Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 5592
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Hei, folkens, kunne trengt litt hjelp her. Etter å ha hatt iPhonen min i tre dager glir den ut av lommen min da jeg skulle ta noe ut av baggen og faller på bakken. Den fikk kun en mini-scratch på en av sidene, men etter fallet har nesten alle telefonsamtalene mine vært hakkete, så ille at jeg ikke hører hva den andre personen sier og visa-versa. Den falt rundt en halv meter eller mindre og landet på et flisbelagt gulv.

Er det noen som vet hva som kan ha hendt? Lyden ellers fungerer som den skal, f.eks. når jeg spiller musikk og spiller spill. Har heller ikke merket noe annet galt. Kan jeg levere tilbake telefonen som reklamasjon og få en ny en? Jeg mener at når jeg betaler over 6000 kroner for en telefon at den skal kunne overlevere et slikt fall. Er dere enige?
Vis hele sitatet...
Er en vanlig misforståelse at jo dyrere ting er jo bedre er det, og menn faller lettere for dette. Desverre er det ikke alltid slik, sålenge apple ikke reklamerte at den skal tåle slike ting er det nok vanskelig å få de til å ta reklamasjon på den.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Så om jeg kjøper en bil til 2 mill, istedet for en halv mill, så skal den til 2 mill tåle mer?
Vis hele sitatet...
kommer an på bilen det. En terrengbil til 2 mill vil nok tåle mer enn en lamborghini til 2 mill

Men jeg anbefaler Note 2 fordi den har ekstremt stor og deilig skjerm!
Sist endret av iColdman; 17. mai 2013 kl. 23:15.
Navbruker fra Moss
Dekningen til iphone er dårligst

http://www.aftenposten.no/okonomi/in...l#.UZahjkPa0cx
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hva synes folket om Lumia serien?
Gikk til innkjøp av en Lumia 920 og må si jeg ikke er helt fornøyd. Hadde en 4s fra før som tilhørte min tidligere arbeidsplass og trengte derfor en ny mobil.
Må si det er genialt å få opp excel ark og slikt på en arbeidstelefon, men det er et eller annet jeg føler stemmer med den. Det er liksom ikke det samme som en iphone.

Virker også som w8 telefoner har blitt helt utelatt når det gjelder apper også.
Nå er jo Windows 8 helt nytt, derfor er det lite apper. Men jeg har Nokia lumia 900, og er heller ikke helt 100% fornøyd, enkle funksjoner som jeg ikke så i starten som jeg oppdager senere at jeg virkelig likte å ha og tokk forgitt..
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Hei, folkens, kunne trengt litt hjelp her. Etter å ha hatt iPhonen min i tre dager glir den ut av lommen min da jeg skulle ta noe ut av baggen og faller på bakken. Den fikk kun en mini-scratch på en av sidene, men etter fallet har nesten alle telefonsamtalene mine vært hakkete, så ille at jeg ikke hører hva den andre personen sier og visa-versa. Den falt rundt en halv meter eller mindre og landet på et flisbelagt gulv.

Er det noen som vet hva som kan ha hendt? Lyden ellers fungerer som den skal, f.eks. når jeg spiller musikk og spiller spill. Har heller ikke merket noe annet galt. Kan jeg levere tilbake telefonen som reklamasjon og få en ny en? Jeg mener at når jeg betaler over 6000 kroner for en telefon at den skal kunne overlevere et slikt fall. Er dere enige?
Vis hele sitatet...
Er ikke enig, nei. Apple har aldri reklamert eller antydet at den skal tåle noen som helst fall. Hvis du vil at den skal tåle fall, så kjøp et Otterbox eller Seidio deksel.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Nå er jo Windows 8 helt nytt, derfor er det lite apper. Men jeg har Nokia lumia 900, og er heller ikke helt 100% fornøyd, enkle funksjoner som jeg ikke så i starten som jeg oppdager senere at jeg virkelig likte å ha og tokk forgitt..
Vis hele sitatet...
Det er jo litt synd, ingen gidder å kjøpe Windows Phone med begrunnelsen at de ikke har nok apper og developers gidder ikke å lage apper til et os ingen bruker, så det blir en slags ond sirkel :/

On topic: Jeg har en jailbreaket Iphone, og flesteparten av Ilovers sier at man bare kan jailbreake den for å få samme funksjonalitet som en android telefon men bare du installerer et par tweaks krasjer jo apper i hytt og pine til og med kameraet som er veldig irriterende, da ville jeg heller valgt en tlf med all funksjonaliteten uten at du trenger å styre så mye for å installer tweaks ol. ting. Android er jo stabilt + funksjonalitet
Sist endret av DataFreak96; 18. mai 2013 kl. 01:21.
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Hei, folkens, kunne trengt litt hjelp her. Etter å ha hatt iPhonen min i tre dager glir den ut av lommen min da jeg skulle ta noe ut av baggen og faller på bakken. Den fikk kun en mini-scratch på en av sidene, men etter fallet har nesten alle telefonsamtalene mine vært hakkete, så ille at jeg ikke hører hva den andre personen sier og visa-versa. Den falt rundt en halv meter eller mindre og landet på et flisbelagt gulv.

Er det noen som vet hva som kan ha hendt? Lyden ellers fungerer som den skal, f.eks. når jeg spiller musikk og spiller spill. Har heller ikke merket noe annet galt. Kan jeg levere tilbake telefonen som reklamasjon og få en ny en? Jeg mener at når jeg betaler over 6000 kroner for en telefon at den skal kunne overlevere et slikt fall. Er dere enige?
Vis hele sitatet...
Ta den tilbake og si at det er noe galt med den? Hør hva de sier da først.
iPhone er vel neppe bygd for slike ting. Hvis du mister mobilen din ofte i bakken så bør du kjøpe den en ny versjon av Sony sine mobiler.
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
Så om jeg kjøper en bil til 2 mill, istedet for en halv mill, så skal den til 2 mill tåle mer?
Vis hele sitatet...
Helt riktig.
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Helt riktig.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Premium_pricing