

Men lukt av sennep/pepperrot har jeg aldri vært borti.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain kan lukte som blomster til bensin, men har som oftest ikke så mye å si på kvaliteten.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Ikke nødvendigvis, men det pleier som oftest å lukte litt som drivstoff.
Kan også være nesten luktfritt.
Mye som også kan gjøre at det lukter annerledes, for eksempel hvordan det er blitt oppbevart.

Men lukt av sennep/pepperrot har jeg aldri vært borti.
Vis hele sitatet...
Hehe, har du lukta på bensinen ikveld ?

"Ikke nødvendigvis, men det pleier som oftest å lukte litt som drivstoff"..

Mulig det er vaporizeren min som er den skyldige, men det var noe ved den setningen som fikk meg våt i øynene og noen kilete men ufrivillige kramper rundtom!
du blei scamma sjef, coken skal ikke lukte det med mindre det er noe muffins med den! IMO
Sitat av freakster24 Vis innlegg
du blei scamma sjef, coken skal ikke lukte det med mindre det er noe muffins med den! IMO
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig.

For folk flest er lukta ett godt tegn. Min erfaring så langt tilsier at det er større kjangs for at man får god brus når klumpen skinner som en perle og har en duft av søt jungelbensin.

Den luktfrie brusen her til lands har jeg nesten helt utelukkende dårlig inntrykk av, 9,5 av 10 ganger.
Mye av den karakteristiske go’ lukta fordufter når man pulveriser dritten for å tilsette dødvekt og så presse det til en klump igjen.
Skal ikke nekte for at du får tak i brus som har blitt renset av dealeren din, og at det er derfor den er luktfri, men dette er ikke normalt for folk flest.
For oss blir det heller: luktfritt = du er blitt scamma sjef
Sist endret av DrDeath; 9. mai 2023 kl. 00:04.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle små gatedealere chopper opp kokainen de får tak i av de større. Kjøper du av en random 18 åring er det nesten garantert 50/50 kreatin og kokain
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle små gatedealere chopper opp kokainen de får tak i av de større. Kjøper du av en random 18 åring er det nesten garantert 50/50 kreatin og kokain
Vis hele sitatet...
Derfor bruker jeg å legge inn ei skikkelig treningsøkt om jeg tar kokain.
Et fint triks jeg lærte, er å ta bittelitt under overleppa. Om det døvner umiddelbart, er det sannsynlig tilsatt middel, da det gjerne tar ei lita stund før det skjer med puro greier.

Men, det beste er å kombinere flere metoder, som lukt, utseende, at det blir olje-aktig når du gnir det mellom fingrene, hvordan pulveret oppfører seg..
Sist endret av onClipEvent; 9. mai 2023 kl. 17:11. Grunn: ekstra info
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Et fint triks jeg lærte, er å ta bittelitt under overleppa. Om det døvner umiddelbart, er det sannsynlig tilsatt middel, da det gjerne tar ei lita stund før det skjer med puro greier.

Men, det beste er å kombinere flere metoder, som lukt, utseende, at det blir olje-aktig når du gnir det mellom fingrene, hvordan pulveret oppfører seg..
Vis hele sitatet...

Ahh okok takk for tips! Da prøver jeg (:
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meyhem Lauren forklarer den godt :
Ain’t no such thing as oil based cut
So if a gram turn into sand, I ain’t picking it up
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Et fint triks jeg lærte, er å ta bittelitt under overleppa. Om det døvner umiddelbart, er det sannsynlig tilsatt middel, da det gjerne tar ei lita stund før det skjer med puro greier.

Men, det beste er å kombinere flere metoder, som lukt, utseende, at det blir olje-aktig når du gnir det mellom fingrene, hvordan pulveret oppfører seg..
Vis hele sitatet...
Akkurat her tror jeg cutting materialet lidocaine m.f også blir brukt for å indusere nummenhet så for meg er det et veldig vanskelig tegn å føle meg trygg på
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
at det blir olje-aktig når du gnir det mellom fingrene
Vis hele sitatet...
Akkurat dette føler jeg er det sikreste tegnet på at du har fått greie saker. Blir pulveret borte og det føles oljete når du gnir det mellom fingrene så har du hvertfall ikke fått noe skvip.