Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1193
Jeg har kommet over en rimelig morsom kar på Youtube, http://www.youtube.com/user/Kniggedy.

MEN, han er på tysk med engelsk undertekst. Tysken min er ikke SÅ bra at jeg husker hva han sier overalt. Jeg har også prøvd diverse sider, ser ikke ut som dette er å få tak i som torrent MED tekst heller, eller uten for den saks skyld.

Så, lagre youtube-videoer har jeg program til, men det tok ikke med teksten.

Løsning?
'Jeg prøvde og jeg får bare beskjed på siden som nevnes i videoen, at Kesslers videoer IKKE har tekst. Altså er det ikke samme type tekstfil på videoene jeg vil ha ned, som faktisk fungerer med den sida. D'oh.

Ellers tusen takk for svar.
Bruk camtasia eller noe slikt til å ta opp selve videovinduet med?
Da vil du få det med.
Hero of Time
bronze's Avatar
Det er fordi han ikke har brukt youtubes subtitle-funksjon, men sånne "notes" som man kan plassere hvor som helst på skjermen.
Også kjent som annotations.
Åh, så jeg har ikke sjanse til noe annet enn camtasia eller lignende? Jaja. Får se hva jeg gjør, jeg har ikke noe sånt liggende og må da laste ned og lære meg med osv. Burde jo være enkelt nok.