Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 830
Hei alle sammen jeg bruker skype veldig mye til å chatte med venner ogsånt men det som er kjipt er at vis jeg hører på musikk og noen skriver til meg på chatt så hakker musikken min, dette gjelder på alt (spotify,youtube og itunes) har sletta det og lasta det ned på nytt mange ganger, men hjelper ikke. Noen som har hatt det samme problemet eller vet hvordan jeg kan løse det?
Sikker på at du har stor nåkk pc til og takle chatting, spotify og alt det på en gang?
Høres ut som et problem med lydkortet. Prøv å oppdater til nyeste drivere.
Sitat av Krokkeh Vis innlegg
Sikker på at du har stor nåkk pc til og takle chatting, spotify og alt det på en gang?
Vis hele sitatet...
Hvor stor pc må man ha fårr å takle allt sammtidig??? min er ca. 43 cm høy holler det??????

On topic: Jeg ville gått for en lydkortoppdatering, og hvis det ikke funker, en reset.
Han mener ikke hvor høy pcn er , men hvor bra delene inni er lillevenn
Men prøv å oppdater lyddrivere.
Sitat av CookieY Vis innlegg
Han mener ikke hvor høy pcn er , men hvor bra delene inni er lillevenn
Vis hele sitatet...
ORLY?

Sitat av CookieY Vis innlegg
Men prøv å oppdater lyddrivere.
Vis hele sitatet...
Det er liten vits å foreslå noe som allerede har blitt foreslått, hele to ganger på rad.

Back to topic: Gi litt info om maskinvarespesifikasjon og operativsystem.
Sist endret av prenix; 8. juni 2011 kl. 08:40.
Takk cookiey, Noen som skjønte meg hehe... Gjelds probleme bare ved skype ? viss du legger ned skype og prøver da, skjer det samme ? viss du prøver msn for eks, og youtube/spotify...

Du skrev det skjedde uansett musikkform, men prøv og bytte chatteform..
Trådstarter
5 0
takk får alle svar, skal prøve å oppdatere lydkorte

Sitat av Krokkeh Vis innlegg
Sikker på at du har stor nåkk pc til og takle chatting, spotify og alt det på en gang?
Vis hele sitatet...
Hvordan er det jeg oppdaterer lydkortet, heh...
Det er en funksjon i skype sine alternativer som er satt til å dempe musikk dersom man åpner en samtale. Kan være denne skaper major malfunction med lydkortet ditt. Prøv å unchecke den, og (sorry for repost) oppdater lydkort