Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6684
Har fått noen esker med ketorax ampuller a 1ml/5mg. Er det noe bra å ruse seg på?? Har brukt heroin en del ganger,men kan dette sammenlignes? Har også noen ampuller fentanyl 2ml/100 mikrog. Noen som vet om det gå bra å blande ketorax med fentanyl? Svar mottas med takk
Vær forsiktig er alt jeg har å si. Dette er ting du kan ta overdosering på.
Trådstarter
4 1
Er klar over det og tror eg holder meg til det jeg ha erfaring med. Tror heller eg bare tømmer det i vasken!!!
Majestic 12
Tothep's Avatar
Ketorax ble synthesized rundt 1940 som et forsøk på å "kurere" folk som brukte heroin.
Men det viste seg at Ketorax gir en bedre og lengre rus en selve heroinen hvis det taes IV
Det er nesten bare Skandinavia som bruker Ketobemidone i dag.
Mange land har bannet stoffet.

Fikk store mengder av det når jeg lå på sykehus, og kan skrive under på at rusen er instant eufori
Sist endret av Tothep; 16. mars 2012 kl. 03:18.
Bare av nyfikenhet. Hvor fikk du dette fra? Nygårdsparken?
Majestic 12
Tothep's Avatar
Det er mange måter å innta Ketorax på, oral ligger biotilgjengelighet på rundt 30% rusen kommer etter ca 1 time, IMl ligger den en del høyere, ca, 70-80% der kommer rusen raskere, etter ca 5-10 minutter, IV gir nok den beste rusen og har høyest biotilgjengelighet rusen kommer med en gang. Tar man rektal piller er biotilgjengelighet på rundt 45% og rusen kommer etter ca 20 minutter.

Sitat av missjones Vis innlegg
Bare av nyfikenhet. Hvor fikk du dette fra? Nygårdsparken?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk det på sykehuset i Trondheim, fikk 5-6 doser IV hver dag i nesten 1 mnd.
Når jeg ble skrevet ut fikk jeg 5mg tabletter.

Nå bruker jeg Fentanyl plaster 50-100 mikrog/time

Og Instanyl/Palladon mot gjennombruddsmerter
Sitat av DjZool Vis innlegg
Er klar over det og tror eg holder meg til det jeg ha erfaring med. Tror heller eg bare tømmer det i vasken!!!
Vis hele sitatet...
jepp,stick to heroin....

heh
Sist endret av alanapoli; 16. mars 2012 kl. 09:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ketorax er noen av favorittene mine. Dritdigge, (sikle, sikle), men vanskelig å få tak på. Kos deg. Trykk dem opp rektalt om du ikke er fan av intravenøst.
Noe av det beste som finnes!! IV er det beste,og du har nok en høy toleranse ettersom du har fått det på sykehus så lenge som du har gjort. Men det er også den mest risikable så vær forsiktig..! Som skrevet over så ta det oralt eller rektalt.
Ikke kast det i vasken,for all del !! Gi det heller til meg da!! Hehe:-)
▼ ... flere år senere ... ▼
Bumper denne!
Har kommet over noe ketorax (5 mg Ketobemidone), og lurer på hva anbefalt dose for rekreasjonsformål er oralt.
Noen som har noen synspunkter på ketorax vs morfin?

Er orale piller, men vurderer plugging, da det det har høyere biotilgjengelighet og skal tydeligvis funke mye bedre(dog mange ulike synspunkter om dette) . Noen med erfaring som har noen gode svar på lur?
Sist endret av pkk1990; 3. oktober 2015 kl. 19:55.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Bumper denne!
Har kommet over noe ketorax (5 mg Ketobemidone), og lurer på hva anbefalt dose for rekreasjonsformål er oralt.
Noen som har noen synspunkter på ketorax vs morfin?

Er orale piller, men vurderer plugging, da det det har høyere biotilgjengelighet og skal tydeligvis funke mye bedre(dog mange ulike synspunkter om dette) . Noen med erfaring som har noen gode svar på lur?
Vis hele sitatet...
Sitat av Wikipedia
The most commonly cited equalisation ratio for analgesic doses is 25 mg of oral ketobemidone hydrobromide to 60 mg of morphine hydrochloride or sulphate and circa 8 mg of ketobemidone by injection and 10 mg of morphine.
Vis hele sitatet...
25mg ketobemidon = 60mg morfin ved oralt inntak.
8mg ketobemidon = 10mg morfin ved intravenøs.

Biotilgjengelighet: 34% (oral) og 44% (rektal)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ketobemidone

http://felleskatalogen.no/medisin/ketorax-pfizer-560531
Sist endret av Mexxy; 4. oktober 2015 kl. 07:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har selv fått Ketorax IV på sykehuset. Helt klart en bedre rus enn Morfin IM. Dog, det tok ikke så veldig lang tid før jeg ble helt slått ut. Veldig kraftige greier. Hadde vært svært forsiktig med dette her, altså.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har nylig operert og fikk sneket med meg ca 10 mg flytende Ketorax hjem. Har blitt behandlet med dette over lengre sykehusperioder ved flere anledninger, så jeg vet hvordan rusen funker. Hvordan misbruker jeg dette på best mulig måte uten å injisere det?
Om du ikke skal injisere det er rektalt den beste måten. Siden den er flytende blir det kanskje vanskelig. Går kanskje og kjøpe gelatin tabletter og forsiktig tømme ketorax inn i dem, for så å ta dem inn bakveien. Ellers så kan du blande det i noe søtt og drikke det, eller bare svelge det straight.

Jeg fikk mye av dette en gang jeg hadde mye smerter og var innlagt på sykehus, kraftige greier indeed, nydelig rus dog.
Sist endret av ZionRoad; 2. mai 2016 kl. 14:54.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Om du ikke skal injisere det er rektalt den beste måten. Siden den er flytende blir det kanskje vanskelig. Går kanskje og kjøpe gelatin tabletter og forsiktig tømme ketorax inn i dem, for så å ta dem inn bakveien. Ellers så kan du blande det i noe søtt og drikke det, eller bare svelge det straight.

Jeg fikk mye av dette en gang jeg hadde mye smerter og var innlagt på sykehus, kraftige greier indeed, nydelig rus dog.
Vis hele sitatet...
Hørtes klønete ut med væske oppi der, tror jeg tar det oralt.. Takk for svar!
Sitat av Irie Vis innlegg
Hørtes klønete ut med væske oppi der, tror jeg tar det oralt.. Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Bruk ei sprøyte:

Face down ass up, trykk det opp i røven med en sprøyte som ilustrert over, sørg for at det renner skikkelig inn, så er det bare nyte rusen
Sitat av Relevant Vis innlegg
Bruk ei sprøyte:

Vis hele sitatet...
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Face down ass up, trykk det opp i røven med en sprøyte som ilustrert over, sørg for at det renner skikkelig inn, så er det bare nyte rusen
Vis hele sitatet...
Er skeptisk, men jeg gjør det nok etter hvert